راهنمای خرید و چیدمان مبل چستر برای لابی هتل ها

چهارشنبه, 6 مهر 1401
خرید مبل چستر برای مکان های پر رفت و آمد از جمله هتل ها باعث القای هویت لوکس و تشریفات آن در مشتریان می شود. یک هتل برای معروف شدن علاوه بر غذای خوب و ارائه خدمات مناسب، باید چیدمان زیبایی برای لابی خود داشته باشد. چرا که در نگاه اول، ظاهر یک هتل توجه فرد را جلب می می کند. 
با گسترس روزافزون صنعت گردشگری، صاحبان هتل ها به دنبال راهنمای خرید و چیدمان راحت برای لابی هستند تا بتوانند با مبل های جذاب به استقبال مهمانان بروند. چرا؟ به دنبال جواب خود در ادامه مقاله باشید.

چرا مبل چستر بخریم؟


اگر از تعویض هرساله مبلمان لابی هتل خود خسته شده اید، خرید مبل چستر بهترین انتخاب برای شماست. مبل های چستر به دلیل ماندگاری بالا، کیفیت خوب پارچه و چوب به عنوان یک خرید مطمئن و اقتصادی، طرفداران زیادی دارند.
همانطور که برای خرید یک لباس، برند های مختلفی را امتحان می کنید. با مشاهده کیفیت مبل های قبلی سعی کنید با انتخاب مبل چستر، خرید مبل های بی کیفیت را تمام و مشتریان خود را با اطمینان برروی مبل لابی هتل بنشانید.

معرفی مبل چستر


امروزه با انواع مختلفی از مبل های راحتی و مخصوص لابی هتل ها روبه رو هستیم که یکی از پربحث ترین آنها مبل چستر می باشد. مبلمان چستر به طور کلی از خانواده کاناپه ها هستند که علاوه بر طراحی شدن با یک دکمه برجسته، به مبل های لمسه کاری شده معروف هستند. 
مبلمان چستر مدل های مختلفی دارند که باعث مناسب بودنشان برای هر سلیقه ای شده است. به دلیل ساختار، رنگ روکش مناسب و همچنین قسمت نشیمن با کیفیت که با موی دم اسب، پرز نارگیل و پشم بز پر شده و روکش چرم و مخملی، ظاهر زیبا و سلطنتی دارند.
پایه و دسته های مبل چستر، با توجه به ابعاد و اندازه لابی هتل شما اندازه گیری خواهد شد و هرچه لابی هتل شما بزرگتر، مبل باکیفیت تر و ماندگار تر ساخته می شود. در ادامه، قصد معرفی مدل های مختلف مبلمان چستر را داریم که به شما کمک می کند، راحت تر مدل مبل لابی هتل خود را انتخاب کنید.

مدل های مختلف مبل چستر


قبل از خرید مبل چستر برای لابی هتل خود می بایست با مدل های مختلف آن آشنا شوید تا بتوانید یکی از بهترین های این خانواده را انتخاب نمایید. یکی از راحت ترین و شیک ترین مدل های مبل چستر، مبل چستر فیلد است، این مدل علاقه شما به نشستن را افزایش و خستگی شمارا کاهش می دهد.
مبل کلاسیک چستر: این مدل دارای ظاهری اصیل و ظریف است که بیشتر با طرح های هنری ساخته می شود
مبل مکعبی چستر: مبل های مکعبی با روکش های مختلفی از چرم، پارچه اسپورت و مخمل ساخته می شوند و به دلیل رنگبندی متنوع طرفداران جوان زیادی دارند
مبل اداری چستر: مبلمان اداری دارای قابلیت چرخش هستند و به مشتریان اجازه می دهند در هرسمت که راحت تر هستند، بنشینند
مبل نیم استیل چستر: یکی از بهترین انتخاب ها برای افراد سخت پسند، مبل نیم استیل است، قیمت این مبل بسیار مناسب بوده و از پارچه های نفیس و رنگ بندی متنوعی برای ساخته شدن آن، استفاده می شود
مبل قایق چستر: یکی از مدل های اسپرت مبل های چستر، مبل قایقی است. دکمه های برجسته در این مدل حذف و نشستن را برای افراد سخت پسند راحت تر کرده است
مبل چستر پایه استیل: به دلیل طراحی و چیدمان داخلی این مبل، ماندگاری و استحکام بیشتری دارند

چگونه یک مبل چستر با کیفیت را شناسایی کنیم؟


برای خرید مبل چستر با کیفیت می بایست معیار های مختلفی را درنظر بگیریم، زیرا تشخیص اصل یا فیک بودن آنها راحت و ساده نیست، دلیل این موضوع مواد و ساختار درونی است که با چشم قابل مشاهده نیست. ولی می توانید با بررسی نکات زیر، در تله مبل های فیک نیوفتید.
اسفنج بکار رفته در ساختار درونی مبل چستر، از کیفیت بالایی برخوردار است و به راحتی به حالت اولیه بازمیگردد، این موضوع درمورد مبل های فیک اینطور نیست و برگشت اسفنج آنها بیشتر از یک ثانیه طول می کشد
قسمت لمسه مبل چستر، با پارچه مرغوب و با کیفیتی ساخته شده است، درحالی که پارچه مبل های فیک دارای چین و چروک می باشد
به گوشه های مبل چستر نیز دقت کنید، اگر مبل چستر شما گوشه های بی کیفیتی داشته باشد، حالت اولیه خود را از دست می دهد
با اینکه، به دلیل روکش و تزئیات مبل های چستر، ممکن است گاهی متوجه فیک بودن برخی از آنها نشوید، ولی می توانید با نکات بالا تا حد امکان از این چالش با موفقیت عبور و یک مبل چستر با کیفیت و اصل خریداری نمایید.



ویژگی مبل چستر که در سایر مبل ها وجود ندارد!


یکی از ویژگی های منحصر به فرد مبل های چستر، داشتن دکمه های برجسته در قسمت پشتی و دسته آنهاست که به آن لمسه دوزی می گویند. این دکمه ها در کنار به وجود آوردن طرح لوزی، دوام و استقامت بالایی به مبل های چستر داده اند. 
از دیگر ویژگی های مبل های چستر می توان به موارد پایین اشاره کرد:
پشتی کوتاه آن که باعث دیده شدن دکوراسیون پشت لابی هتل ها می شود
مواد داخل مبل چستر از الیاف با کیفیت پر شده است و تجربه ی دلپذیری به مشتریان می دهند
طراحی شدن مبلمان چستر با دکمه های برجسته و تنوع رنگ آن باعث شده تا مشتریان انتخاب های بیشتری با توجه به سبک هتل های خود داشته باشند

معیار هایی که مبل چستر را بهترین انتخاب برای لابی هتل ها معرفی می کنند


مشتریانی که اقدام به خرید مبل چستر برای لابی هتل خود کرده اند؛ معیار های زیر را برای این مبل یک مشخصه ثابت می دانند.

مناسب برای هر چیدمانی


مبل های چستر به دلیل طراحی استاندارد در هر لابی هتلی به خوبی چیدمان می شوند، زیرا تجربه حسی و تاثیر محیط از همان ابتدا در ترکیبات اولیه این مبل قرار می گیرد. خیلی وقت ها، مشتریان برای انتظار و قرارهای کاری به هتل می روند و اگر چیدمان لابی مناسب نباشد، بی نظمی آن به زندگی مراجعه کنندگان نیز انتقال داده می شود. پس سعی کنید، با انتخاب مبل چستر محیط لابی خود را خستگی ناپذیر کنید.

استایل لوکس


استایل مبل های چستر لوکس و تشریفاتی بوده و باید گفت به نوعی یکی از دلایلی است که لابی های هتل با این مبل ها چیدمان می شوند. یکی از سیاست های مهم هتل ها این است که بالاتر از استاندارد مشتریان باشند، بنابراین سازندگان مبل چستر با انتخاب پارچه های مرغوب و چوب با کیفیت این امکان را فراهم کرده اند تا لابی هتل ها جذاب و چشم گیر شود.

دوام بالای مبل چستر


از آنجایی که لابی هتل ها روزانه توسط هزاران نفر پر می شود، بنابراین مبلمانی که انتخاب می کنید، باید دوام بالایی داشته باشند تا خستگی مشتریان زیادی تا مدت ها با نشستن برروی آنها از بین برود. مبل چستر به دلیل مقاومت بالا در برابر کشیدگی، ساییدگی و پارگی، همیشه ظاهر خود را حفظ می کند و برای کهنه و قدیمی شدن باید سال های زیادی را صبر کنید. چه قبول کنید و چه قبول نکنید، باید برای انتخاب و خرید مبل لابی هتل خود از جنس و نحوه ی ساخت آنها مطمئن شوید که ما سعی کرده ایم تا اینجا ویژگی های زیادی از این مبل را برایتان شرح دهیم.

چیدمان مبل چستر در لابی هتل ها


همانطور که در قسمت های قبل گفته شد، یکی از مهم ترین مشخصه های یک هتل موفق استفاده از مبلمان با کیفیت و راحت است. از همین رو می بایست از چیدمانی استفاده کرد که با هویت و شخصیت هتل شما یکسان باشد. یکی از نکاتی که در خرید مبلمان هتل خود باید به آن توجه کنید، درجه کیفیت آنهاست که مناسب فضای لابی هتل شما باشد، به همین دلیل خرید مبل چستر می تواند به راحتی علاوه بر القا حس لوکس و تشریفاتی هتل شما آنرا به یک محیط گرم و صمیمی تبدیل کند.
مهمانان یک هتل برای اقامت، هزینه بالا و وقت خود را مصرف می کنند و به همین دلیل از میزان امکانات و راحتی هتل شما انتظار دارند. درنتیجه، اگر در چیدمان هتل خود از مبلمان بی کیفیتی استفاده کنید، قطعا مهمانان کمتری در آینده خواهید داشت. 
مبل های چستر قسمت پشتی زیبایی برخلاف سایر مبل ها دارند، به دلیل طراحیشان سطح نسبتا پایین و زاویه داریشان باعث می شود گلدان ها و دکوراسیون پشتشان به خوبی قابل مشاهده باشد و جلوه ویژه ای به لابی هتل می دهند.
توانایی مبلمان چستر در هماهنگی و تناسب دکوراسیون باعث شده تا از زمان تولید تا کنون افراد زیادی آنهارا در فضای لابی هتل خود استفاده نمایند.

جمع بندی


خرید مبل چستر، صفحه های نمایش و غیره از ملزومات راه اندازی یک هتل تازه کار هستند، اگرچه راجب تمام این موارد اطلاعات کافی دارید، اما فراموش نکنید برای تهیه تمام وسایل هتل خود حتما از اصل خرید با کیفیت پیروی کنید و همیشه لابی هتل خود را به آخرین و جدید ترین امکانات مجهز نمایید تا مراجعان بیشتری داشته باشید.
برچسب ها:
خرید مبل چستر

نظر خود را بنویسید

* {{ errors[0] }}