زیباترین مبلمان لاکچری و مبل سلطنتی جهان

جمعه, 31 تیر 1401
یکی از تاثیرگذارترین المان‌ها در چیدمان منزل مبلمان است. مبلمان لاکچری از پرطرفدارترین انواع مبلمان هست که تقریبا اکثر نوعروسان و حتی بسیاری از افرادی که قصد تهیه ست مبل جدید دارند خرید آن را ترجیح می‌دهند.
این مدل مبل به جهت حالت لوکس و مجللی که دارد برای مهمانی‌ها فوق‌العاده هست و محیط را به یک مکان دنج و شیک برای دورهمی تبدیل می‌کند. در این مطلب قصد داریم تا با زیباترین مبلمان لاکچری و مبل سلطنتی جهان آشنا شویم. لطفاً با ما همراه باشید.

دربارۀ مبلمان لاکچری‌ بیشتر بدانیم


برخلاف باور عموم مردم لاکچری به معنای فخرفروشی نیست و در واقع نمودی از سبک اصیل و هنر زیبای سازندگان این محصولات لوکس است. مبل لاکچری هم از این قاعده مستثنی نبوده و بودن آن در یک محیط باعث جذابیت بصری فضا و اصیل‌ به نظر رسیدن چیدمان می‌شود. 
در واقع وسایل لاکچری همگی از بهترین کیفیت و برندهای مطرح جهان هستند و بالطبع دوام و قیمت بیشتری نسبت به دیگر وسایل دارند. این مدل ست‌ها برای سالن‌های بزرگ و نورگیر بشدت مناسب بوده رو با توجه به تفکر اکثر مردم که مبلمان لاکچری و سلطنتی نشیمن راحتی ندارند باید عرض کنیم که اخیرا این مبلمان‌ها از بهترین کلاف‌ها و اسکلت تهیه می‌شوند که به‌شدت برای استراحت و نشستن راحت بوده و مانند مبل راحتی می‌توان روی آن حساب باز کرد.
علاوه بر کیفیت کلاف و اسکلت ، طراحی دسته‌های مبل، انتخاب پارچه و مرغوبیت جنس پارچه رویه این مبلمان لاکچری نیز بسیار دقیق و عالی انجام می‌شود و رضایت بسیاری از خریداران را جلب می‌کند.

ویژگی‌ مبلمان لاکچری


قطعا می‌دانید که امروزه در تمام سبک‌ها مخصوصا سبک مردن و کلاسیک انواع ست مبل لاکچری تولید و به بازار عرضه می‌شود. بنابراین اگر سلیقه شما با مبل‌های کلاسیک جور نیست می‌توانید از مبل‌های مدرن و نیمه مدرن برای منزل خود خریداری کنید. در ادامه برخی از ویژگی‌های مهم این مدل مبل‌ها را با هم مرور می‌کنیم.

رنگ مبلمان


وقتی درباره رنگ وسایل لاکچری صحبت می‌کنیم فکرمان بیشتر به سمت رنگ‌های طلایی و این طیفی سوق پیدا می‌کند. مبل‌های لاکچری هم دقیقا به جهت رنگ‌های لوکسی مانند بژ، طلایی، سفید و مشکی و حتی رنگ چوب مورد توجه قرار می‌گیرند. البته این تنها یک پیش‌فرض است و هرکس می‌تواند انواع مدل‌های لاکچری را در هر رنگی که مدنظر دارد سفارش دهد در هر صورت رنگ‌های ذکر شده حالت لوکس‌تری دارند اما انتخاب با شما است.

جزئیات در طراحی مبلمان‌


ظرافت و دقت به جزییات در این مدل مبلمان بسیار بالا است‌. اگر به مبلمان لاکچری توجه کنید عموما پایه‌ها، دسته و تاج مبل دارای خطوطی با طراحی شکیل و بی‌نظیر هستند. در بعضی از موارد منبت‌کاری روی دسته‌های مبل آنها را تبدیل به یک اثر هنری جذاب می‌کند. هرچقدر جزییات به‌کارگیری شده در ساخت مبل دقیق‌تر و بیشتر باشد قیمت مبل هم بالاتر می‌رود.

امکان سفارش مدل مدنظر


بسیاری از برندهای مطرح در ساخت مبلمان لاکچری قادر هستند تا این مبل‌ها را باتوجه به خلقیات و روحیه افراد شخصی سازی کرده و بسازند. بنابراین هرکس می‌تواند مدل، طرح و رنگ مدنظر خود را سفارش داده تا زیباترین مبلمان لاکچری و مبل سلطنتی جهان را در سالن پذیرایی خودش داشته باشد. 

الهام گیری از طرح‌های خاص 


این ویژگی را فقط در مبلمان لاکچری کلاسیک مشاهده می‌کنید. طراحی خاص و گاها غیر متعارف که می‌تواند ویژگی منحصر به فرد این ست مبلمان باشد. مثلاً بهره‌گیری از انواع مدل‌های پنجه حیوانات در بخش پایه‌های مبل یکی از این نمونه‌ها است.

استفاده از فوم باکفییت


ساخت مبلمان اصولاً از سه مدل محصول استفاده می‌کنند که آنها فوم سرد، فوم گرم و اسفنج‌ها هستند. فوم گرم معمولاً در حرارت بالا تهیه می‌شود و به مرور با استفاده خاصیت ارتجاعی خود را از دست می‌دهند. اسفنج نیز هر چقدر چگال تر و سنگین باشد عمر طولانی تری دارند و فوم سرد نیز با حرارت غیر مستقیم و ملایم آماده شده‌اند وبه دلیل تشکیل در حرارت پایین شکل مولکولی خوبی و درنتیجه دوام بالایی دارند و بهترین فوم برای ساخت مبل لاکچری این مدل هست چرا که عمر و دوام طولانی دارد.



معرفی انواع مبلمان لاکچری و لوکس


مبلمان سلطنتی ساده: این مدل جزو پرطرفدارترین مدل‌ها برای خرید است. چرا که هم شکیل و لوکس هستند و از طراحی‌ ساده‌تری برخوردارند. برای فضای کوچک هم قابل استفاده هستند چرا که پارچه آن ساده و دسته و پایه‌های آن طراحی شیک و جمع‌وجوری دارند. اغلب در ساخت پایه و اسکلت این مدل از چوب راش و گردو استفاده می‌شود که بسیار باکیفیت و مناسب مبل است. 
مبلمان سلطنتی پرکار:  در ساخت این مبلمان از پارچه‌‌های اصیل و طرح‌دار مانند ابریشم و مخمل استفاده می‌شود که بسیار زیبا است و برای سالن‌های بزرگ یک گزینه مناسب است. به علاوه منبت‌کاری‌های روی این مبلمان‌ لاکچری شیک، ظریف و قرینه هستند که بشدت آن را به محصولی چشم‌نواز تبدیل کرده است. یکی از زیباترین مبلمان لاکچری و مبل سلطنتی این مدل‌های پرکار هستند‌‌.
مبل چستر: از محبوب‌ترین مدل‌های مبلهای رسمی و لاکچری می‌توان به مبل چستر اشاره کرد. این مدل‌ را تقریبا در هر خانه‌ای پیدا می‌کنید. این مبل با لمسه‌‌دوزی‌های جذاب، نشیمن راحت و پارچه‌های باکیفیتی که دارد تضاد زیادی با مبلمان کلاسیک لاکچری نداشته و می‌شود از هر دوی آنها در یک خانه و فضا بهره برد. 
مبل راحتی و اسپرت لاکچری: شاید این مدل چندان لاکچری به نظر نرسد اما در واقع با تهیه این مدل‌ها از برندهای معتبر و داشتن پارچه‌های باکیفیت و شیک قطعا در دسته مبلمان لاکچری جای می‌گیرند. مدلی که بیشتر مردم ترجیح می‌دهند آن را به جهت نشیمن فوق‌العاده راحت خریداری کنند. 
مبلمان‌ فرانسوی: از مدل‌های جدایی که اخیرا بشدت مورد استقبال واقع شده است مبلمان فرانسوی است. همانطور که می‌دانید فرانسوی‌ها همیشه در دنیای مد پیشگام بوده‌اند و این مدل مبل واقعا طراحی چشم نواز و جذابی دارد. این مدل مبلمان‌ به مدل «لاکچری دوست داشتنی» معروف هستند و در گذشته برای اشراف ساختع می‌شد. اما امروزه طرح‌های جدید آن را می‌توانند تمام طرفداران این سبک خریداری کنند. بخش مهم این مبلمان پایه‌های بلند و منحنی دار آنها است که ظاهری لوکس به مبل می‌بخشد. اگر طرفدار است مدل‌هااید به شما تبریک میگوییم واقعا خوش سلیقه هستید.

نکات مهم هنگام خرید مبلمان لاکچری‌


حتی لوکس‌ترین وسیله‌ها را اگر بدون دقت و توجه به نکات مهم خریداری کنید به درد نخور و بی مصرف خواهندشد. بنابراین قبل از خرید هر چیزی خصوصا خرید وسیله مهمی مانند ست مبل حتما نکات لازم را از قبل بررسی کنید تا خریدی هوشمندانه را انجام داده و انتخاب آگاهانه‌‌ای داشته باشید و هر بار که به مبلمان لاکچری خود نگاه می‌کنید احساس رضایت وجودتان را پر کند. 

هماهنگی مبل با متراژ فضا


دقت کنید که یک ست مبل لاکچری و لوکس که قطعا دارای ابعاد بزرگی هست برای سالنی با متراژ کم مناسب نیست حتی اگر تمام وسایل را با دقت و سلیقه خریداری کنید باز هم این حجم از مبلمان در فضای کوچک جلوه‌ای نخواهد داشت. 

هماهنگی رنگ پارچه و مدل مبل با دکوراسیون فضا


قطعا توجه به رنگ پارچه مبل جزو کلیدی‌ترین نکات است. بهتر است رنگ پارچه مبل با رنگ مبل و پرده و حتی کاغذ دیواری ست باشد و در طیف رنگی آنها قرار بگیرد تا تضاد بدی ایجاد نکند. به علاوه بهتر است رنگ چوب دسته و تاج و پایه مبل با دیگر وسایل چوبی منزل هماهنگ باشد تا جذابیت بصری محیط بالا برود. ازهمه مهم‌تر سبک دکوراسیون منزل بسیار مهم است. باور کنید یک مبل راحتی به دکوراسیون کلاسیک و اصیل نمی‌آید و برعکس مبل‌های سلطنتی و لاکچری برای دکوراسیون اسپرت بشدت نامناسب هستند پس به هماهنگی مبلمان‌ و سبک دکور توجه ویژه‌ای شود.

طراحی دسته مبل


شاید چندان مهم به نظر نرسد اما هنگام خرید مبل به این نکته توکه کنید که دسته مبل راحت باشد. یعنی چه؟ یعنی اگر روی نشیمن مبل نشسته و دستتان را روی دسته‌ها گذاشتید سفتی و شکل دسته باعث اذیت دست نشود. تصور کنید هنگام صحبت طولانی، فیلم دیدن و مهمانی مدت‌ها دستتان روی دسته‌ای قرار داشته باشد که آرامش را از شما سلب کند. آزار دهنده نیست؟ پس به این نکته دقت کنید.

جنس پارچه


شما قرار است سالیان طولانی از این مبل‌ها استفاده کنید پس لطفاً به دوام و جنس پارچه توجه کنید. طرح آن را به دقت انتخاب کنید تا دلتان را نزند. حتما توجه کنید تا در برابر ساییدگی مقاومت لازم و قابلیت شستشو آسان داشته باشد. بهتر است از فروشنده‌هایی خرید کنید که ضمانت‌نامه و خدمات پس از فروش در اختیار شما قرار دهند.

کلام آخر


در این مقاله به صورت اجمالی با مبلمان لاکچری آشنا شدیم و درباره انواع مبلمان و زیباترین مبلمان لاکچری و مبل سلطنتی و نکات مهم برای خرید آن آشنا شدیم. با توجه به تمام مطالب فوق و در نظر گرفتن سلیقه شخصی خودتان و میزان سرمایه و متراژ فضای در دسترس‌تان بهترین طرح و رنگ را انتخاب کنید و نسبت به خرید آن اقدام کنید. 
فراموش نکنید در صورت خرید حضوری حتما از فروشندگان معتبر و صاحب‌نام در این حوزه خریدتان را انجام دهید و اگر قصد خرید آنلاین دارید حتما از مطرح بودن سایت و برند و نماد اعتماد الکترونیک اطمینان حاصل فرمایید تا دچار مشکلات مانند عدم کیفیت بالای کالا و… نشوید. 
برای خرید انواع مبلمان کلاسیک، مدرن، لاکچری و غیره از برندهای معتبر و با قیمت مناسب می توانید به فروشگاه اینترنتی چوب و مبلمان مراجعه کنید.
برچسب ها:
مبلمان لاکچری

نظر خود را بنویسید

* {{ errors[0] }}