آشنایی با ویژگی ها و قیمت مبل سلطنتی سورنا

جمعه, 20 اسفند 1400
مبل های سورنا از جمله مبل های سلطنتی می باشند که در این مقاله ضمن آشنایی با ویژگی های آنها  به بحث در مورد قیمت مبل سلطنتی سورنا می پردازیم. 
مبلمان سلطنتی از مدل‌هایی است که طرفداران بسیار زیادی دارد. این نوع مبل ها  که در زبان انگلیسی به آنها مبل های رویال یا شاهانه می گویند، جلوه ای شاهانه به اتاق نشیمن شما داده و چیدمان منزل شما را با شکوه و مجلل می‌ سازد.

ویژگی های مبل سلطنتی سورنا


 این مبلمان ویژگی ها و خصوصیات بسیار زیادی دارد که همه افراد را به  خود جلب کرده است. 
آشنایی با این مبل ها به شما کمک می کند تا بتوانید یک انتخاب خوب برای چیدمان منزل خود داشته باشید. 

قیمت مبل سلطنتی سورنا در انواع مختلف مدل ها


انواع مختلف مبلمان به عنوان مبل های راحتی، سلطنتی، مبلمان نیمه سلطنتی یا همان کلاسیک تقسيم بندی می ‌شوند. 
از این میان مبلمان سلطنتی از زیباترین و جذاب ترین مبل ها به شمار می ‌رود اگر شما از آن دسته افراد سخت پسند باشید و دوست دارید که یک دکوراسیون شیک و زیبا داشته باشید، شما می‌ توانید مبلمان لوکس سلطنتی مانند سورنا را انتخاب کنید تا یک دکوراسیون دلخواه را به وجود آورید. 
لذا درست است که قیمت مبل سلطنتی سورنا کمی بالاست اما حداقل برای مبلی ارزشمند هزینه می کنید.

ابعاد و اندازه مبل سلطنتی سورنا


اگر علاقه مند به خرید مبلمان سلطنتی هستید می ‌بایست  به سبک خانه و دیگر وسایل منزلتان توجه داشته باشید.
از آنجایی که مبلمان سلطنتی جدید نسبت به سایر مبلمان دارای ابعاد بزرگی هستند، اگر منزلی با متراژ کوچکی داشته باشید انتخاب و خرید مبل سلطنتی کاملا اشتباه است، اما‌ اگر باز هم علاقه مند به مبلمان سلطنتی هستید و دوست دارید که از این مبل ها خریداری کنید می توانید مبلمان سلطنتی سفید سورنا را خریداری کنید.
مبلمان سورنا در انواع مختلفی وجود دارند که دارای پارچه‌های مرغوب و با کیفیت هستند، پس همیشه سعی کنید بهترین و با کیفیت ترین مبل ها را خریداری کنید.
از آنجایی که  قیمت مبل سلطنتی سورنا نسبت به دیگر مبل ها گران تر است، چه خوب است که با کمی پرداخت بیشتر تا چندین سال  بتوانید از آنها  استفاده کنید و مجبور به خرید مجدد مبل نشوید. 

قیمت جدیدترین مدل های مبل سلطنتی سورنا


یکی از شیک ترین مبلمان سلطنتی، مبل سفید سورنا است با این مبلمان می ‌توانید شیک ترین دیزاین داخلی را خلق کنید. 
همچنین می توانید از لوازم لوکس مثل پرده‌های سفید طلایی و لوستر های بلوری شیک استفاده نموده و به وسیله آنها نوعی هارمونی ایجاد کنید.
مبل سفید سورنا به خاطر رنگ زیبایش با تمام دکوراسیون ها ست می ‌شود و شما بدون هیچ نگرانی می ‌توانید آنها را انتخاب کنید و از خرید آنها لذت ببرید.
اگرچه ممکن است گاهی به نظر بیش از حد ساده برسد اما اگر از رنگ ها له خوبی استفاده کنید، دیگر مشکل سادگی برطرف خواهد شد.
قیمت مبل سلطنتی سورنا جدید ممکن است نسبت به مدل های قدیمی تر کمی بیشتر باشد اما همیشه آفرهای تخفیف دار در مناسبت های مختلف وجود دارد.

مهم ترین ویژگی ها و دلیل بالا بودن قیمت مبل سلطنتی سورنا


مبلمان سلطنتی سورنا از بهترین و با کیفیت ترین چوب ها ساخته شده است. چوب های مورد استفاده در این مبلمان از جنس چوب گردو، راش، بلوط و… است که خیلی مقاوم و محکم هستند.
این چوب ها به راحتی شکسته نمی ‌شوند و سالیان زیادی می ‌توان از آنها استفاده کرد. 
از ویژگی های دیگر مبلمان سلطنتی سورنا پارچه‌ ای است که در این مبلمان استفاده شده است. پارچه های مورد استفاده در این مبلمان از بهترین پارچه ‌های ترک، جاسمین، پورشه، جگوار و…. است که خیلی بادوام و باکیفیت هستند.
این پارچه ها نخ کش نمی‌شوند و تغییر رنگ ندارند و گذشته از آن ماندگاری بسیار بالایی دارند.
پارچه‌های مورد استفاده در مبلمان سلطنتی سورنا دارای طول عمر طولانی هستند و هیچ گاه لک دار نمی ‌شوند و به راحتی می‌ توان آن را تمیز کرد.
پس می توان به جرات علت بالا بودن قیمت مبل سلطنتی سورنا را به کیفیت چوب، پارچه و سایر اقلام به کار رفته در آن نسبت داد.



اصول چیدمان مبل های سلطنتی سورنا


برای چیدمان مبل های سلطنتی که دارای ظرفیت 3 تا 9 نفر می ‌باشند می توانید به شکل‌های مختلفی این مبلمان را در دکوراسیون خود جای دهید، به این معنا که شما می توانید این مبلمان زیبا را در قالب های مربعی، نیم دایره، قرینه، و یا به شکل ال  مورد استفاده قرار دهید.
همچنین شما می ‌توانید این مبلمان را  به صورت ناهماهنگ در چیدمان  منزل خود استفاده کنید.
این نوع مبل ها باید با کمی فاصله از یکدیگر قرار گیرند تا زیبایی آنها دوچندان شود و چشم هر مخاطبی را به خود خیره کند.
شما می‌توانید مبل های استیل یا سلطنتی را  در قالب‌ ست های هفت نفره و نه نفره  که به بازار عرضه می ‌گردند خریداری کنید.
در ست های 9 نفره دو عدد صندلی میزبان بیشتر است که در  ست های هفت نفره وجود ندارد. 
در چیدمان مبلمان سلطنتی سورنا برخی از افراد  دچار اشتباهاتی می ‌شوند که بسیار رایج است و ما برای شما برخی از آنها را در اینجا بیان می کنیم.
بنابراین اگر فضای منزل شما بزرگ است و فضای در دسترس شما برای چیدمان کافی است، چیدمان آن کار سختی نیست و شما می توانید  به راحتی یک چیدمان عالی و خوب را با یک ست 9 نفره در منزل ایجاد کنید، اما اگر خانه شما کوچک است و فضای محدود و کوچکی در دسترس دارید، شما مجبور هستید که یک ست هفت نفره را انتخاب کنید تا چیدمان شما بهتر شود.
بنابراین برای منازل کوچک هیچگاه از ست های 9 نفره استفاده نکنید تا فضای کافی برای رفت وآمد و دیگر وسایل منزل داشته باشید و در نتیجه برای چیدمان دچار سردرگمی نشوید.

تاثیر انواع رنگ چوب بر قیمت مبل سلطنتی سورنا


یکی از اجزایی که بر زیبا سازی دکوراسیون منزل تأثیر زیادی دارد، مبلمان سلطنتی سورنا است.
مهم ترین قسمت این مبلمان رنگ و جنس آن است، زیرا همانطور که قبلا هم گفتیم با انتخاب رنگ مناسب برای منزل، می توان فضای خانه را تغيير داد.
مبلمان سلطنتی سورنا دارای انواع و اقسام رنگ ها است، لذا هر مشتری می‌تواند آنها را بر طبق سلیقه شخصی خود انتخاب نماید.
اگرچه رنگ مبل اصولا نباید عاملی باشد که بر قیمت مبل سلطنتی سورنا تاثیر می گذارد اما گاهی فروشندگان کمی قیمت مبل های سورنا با رنگ های پرفروش تر را افزایش می دهند.

اصول مراقبت از مبلمان سلطنتی سورنا


به دلیل اینکه مبلمان سلطنتی گران قیمت هستند و بیشتر افراد نمی‌توانند هر 2 یا 3 سالی این مبلمان را تعویض کنند، بنابراین باید از آنها به خوبی مراقبت کنند تا دچار آسیب نشده و همچنین کثیف نشوند.
حتما مبلمان سلطنتی سورنا را از نور مستقیم خورشید دور نگه دارید و کوسن ها و بالشتک‌های مبل را مرتبا بچرخانید تا خراب نشوند و به صورت یکنواخت از آنها استفاده شوند. استفاده متنوع از کوسن ها و مبل باعث می شود شکل اهری فوم و بالشتک های مبل تغییری نکند.
هفته ای یک بار با استفاده از جاروبرقی مبلمان سلطنتی را تمیز کنید. مخصوصا لای درزهای مبلمان را تمیز کنید تا همیشه تمیز بماند.
از کاور یا روکش مخصوص مبل استفاده کنید تا دچار کثیفی و لک نشوند، شما می ‌توانید چوب مبلمان را با استفاده از واکس و روغن های مخصوص مبل  تمیز کنید تا مبلمان شما همواره براق و تمیز بماند. 

از بین بردن لک روی مبلمان سلطنتی سورنا


شما می‌توانید از روش مناسب برای از بین بردن لکه‌های مبلمان سلطنتی استفاده کنید. برای انجام دادن این کار  باید به نوع پارچه رو مبلی خود توجه کنید و آن را در نظر بگیرید. 
هر پارچه‌ای با یک نوع تمیز کننده پاک می‌شود، بنابراین باید به موضوع توجه شود که به پارچه مبلمان آسیبی وارد نشود. 
نکته دیگری که برای تمیز کردن مبل و میزهای چوبی باید در نظر گرفته شود این است که از مواد شوینده یا مواد شیمیایی قوی استفاده نکنید.
اگر شما مبلمانی دارید که روکش مخملی یا ابریشمی دارد، حتما برای تمیز کردن‌ شان از خدمات مبل شویی یک کارخانه مورد اعتماد استفاده نمایید تا مبلمان شما خراب نشوند، زیرا  پارچه‌هایی مانند ابریشم و مخمل خیلی سریع آسیب می ‌بینند.

قیمت مبل سلطنتی سورنا در بازار


مبلمان سلطنتی سورنا دارای منبت کاری های بسیار زیبایی است و می‌ توان این منبت کاری های زیبا را در دسته ها و پایه ها و همچنین تاج آنها مشاهده کنید.
این کنده کاری ها کار دست هستند و بسیار زیبا طراحی می‌شوند و بیشتر به رنگ طلایی هستند که جلوه بسیار زیبا و شیکی دارند.
به همین منظور قیمت مبل سلطنتی سورنا در بازارهای مختلف تفاوت دارد. هر میزان که مبلمان سلطنتی سورنا دارای منبت کاری های بیشتری باشند به همان نسبت افزایش قیمت پیدا می ‌کند.
با این وجود همواره این امکان برای شما وجود دارد که این مبلمان را به طور مستقیم از تولیدی های مبل خریداری کنید تا با قیمتی مناسب از آنها بهره ببرید.

جمع بندی


در این مقاله علت افزایش قیمت مبل سلطنتی سورنا و اصلی ترین ویژگی های این نوع مبل های سلطنتی را توضیح دادیم.
درست است که قیمت عامل مهمی در انتخاب مبل است، اما توصیه ما به شما هرگز کیفیت را فدای قیمت نکنید. قرار نیست هر روز مبل خانه را مانند سایر اقلام مصرفی عوض کنید.
ممکن است یک ست مبل سورنا را برای چندین سال به طور متوالی استفاده نموده و زمانی که از آن دلزده شدید روکش مبل را عوض کنید.
حتی اگر کمی قیمت مبل سلطنتی سورنا در نگاه اول به نظر شما گران بیاید مهم نیست، به این فکر کنید که همیشه می توانید یک مبل با کیفیت دست دوم را به قیمت خوبی در سایت های فروش لوازم خانگی دست دوم مانند دیوار یا شیپور به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر در مورد خرید مبل یه صورت آنلاین مقاله چطور به قیمت مبل استیل برای خرید از فروشگاه های اینترنتی اعتماد کنیم؟ را مطالعه کنید.

نظر خود را بنویسید

* {{ errors[0] }}