قبل از خرید مبل تک نفره چستر بخوانید

سه شنبه, 3 اسفند 1400
مبل تک نفره چستر دارای ویژگی های خاصی است که لازم است قبل از خریداری مبل بدانید. 
در حال حاضر با پیشرفت های زیادی که در صنعت مبلمان شده است انواع و اقسام مبلمان با سبک و طرح های گوناگونی در رنگ های متنوعی که دارند وارد بازار می شوند. 
یکی از محبوب ترین مدل های مبلمان را می‌توان به آن اشاره کرد مبل چستر است که بسیار مورد توجه افراد قرار گرفته است و اکثرا از این مبلمان زیبا استفاده می کنند. 
به خاطر زیبایی خاص ظاهری و ساختارش این مبلمان در بیشتر خانه‌ها یافت می شود 

نکاتی که باید قبل از خرید مبل تک نفره چستر بدانید


همان طور که در بالا ذکر کردیم مبل چستر دارای ویژگی های خاصی در ظاهر و ساختارش است که آن را از سایر مبلمان متمایز می سازد. 
این ویژگی های خاص به راحتی قابل شناسایی است.
از مشهورترین ویژگی مبلمان چستر می ‌توان به دکمه‌هایی که در ساختار این مبلمان وجود دارد اشاره کرد که بر روی پشتی و نشیمنگاه آنها با یک طرح خاص و منظمی وجود دارند. 
این طرح به گونه ای است که دکمه ها  با طرح خاصی با فاصله‌های منظم بر روی سرتاسر پشتی مبل طوری دوخته شده است که فرورفته به نظر بیایند.
بنابراین این نظم موجود در دکمه های دوخته شده روی مبل، ظاهری شیک و زیبا پدید آورده و مبل چستر را نسبت به سایر مبلمان خاص و متفاوت کرده است. 
یکی دیگر از ویژگی های مبلمان چستر این است که دارای دسته های بلند کشیده هستند و در قسمت بالا منحنی دار  یا صاف هستند. 
همچنین مبلمان چستر به خاطر اینکه دارای متریال چرم هستند بسیار محبوب تر  شده اند. استفاده از متریال چرم موجب شده که این مبلمان براق و شفاف تر نشان داده شوند و زیبایی این مبلمان بیشتر شود. 
البته این مبلمان را با متریال های دیگری هم مانند مواد زیر تولید می‌ کنند:
- پارچه، 
- کتان، 
- میکروفیبرو 
- پلی‌آستر

آیا مبل چستر تک نفره راحت است؟


آیا مبل های چستر تک نفره راحت هستند؟ بله، مبل های چستر فوق العاده راحت هستند. با این حال، اگر می‌خواهید سطح بالایی از راحتی را تجربه کنید که ماندگار باشد، ارزش سرمایه‌گذاری روی مبلی با کیفیت واقعی را دارد.
 چسترفیلد یکی از نمادین ترین مدل های مبلی است که می توانید به خانه خود اضافه کنید.
به طور خلاصه قبل از خرید ست مبل چستر تک نفره به موارد زیر توجه کنید:
- رنگ مبل. 
هنگام خرید مبل، خنثی بودن وسوسه انگیز است، بنابراین این مبل در فضاهای مختلف به کار می آید. 
- اندازه مبل.
 اندازه یکی از مواردی است که در هنگام خرید مبل مورد توجه قرار می گیرد. 
- شکل مبل.
- راحتی.
- ظاهر کوسن. 
- پایه ها.
- سبک دسته ها.
- چارچوب مبلمان.

چگونه می توان مبل چسترتک نفره خوب را تشخیص داد؟


یکی از بزرگترین شاخص های مبل چستر بی کیفیت، استفاده از چرم مصنوعی به جای واقعی است.
 یک شاخص خوب کیفیت این است که ببینید آیا عیوب طبیعی در پوسته مبل وجود دارد یا خیر - اگر چنین عیوبی وجود داشته باشد، این احتمال وجود دارد که آن را واقعی و با کیفیت نباشد.

یک مبل چستر تک نفره چقدر دوام می آورد؟


کیفیت این است که یک مبل با قیمت پایین تا متوسط باید حدود 10 تا 15 سال عمر کند، در حالی که مبل های با قیمت بالاتر باید 25 سال یا حتی بیشتر از آن عمر کنند.

آیا مبل چستر تک نفره از مد افتاده است؟


شاید می توان به جرات گفت که مبل قدیمی مجلل، چستر تک نفره، طرحی است که هرگز از مد نمی افتد و تقریباً در هر خانه ای عالی به نظر می رسد. 

مبل تک نفره چستر


مبلمان چستر دارای انواع زیادی هستند و شما می‌توانید به هر تعدادی که در منزل به آنها احتیاج دارید آنها را سفارش دهید. مبلمان چستر را می ‌توان به صورت تک نفره، دونفره، و کاناپه نیز سفارش دهید. 
برای  تولید مبل تک نفره چستر می ‌توانید مثل مبلمان دیگر آنها را در سبک‌های گوناگونی سفارش دهید.
 برای تولید یک مبل تک نفره چستر تولید کنندگان ابتدا کار را با ساخت و تنیدن کلاف شروع می‌ کنند و در آخر کار را با کشیدن روکش مخصوص مبل بر روی بدنه ی مبلمان به پایان می ‌رسانند.
 بنابراین برای تولید یک مبل تک نفره چستر زحمات زیادی کشیده می‌ شود و ساخت آنها تفاوتی با دیگر مبل‌ها ندارد؛ اما این متریال و ساخت جزئیات مبل تک نفره چستر است که آن را از دیگر مبلمان متمایز و برتر می‌ سازد. 
مبل تک نفره چستر دارای لمسه دوزی هایی هستند که خیلی دقیق دوخته شده‌ اند و این مبل را زیبا کرده ‌اند. 
مبلمان چستر و همچنین مبل تک نفره چستر در بخش ‌های بدنه، نشیمنگاه، پشتی و دسته ها به صورت استاندارد و خاصی طراحی شده‌ اند و دارای ظرافت های زیادی هستند. 
این طرز دوخت و ظرافت به گونه ای انجام شده است که به پارچه این مبلمان و ساختارش آسیبی وارد نشود و خیلی دقیق صورت گرفته است.



انواع مبل چستر تک نفره


مبل چسترتک نفره در سه مدل تولید و به بازار عرضه می‌شوند که عبارتند از:
1. مبل چستری که دارای سه نشیمنگاه است معمولا ظاهری کشیده دارد و پرطرفدارترین مدل مبل به‌ شمار می ‌آید .
 این نوع از مبلمان چستر کلاسیک ‌ترین مدل است.
 2. مبل چستر تک نفره ای که دارای نشیمنگاهی است که از نظر ابعاد از سه نشیمنگاه کوچکتر تشکیل شده و با پارچه چرم درست می‌ شود.
 3. سومین شکل از مبل به حالت صندلی  است که ظاهر و مشخصه‌های معمولی دارد و فقط  شامل پشتی و دسته‌های بلند‌تر می ‌باشد. 
در این مقاله انواع مبل تک نفره چستر را که از نظر ظاهری با هم تفاوتی ندارند اما از نظر جنس و متریالی که در آنها استفاده می ‌شود با هم متفاوت هستند را برای شما نام می ‌بریم تا بتوانید قبل از خرید مبل تک نفره چستر با مدل های بیشتر آن و ویژگی های هر مدل آشنا شوید. 

مبل تک نفره چستر ترک


یکی از محبوب ترین و پر فروش ترین مدل های مبل تک نفره چستر مدل مبل تک نفره ترک است.
مبل تک نفره چستر ترک از نظر ظاهری فرقی با سبک های دیگر ندارد اما در تولید آن از پارچه، چرم و  متریال دیگری که  از جنس ترک هستند و بسیار مرغوب و با کیفیت هستند استفاده می ‌شود و این مبل را خاص تر کرده است. 

مبل تک نفره چستر کلاسیک


مبل تک نفره چستر کلاسیک شامل طراحی و ویژگی ‌های ساختاری استاندارد و معمول در سبک آن می ‌باشد. 
از انواع پارچه‌های چرم طبیعی، کتان و پشم در ساخت این مبلمان استفاده می‌شود، بنابراین می ‌توانید بر حسب نیاز و سلیقه شخصی،  از مبل‌ تک نفره چستر با انواع روکش‌ های زیبا و متنوع استفاده نموده و مبل دلخواه خود را انتخاب کنید و در منزل خود  آن را مورد استفاده قرار دهید. 

مبل  تک نفره چستر ایتالیایی


ایتالیا یکی از کشورهایی است که تولید مبلمان در این کشور بسیار زیاد می‌ باشد. البته یکی از پرفروش‌ ترین و معروف ‌ترین مدل‌ های مبلمان، مبلمان چستر می ‌باشند که متقاضیان زیادی در اروپا دارند. این مبلمان را هم در انواع گوناگونی تهیه می‌کنند که مبل تک نفره چستر ایتالیایی از این قبیل است که با بهترین متریال درجه یک تهیه می‌ شود .

نحوه ی شستشوی مبل تک نفره چستر


تمام انواع مبلمان و مبل تک نفره چستر را می ‌توانید به سه روش تمیز کنید و آنها را شستشو دهید.

بخارشوی کردن مبل


اولین روش بخارشوی است. با بخارشوی پارچه‌ های مبلمان و مبل تک نفره چستر را می ‌توانید کاملاً تمیز و ضدعفونی کنید. 

شستشو با محلول آب گرم و شامپو


روش دوم که شما می‌توانید مبل چستر تک نفره  خود را خیلی تمیز و پاکیزه کنید تمیز کردن با استفاده از محلول اب گرم و شامپو است.
 این محلول را با یک اسفنج نرم و تمیز آغشته کنید، سپس به آرامی بر مبلمان بکشید تا لک ها و کثیفی مبل از بین بروند.

سپردن مبل چستر تک نفره به مراکز شستشوی مبل و فرش


سومین روش این است که مبل چستر تک نفره خود را به مراکزی بسپارید که مخصوص شستشوی مبلمان هستند و خیلی خوب و حرفه ای از پس این کار بر می‌آیند.
تمیز بودن مبلمان به مبلمان جلوه ی زیبایی می‌دهد و طول عمر مبلمان را افزایش می دهد.
راه های دیگری هم وجود دارند که مبلمان همیشه مرتب و تمیز بماند. 
از جمله این روش ها این است که شما می ‌بایست مرتب مبلمان را گردگیری کنید. این کار را با جارو برقی انجام دهید و مبلمان و درزهای بین آنها را جارو بکشید و یا اینکه هیچگاه نوشیدنی هایی که استفاده می کنید را بر روی مبلمان نریزید و در هنگام مصرف نوشیدنی لیوان را روی آنها بدون بشقاب قرار ندهید که روی آنها لک نیافتد.
 همین طور با پوشاندن مبلمان به وسیله یک کاور می ‌توانید از مبلمان خود محافظت کنید تا آنها کثیف و کهنه نشوند.

چه چوبی در ساخت مبل تک نفره چستر استفاده می شود؟


همان طور که می ‌دانید مبلمان از بدنه ی چوبی که روی آنها با پارچه پوشانده شده است تولید می‌ شوند.
چوبی که در مبلمان چستر  و همین طور مبل تک نفره چستر مورد استفاده قرار می ‌گیرد می ‌بایست از استحکام و دوام بالایی برخوردار باشد برای همین منظور تولید کنندگان مبلمان از بهترین چوب ها مانند: چوب های راش و بلوط و گردو این گونه مبل ها را می ‌سازند  تا در طی زمان دچار آسیب نشوند، اما گاهی برخی از تولید کنندگان سودجو بدنه ی مبلمان را از چوب های سفید درست می ‌کنند که دارای استحکام زیادی نیستند و خیلی زود مبلمان دچار شکستگی می‌ شوند. 
پس قبل از خرید مبلمان و مبل تک نفره چستر از فروشنده در مورد جنس چوب هایی که در این مبلمان مورد استفاده قرار گرفته اند سوال کنید تا اطلاعات کافی را بدست آورید و بعد مبلمان را خریداری کنید.

قیمت و خرید انواع مدل های مبل چسترتک نفره


اگر با خواندن این مقاله علاقه مند به مبل تک نفره چستر شده‌اید می‌توانید خیلی راحت این مبلمان را با انواع و اقسام طرح و رنگ تهیه کنید و قیمت و خرید این مبلمان را از سایت‌ های اینترنتی معتبر بگیرید تا در اسرع وقت این مبلمان را بتوانید خریداری کنید و خیلی راحت آنها را در درب منزل تحویل بگیرید.
با خرید اینترنتی از فروشگاه های معتبر بهترین نوع مبلمان را با بهترین کیفیت و مرغوبیت می ‌توانید تهیه کنید .

جمع بندی


مبل های چستر ویژگی های منحصر به فردی دارند که قبل از خرید باید به آنها توجه کنید. برخی از این ویژگی ها در مقاله حاضر بحث و بررسی شد.
اگر هنوز هم به خرید یک ست مبل چستر اصرار دارید می توانید با مطالعه مقاله مزایا و معایب خرید مبل چستر ایتالیایی اطلاعات بیشتری را در این زمینه کسب کنید.

نظر خود را بنویسید

* {{ errors[0] }}