قیمت مبل استیل

سه شنبه, 24 مهر 1403
وسایل مختلفی وجود دارد که برای زیباسازی محیط و دکوراسیون منزل استفاده می شود که یکی از مهمترین آنها، مبل است. وجود مبلمان برای ایجاد فضایی زیبا و جذاب بسیار حائز اهمیت است و به همین ترتیب افراد بسته به دکوراسیون خانه و اندازه آن از مبل های مختلف در طرح ها، رنگ ها و اندازه های مختلف استفاده می‌کنند. اگر می خواهید یک دکوراسیون شیک و سنتی داشته باشید، خرید و قیمت مبل استیل مطمئنا یکی از دغدغه های اصلی شما خواهد بود. 
در حال حاضر با وجود فضای مجازی و اینترنت، همه افراد خواهان تنوع هستند و همیشه ترجیح می دهند خاص ترین و بهترین مبلمان را خریداری کنند. در نهایت افراد زیادی از این شرایط و طرز فکر مردم استفاده کردند و مبلمان‌هایی با طرح ها و سبک های بسیار زیبا و متنوع طراحی و تولید کردند. بنابراین در حال حاضر مبلمان در انواع و اقسام مختلف در بازار طراحی، تولید و به فروش می‌رسد.
در بین انواع مبلمان، مبل‌های استیل طرفداران زیادی دارد و در سبک ها و طرح های مختلفی تولید می شود. این نوع مبل همان مبل سلطنتی است که به دلیل ظاهر شیک و جذاب از کلمه style برای معرفی آن در زبان انگلیسی استفاده شده است. اما در زبان فارسی به مبل استیل معروف است. تنوع و محبوبیت این نوع مبل به حدی است که، همه افراد با سلایق و علایق مختلف این مبل را برای منزل خود انتخاب می کنند.
با ما همراه باشید تا در ادامه انواع مبل استیل را به شما معرفی کنیم و در نهایت قیمت مبل استیل را نیز بررسی کنیم.

تفاوت مبل استیل با سایر مبل‌ها چیست؟


اگر بخواهیم به طور کلی انواع سبک مبلمان را بیان کنیم باید بگوییم: مبل ها در سه نوع کلاسیک، راحتی و سلطنتی یا استیل تولید می شوند. هر کدام از این مبل ها ویژگی های خاص خود را دارند، که افراد با داشتن یک سری اطلاعات و مشاهده مبل مورد نظر می توانند تشخیص دهند که آیا این مبل راحتی، سلطنتی یا کلاسیک است، بنابراین از نظر ظاهر و وجود ویژگی ها، این سه مبل با هم تفاوت هایی دارند، که در این قسمت یک سری تفاوت های خاص بین آنها را به اختصار بیان می کنیم.
مواد اولیه و در واقع مواد ساخت مبل های سلطنتی با سایر مبلمان‌ها متفاوت است. یکی از مهم ترین عواملی که به عنوان یکی از اصلی ترین تفاوت های این مبل با سایر مبل ها به حساب می آید، وزن زیاد آن است، که گاهاً به عنوان نقطه ضعف تلقی می شود و برخی افراد به دلیل وزن زیاد از خرید این نوع مبل پرهیز می کنند.
برای طراحی و تولید دسته مبل استیل و پایه آن از چوب های بسیار منحصر بفرد راش، گردو و سفید استفاده شده است. از دیگر ویژگی هایی که مبل های استیل را نسبت به سایر مبلمان خاص و اشرافی می کند، استفاده از تاج و کنده کاری های بسیار زیبا است.
در ادامه با ما همراه باشید تا قیمت مبل استیل را بررسی کنیم.

برای ساخت مبل استیل از چه موادی استفاده می شود؟ 


در کنار ابزار و وسایل مورد نیاز برای ساخت محصولات و کالاهای مختلف، یک سری مواد اولیه لازم است که با وجود آن مواد، در واقع می توان محصول مورد نظر را تولید کرد. برای ساخت مبلمان نیز به یک سری مواد نیاز است و افراد قبل از طراحی مدل مبل و شروع به کار، باید مواد مورد نیاز را داشته باشند.
 حتما می دانید که بخش عظیمی از مبلمان سلطنتی از پارچه و چوب ساخته شده است. استفاده از فوم و ابر در این نوع مبل در مقایسه با مبل های راحتی کمتر بوده و برای تولید مبل های سلطنتی از چوب زیادی استفاده شده است. همانطور که در قسمت قبل به اختصار اشاره کردیم برای تولید پایه و دسته مبل استیل از چوب های گردو، سفید و راش استفاده می شود. بنابراین بسته به نوع مبل در بین چوب های ذکر شده از مناسب ترین چوب برای تولید پایه و دسته مبل استفاده می شود. با توجه به اینکه بیشتر جنس مبل سلطنتی از چوب است، این نوع مبل از مقاومت و دوام بالایی برخوردار است. 
بنابراین با توجه به این موضوع بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند، مبل سلطنتی را انتخاب کنند و جذابیت خاصی به محیط خانه خود بی‌افزایند.
 در حال حاضر کارگاه های مختلفی با در نظر گرفتن شرایط اقدام به تولید مبلمان سلطنتی می کنند و می دانند برای فروش بالای این محصول، باید از چوب و پارچه مرغوب استفاده کنند، تا بتوانند سود زیادی در این زمینه داشته باشند.

عوامل موثر بر قیمت مبل استیل


اهمیت ظریف بودن و کنده کاری روی مبل های سلطنتی، یکی از عناصری است، که در مبل های سلطنتی به چشم می خورد و می‌تواند افراد را متحیر کند، منبت و طراحی فوق العاده روی چوب این مبل بسیار ظریف و زیبا است.
منبت کاری یکی از هنرهای قدیمی است که هم اکنون نیز می‌توان با آن، آثار زیبایی خلق کرد. با دیدن مبل های سلطنتی قطعا متوجه شده‌اید که روی دسته های آن طرح های زیبا و خیره کننده ای حک شده است. به جرات می توان گفت مهم‌ترین و ضروری‌ترین عاملی که، مبل های استیل را از دیگر مبل ها متمایز می کند، طراحی خاص آن است.
جالب است بدانید طرح یا حکاکی های ریز یا درشت ایجاد شده بر روی دسته های مبل سلطنتی، در قیمت مبل استیل تاثیر زیادی دارد.
حال ممکن است برای بسیاری از افراد این سوال پیش بیاید که، چرا سایز طرح منبت می تواند عاملی در تعیین قیمت مبل سلطنتی باشد؟ 
باید بگوییم که طرح‌های منبت بزرگ زمان کمتری می‌برند و اجرای آنها بسیار آسان‌تر است. اما از طرفی طرح های کوچک و شیک نه تنها زمان زیادی می برد، بلکه طراحی آن نیز بسیار سخت خواهد بود. بنابراین این موضوع در بسیاری از موارد قیمت مبل استیل را تعیین می کند.

معرفی انواع مبل استیل و بررسی قیمت مبل استیل 


محبوبیت زیاد مبل های سلطنتی، تولیدکنندگان را به فکر تولید انواع این مبل انداخت. البته انواع این مبل پایه دار طراحی یکسانی دارند و ساختار آنها نیز مشابه است. پس در واقع تفاوت آنها به رنگ و اندازه و طرح آنها مربوط می شود. در واقع مبل های سلطنتی ظاهری اشرافی به محیط خانه می بخشد و بنابراین خرید آن برای خانه هایی با متراژ بسیار بالا ضروری است و رنگ و لعاب زیبایی به فضای خانه می بخشند.
در این قسمت به معرفی انواع مبل استیل می پردازیم تا هر چه بیشتر آن‌ها را بشناسیم.

مبل استیل ایتالیایی


مبل های استیل ایتالیایی از چوب بلوط، گیلاس یا راش ساخته شده اند و قیمت مبل استیل ایتالیایی بالا است. برای ساخت این مبل از بهترین طرح ها و با کیفیت ترین چوب و پارچه‌ها استفاده شده است. زرق و برق زیاد یکی از عناصری است که در مبل استیل ایتالیایی به چشم می خورد. استفاده از رنگ های خنثی در کنار تقارن و تناسب در این مبل ها رعایت می شود و با سبک های شلوغ و بی نظم هماهنگی ندارد.

مبل استیل ترکی


در حال حاضر در بین مبل های سلطنتی مبل استیل ترکیه طرفداران زیادی دارد و با این مبل های سلطنتی شیک ظاهری کلاسیک و منحصر به فرد در محیط ایجاد می شود. البته افراد برای خرید باید به ترکیه بروند و از آنجا سفارش بدهند و این روند قطعا هزینه زیادی برای آنها خواهد داشت. اما امروزه تولیدکنندگان داخلی با الهام از مدل های ترکی این مبل، توانسته‌اند این مدل را با کیفیت بالا و طراحی بسیار زیبا تولید کرده و در بین افراد متقاضی به فروش برسانند.
در ادامه با ما همراه باشید، تا قیمت مبل استیل را بررسی کنیم.

مبل سلطنتی کلاسیک


مبل های استیل کلاسیک در مقایسه با انواع دیگر مبل های سلطنتی وزن سبک تری دارند و طرح های ساده ای دارند. درست است که دسته این مبل ها چوبی است، اما برای پوشاندن این دسته از پارچه نیز استفاده می شود، تا نشستن و تکیه طولانی مدت برای افراد خسته کننده نباشد. منبت کاری های بسیار زیبایی در آن انجام شده است و طرح های شلوغ و بی‌نظمی روی آن دیده نمی شود.
اگر بخواهیم این مبل را به زبان ساده تری به شما معرفی کنیم، باید بگوییم که ترکیبی از تجمل و سادگی دارد و بهترین گزینه برای دکوراسیون داخلی مدرن و آپارتمان های کوچک خواهد بود.



قیمت مبل استیل


قیمت مبل استیل نسبت به دیگر مدل‌ها بیشتر است، چون در طراحی و تولید این نوع مبلمان از بهترین مواد استفاده می‌شود. همچنین طراحی مبل‌های سلطنتی بسیار ظریف و کار شده است، این امر برای تولید کننده بسیار وقت گیر است، در نتیجه قیمت این مبلمان نسبت به سایر مبل‌ها بیشتر است. در ساخت مبل استیل از بهترین چوب‌ها استفاده می‌شود، همچنین پارچه‌های ابریشمی طرح‌دار و کار شده برای تولید مبل استیل همیشه به کار می‌رود. اگر به دنبال سبکی با‌شکوه، با کیفیت و مجلل هستید، مبل استیل بهترین انتخاب است.

قیمت مبل سلطنتی دیجی کالا


دیجی کالا که یکی از اپ‌های پرطرفدار در خرید و فروش انواع وسایل است، مبل استیل را نیز در مجموعه خود به فروش می‌رساند. رنج قیمت مبل استیل در دیجی کالا از 14 میلیون تومان شروع می‌شود و برای مدل‌های مجلل تر قیمت بالاتر نیز می‌رود.

قیمت مبل استیل 9 نفره ساخته شده با چوب راش


قیمت مبل استیل 9 نفره ساخته شده با چوب راش، نسبت به دیگر مدل‌های مبل استیل بالاتر است. این نوع مبل از چوب راش ساخته شده است، که بسیار با کیفیت و کمیاب است. به همین دلیل قیمت این مدل، نسبت به دیگر مدل‌ها بالاتر است. قیمت مبل استیل با چوب راش، از 55 میلیون تومان شروع می‌شود.

مبل استیل ارزان قیمت


اگر تصمیم دارید مبل سلطنتی ارزان قیمت بخرید، ما به شما مبلمان‌هایی را پیشنهاد می‌کنیم که، روی چوب آن‌ها منبت کاری‌های درشت‌تر وجود دارد. زیرا هر چه طراحی‌های روی یک مبل سلطنتی بزرگتر باشد، سختی تولید کمتر است. در نتیجه قیمت مبل سلطنتی کمتر خواهد بود.
در ادامه با ما همراه باشید، تا قیمت مبل استیل را بیشتر بررسی کنیم.

مبل سلطنتی گران قیمت


اگر می‌خواهید مبل سلطنتی گران قیمت بخرید، به شما مبل‌هایی را پیشنهاد می‌کنیم که، طراحی ظریف‌تری در دسته‌ها و پشتی خود دارند. در واقع طراحان نقوش بسیار ظریفی، برای این نوع مبلمان‌ها طراحی می‌کنند و در نهایت کار تولید کننده سخت‌تر می‌شود و اینگونه قیمت مبلمان بالا می‌رود. اما در نهایت شما یک مبل سلطنتی بسیار زیبا و با شکوه خواهید داشت.
قبل از خرید مبل استیل چند نکته را در نظر داشته باشید:
1. محیط و فضایی که قرار است مبل های استیل در آنجا قرار بگیرند را در نظر بگیرید، تا با توجه به فضا و تعداد افرادی که قرار است از آن محیط استفاده کنند، ظرفیت مبل را انتخاب کنید.
2. توجه داشته باشید که مبل انتخابی باید با رنگ فرش و رنگ دیوار هماهنگ باشد.
3. وجود طرح های بزرگ منبت باعث می شود، مبل استیل قیمت کمتری داشته باشد و برعکس منبت کاری بسیار کوچک و ظریف باعث گران شدن قیمت مبل استیل می شود.
4. قبل از خرید مبل مورد نظر از گارانتی و خدمات پس از فروش محصولی که انتخاب می کنید مطمئن شوید. پس برای اطمینان از خرید خود، مراکز و سایت های فروش معتبر و قابل اعتماد را انتخاب کنید. قبل از خرید حتما با کارشناسان مربوطه مشورت کنید.

سخن پایانی


در این مقاله ما به شما انواع مبل استیل را معرفی کردیم و قیمت مبل استیل را نیز بررسی کردیم و در نهایت برای شما درباره کیفیت این نوع مبل، توضیحاتی را ارائه دادیم.
امیدواریم با توجه به این نکات، خرید خوبی از سایت چوب داشته باشید.
برچسب ها:
قیمت مبل استیل

نظر خود را بنویسید

* {{ errors[0] }}