راهنمای خرید و چیدمان مبل قایقی سلطنتی برای اتاق پذیرایی

سه شنبه, 14 تیر 1401
مبل قایقی سلطنتی یکی از نمونه های بسیار زیبا موجود در بازار است که امروزه طرفداران بسیار زیادی دارد. این نمونه دارای کیفیت بی نظیری است که می تواند منزل شما را بسیار شیک و زیبا نماید. این نمونه مبل ها دارای قیمت بسیار مناسبی هستند و از آن ها در خانه های که دارای متراژ پایین هستند زیاد استفاده می کنند. 
مبل قایقی مبلی است که از پارچه های یک دست تولید می شود. این نمونه از مبلمان  دارای زیبایی بی نظیری است که لمسه دوزی های شیکی روی بدنه خود دارد. این مبلمان علاوه بر زیبایی دارای نشیمنگاه بسیار راحتی است. اگر در خانه خود فضای کافی برای چیدمان مبل های بزرگ ندارید بهترین گزینه برای شما مبل قایقی سلطنتی است که فضای زیادی را اشغال نمی کند.

مبل قایقی سلطنتی


یک نمونه مبل اسپرت است که لمسه دوزی های بسیار زیبایی را دارا است این نمونه مبل ها مانند دیگر مبلمان ها بزرگ و سنگین نیستند و معمولا فضای کمی را اشغال می کنند و یک گزینه بسیار مناسب برای محیط های کوچک است. در این مبل ها از فوم های برای فرورفتگی آن ها استفاده شده است که به آن ها مبلمان لیورپول هم گفته می شود. و این تو رفتگی ها هیچ گونه ناراحتی برای شما به وجود نمی آورد.
این مبلمان ها معمولا برای فضاهای که متراژ کم دارند و کوچک می باشند بسیار مناسب استشما می توانید با استفاده از اکسسوری های بسیار زیبا در دکوراسیون خود زیبایی این مبل ها را چندین برابر نماید. در نشیمن این مبل ها یک انحنا وجود دارد که نشستن بر روی این مبل ها را بسیار آسان و راحت می کند و باعث می شود که افراد در هنگام نشستن هیچ گونه مشکلی نداشته باشند این انحنا نسبت به دیگر مبل ها بیشتر است به این علت این نمونه مبل در دسته مبلمان های راحتی قرار گرفته است.
ست این مبل ها شامل دو مبل تک نفره و یک مبل سه نفره و یک مبل دو نفره است که برای فضاهای کوچک بسیار مناسب می باشد و باعث شلوغی نشیمن خانه شما نمی شود چون شلوغی زیاد باعث اذیتی افراد می شود.
مبل قایقی سلطنتی معمولا هیچ گونه محدودیتی برای استفاده کردن ندارد یعنی می توانید از این مبلمان در فضاهای مدرن و کلاسیک استفاده کنید. در صورتی که می خواهید هزینه پایینی برای مبلمان خود صرف نماید مبل قایقی سلطنتی می تواند بهترین گزینه برای شما به حساب بیاید. 
تنوع این نمونه مبل بسیار زیاد است و شما می توانید به راحتی این مبل ها را با دکوراسیون خود ست کنید شما می توانید خودتان پارچه مبل مان را انتخاب کنید. 

ویژگی مبل قایقی سلطنتی


این نمونه مبل ها دارای ویژگی های بسیار زیادی است که شامل:

ابعاد کوچک نسبت به دیگر مبل ها


مبل چستر قایقی نسبت به دیگر مبلمان ها دارای اسکلت بندی ظریف تری هستند و به علاوه نسبت به دیگر مبل ها عرض و عمق کمتری دارند ولی بسیار راحت هستند و برای افرادی که قد بلندی دارند بسیار راحت می باشند.

دارای دوام و استحکام بالای هستند


این مبل ها بدنه ظریف تری هستند ولی با این وجود دارای دوام و استحکام بسیار بالای است و طراحی بسیار زیبا و منحصر به فردی دارد.

فرمی ظریف و خطوطی نرم و ظریف در دسته مبل ها


بیشتر افراد فرم و ظاهر مبل ها برایشان بسیار اهمیت دارد و مردم دنبال مبل های بسیار زیبا هستند که دسته و پایه های بسیار ظریف و زیبا دارند که این ظرافت و زیبایی مبل ها باعث جلب توجه افراد می شود.

تناسب داشتن با بیشتر فضاها


یکی از اصلی ترین ویژگی های مبل قایقی سلطنتی داشتن تناسب برای تمامی دکوراسیون ها می باشد افرادی که می خواهند یک مبلمان کوچک و زیبا برای خانه خود داشته باشند این مبل بسیار مناسب می باشد. یکی از دلایل محبوبیت این مبل ها این است که می توانند هارمونی بسیار زیبایی در فضای خانه به وجود می آورند.



قیمت مبل قایقی


این مبل ها دارای قیمتی بسیار اقتصادی هستند و نسبت به مبل ها دارای قیمتی بسیار پایین تر می باشند و از دیگر علت های محبوبیت این مبل ها قیمت مناسب آن ها می باشد شما در صورتی ک بخواهید از این مبل ها خریداری نماید می توانید رنگ و کیفیت پارچه را مطابق با سلیقه خود انتخاب نماید.
در بازار این مبل ها با قیمت متفاوت به فروش می رسند که ممکن است برخی از آن ها دارای کیفیت مناسب نباشند پس در هنگام خرید این مبل ها باید حتما به کیفیت و متریال استفاده شده در این مبل ها دقت فروانی بکنید تا مبل شما دارای کیفیت لازم باشد.

مبل قایقی را در کجا ها می توان استفاده کرد؟


این نمونه مبل برای فضاهای که دارای ابعاد کوچک می باشند گزینه مناسبی است مثلا خانه های با متراژ کم تر مبل قایقی سلطتنی برای آن ها مناسب است همچنین برای فضاهایی مانند تراس و محیط های کاری هم می توانید از این نمونه مبل مدرن می توانید استفاده نماید.
در کنار این مبلمان ها  می توانید از میزهای به شکل بیضی و یا دایره ای استفاده نماید که هر چقدر میزهای عسلی شما ساده و ظریف باشد در ترکیب این مبل ها بهتر و زیباتر دیده می شود.
بهتر است این مبلمان را در فضاهای بزرگ استفاده نکنید به این علت که زیبایی زیادی به محیط انتقال نمی دهد به این علت که این مبلمان دارای ابعاد ظریف است و برای محیط های بزرگ مانند پذیرایی های بزرگ اصلا گزینه مناسبی نمی باشد و محیط را زیبا نمی کند.به علاوه شما باید تعداد و همچنین ترکیب رنگ مبلمان خود را براساس ابعاد منزل و متراژ آن انتخاب نماید.

تنوع طرح و رنگ مبل قایقی


از دیگر ویژگی های مبل قایقی سلطنتی می توان به تنوع رنگ و طرح آن اشاره کرد که این خود باعث می شود که این مبل ها از محبوبیت بیشتری برخوردار باشند در این مبل ها معمولا از رنگ های شاد ب بهترین کیفیت پارچه استفاده می کنند مثلا رنگ های که در این مبل ها استفاده می شود از ترکیب رنگ های سبز؛ زرد، نارنجی، سرخابی و ... می باشد که متناسب با این نوع سبک مبلمان می باشد.
این تنوع طرح و رنگ از سری ویژگی های مهم این مبل ها است و باعث می شود که از این ترکیب رنگ ها را بتوانید در بیشتر دکوراسیون ها استفاده نماید. شما باید توجه داشته باشید که در هنگام خرید و انتخاب مبلمان رنگ متناسب با هارمونی خانه و یا محیط کار خود انتخاب کنید.
در صورتی که این مبل ها را برای تراس منزل خود در نظر گرفته اید و تراس شما پر از گل و گیاه می باشد بهتر است از مبلمان های با رنگ های مانند قرمز و یا سرخابی استفاده نماید.
ولی در صورتی که می خواهید این مبل ها را برای محیط کاری خود خریداری کنید سعی کنید از رنگ های مکمل در کنار هم استفاده نماید که این رنگ ها مانند زرد، بنفش و ...
همان گونه که گفته شد این مبل ها به دلیل داشتن حالت منحنی و ابعاد ظریف برای محیط های مدرن بسیار مناسب است که یکی از شاخصه های مهم محیط های مدرن استفاده از حالت منحنی و و ابعاد ظریف و باریک است که این خطوط در مبلمان و لوسترها و ... به خوبی دیده می شوند. در صورتی  که شما طرفدار سبک مدرن می باشید این نمونه مبلمان برای شما بسیار مناسب است و می توانید برای بهتر دیده شدن این مبل ها از میزهای عسلی به رنگ سفید و یا حتی می توانید از فرش های طوسی استفاده کنید. 

چه پارچه های برای مبل قایقی سلطنتی انتخاب نماییم؟


برای این نمونه مبل می توانید از پارچه های مثل مخمل، چرم، کتان و .... استفاده نماید. همچنین می توانید از پارچه های با جنس مخمل جاسمین، پورشه، مازراتی و .. هم استفاده نماید این پارچه ها دارای تنوع رنگ بالای هستند که می توانید به راحتی یکی از آن ها را انتخاب کنید.
معمولا استفاده از ترکیب رنگ سرد و گرم در کنار یک دیگر می تواند یک محیط بسیار زیبا به وجود بیاورد در صورتی که دوست دارید مبلمان های خود را زود به زود تعویض نماید این نمونه مبلمان می تواند بهترین گزینه برای شما باشد به این علت که دارای قیمت بسیار منصفانه ای است.

جمع بندی


در متن بالا سعی کردیم  شما را با مبل قایقی سلطنتی آشنا کنیم. این مبل ها همان طور که گفته شد دارای تنوع رنگی بالای هستند که انتخاب پارچه و رنگ این مبل ها به سلیقه شما بستگی دارد. چنان چه قصد خرید این مبل ها را دارید می توانید به سایت چوب مراجعه نماید و متوجه تنوع محصولات این سایت شوید همچنین می توانید برای آشنایی بیشتر با این مبل ها آشنایی با خط تولید و فرآیند تولید مبلمان را مطالعه نماید واطلاعات کافی به دست بیاورید. همچنین می توانید با مطالعه مبل راحتی به ویژگی های این مبل ها آشنا شوید.

نظر خود را بنویسید

* {{ errors[0] }}