راهنمای خرید و قیمت مبل استیل کلاسیک جدید

دوشنبه, 14 خرداد 1403
مبل استیل کلاسیک جدید طرفداران بسیار زیادی در ایران دارد و بیشتر برای دکوراسیون های خاص استفاده می شود. یکی از بارزترین و مهم‌ترین ویژگی‌های مبل استیل کلاسیک جدید طرح هایی است که در پایه ها و دسته های این مبل ها به کار رفته است.
همچنین کنده کاری هایی که با ظرافت بسیار زیاد بر روی پایه های این نوع مبل ها به کار رفته است آن ها را منحصر به فرد کرده است در ساخت کلاف مبلمان استیل بیشتر از چوب استفاده می کنند و به همین علت نسبت به بقیه مدل ها وزن بیشتری دارند.
در این مقاله از سایت چوب تصمیم داریم تا در مورد راهنمای خرید و قیمت مبل استیل کلاسیک جدید با شما صحبت کنیم بنابراین تا اتمام مقاله همراه ما باشید.

معرفی مبل استیل کلاسیک جدید 


مبل استیل کلاسیک جدید در واقع همان مبل سلطنتی است که در بازار مبل کشور عزیزمان ایران با نام مبل استیل کلاسیک شناخته ابن مبل ها تفاوت بسیار زیادی با مدل های موجود در بازار دارند و همین موضوع سبب شده که این مبل ها نسبت به سایر مدل های مبل خاص تر و لوکس تر به نظر برسند.
 البته یکی دیگر از علت های نامگذاری این مبل تلفظ انگلیسی آن  است که در کشورهای گوناگون مبل استایل نامیده می شود.
با توجه به اینکه اصالت مبل استیل کلاسیک به گذشته برمی گردد نباید انتظار به کار بردن طرح های جدید در این مدل مبل را داشته باشید این مدل مبل با دقت و ظرافت بسیار بالایی تولید شده است و به همین علت طرفداران زیادی نیز دارد.

تفاوت مبل استیل کلاسیک جدید با سایر مدل ها


ابن مبل ها تفاوت بسیار زیادی با مدل های موجود در بازار دارند و همین موضوع سبب شده که این مبل ها نسبت به سایر مدل های مبل خاص تر و لوکس تر به نظر برسند. علاوه براین ویژگی هایی وجود دارند که این مدل مبلمان را از سایر مدل ها متمایز کرده است این ویژگی ها به عبارت زیر هستند.
ارتفاع مبل استیل کلاسیک جدید از سایر مدل ها بلندتر است.
دوام و عمر مبل استیل کلاسیک جدید در مقایسه با مدل های دیگر مثل مبل های راحتی بیشتر است.
کاربرد اصلی مبلمان استیل کلاسیک جدید در سالن های پذیرایی می باشد.
مبل استیل کلاسیک جدید بیشتر جنبه تشریفاتی دارد و برای فعالیت های روزمره و تماشای تلویزیون مناسب نمی باشد.
وزن مبل های استیل در مقایسه با سایر مدل های مبل بیشتر است.
قیمت مبل استیل کلاسیک جدید با توجه به متریال ارزشمند و به واسطه طراحی خاص گران تر است.

راهنمای خرید مبل استیل کلاسیک جدید


یکی از مسائل بسیار مهمی که باید در هنگام خرید مبل استیل کلاسیک با کیفیت به آن توجه کنید، نکات گوناگون است نکاتی که شما بتوانید با توجه به آنها از راهنمای جامع خرید مبل های استیل کلاسیک جدید بهره‌مند شوید در چنین شرایطی سطح کیفیت خرید شما چندین برابر می شود.
در این قسمت برخی از مهم ترین نکات خرید مبل استیل کلاسیک جدید را برای شما بررسی می کنیم تا خرید بسیار بهتری داشته باشید.
پیش از هر چیزی باید به متراژ و ابعاد منزل خود برای خرید مبل استیل کلاسیک جدید دقت کنید چرا که متراژ و ابعاد منزل یکی از موثرترین و مهمترین عوامل در خرید مبل استیل کلاسیک جدید هستند بنابراین کسب اطلاعات لازم در ارتباط با این مسئله بسیار مهم است.
در هنگام خرید مبل استیل کلاسیک جدید باید به سقف خانه خود نیز دقت کنید چرا که خانه هایی که دارای سقف کوتاه هستند برای مبل استیل کلاسیک جدید مناسب نیستند این مدل مبل تاج بسیار بلندی دارند بنابراین جلوه خانه هایی که سقف کوتاه دارند با مبل استیل کلاسیک جدید چندان جالب نخواهد شد.
انتخاب پرده و فرش متناسب با مبل استیل کلاسیک جدید یکی دیگر از نکات بسیار مهمی است که در هنگام خرید این مدل مبل باید به آن توجه کنید با انتخاب درست پرده و فرش قطعا شما جلوه فوق العاده جذاب و زیبایی را با مبلمان استیل کلاسیک جدید به دکوراسیون داخلی منزل خود خواهید داد.
چیدمان صحیح و اصولی مبل یکی دیگر از نکات بسیار مهمی است که اگر به صورت دقیق و اصولی به آن توجه کنید فضای بسیار مناسبی را می توانید در منزل خود بوجود بیاورید. 



خصوصیات مبل استیل کلاسیک جدید خوب


یکی از مهم‌ترین مسائلی که در هنگام خرید مبل استیل کلاسیک جدید باید به آن توجه کنید خصوصیات این مدل مبل است مبل استیل کلاسیک جدید خصوصیات منحصر به فردی دارد که در هنگام خرید باید مورد بررسی قرار بگیرند بعضی از مهم ترين خصوصیات مبل استیل کلاسیک جدید به عبارت زیر هستند.

1- طراحی مبل استیل کلاسیک جدید 


مبل های استیل کلاسیک دارای اصالت و ریشه تاریخی هستند که وجود آنها در لوکس تر شدن یک فضا کمک بسیار زیادی می کند همچنین این مبل ها طراحی خاص خود را دارند که در مبلمان امروزی هیچ نوع مدل مبلی از خصوصیات و ساختار این مدل مبلمان بهره مند نیست.

2- اتصالات چوبی


یکی از اصلی ترین و مهم‌ترین ویژگی‌های مبل استیل کلاسیک جدید خوب، اتصالات چوبی آنهاست این اتصالات چوبی بسیار جذاب علاوه بر اینکه باعث افزایش عمر و دوام مبلمان شما می شوند، بلکه تا مدت های طولانی نیز از این محصولات دلسرد نخواهید شد. 
در ساخت مبل استیل کلاسیک جدید معمولا از دوبل چوبی استفاده می کنند تا مقاومت آنها افزایش پیدا کند.

3- رنگ مبلمان استیل


در طراحی مبل استیل کلاسیک جدید می توانید به اجرای طرح های خاص و ایده آل نیز بپردازید این موضوع بدین معناست که اجرای رنگ های خاص مانند ورق طلا و یا رنگ های دیگر نیز امکان پذیر است.

4- کار دست


در طراحی مبل استیل کلاسیک جدید برای طراحی های گوناگون از هنر دست هم استفاده می شود چرا که این مسئله باعث خواهد شد تا نمای این مدل مبل خاص تر به نظر برسد.

5- کیفیت چوب و پارچه مبل استیل کلاسیک جدید


بالا بودن کیفیت چوب و پارچه در ساختار مبل استیل کلاسیک جدید سبب ماندگاری و دوام بیشتر آن خواهد شد علت سنگین بودن این مدل مبل استفاده از چوب های طبیعی مثل روس و راش در اسکلت آن است هرچه ضخامت چوب به کار رفته در این مدل مبل بیشتر باشد استحکام بسیار بیشتری نیز خواهد داشت.
منبت کاری هایی که بر روی چوب های به کار رفته در این مبل ها انجام می گیرد، باعث زیبایی دو چندان آن می شود اما در کنار چوب یکی دیگر از نکاتی که کیفیت مبل استیل کلاسیک جدید را تحت تاثیر قرار می دهد جنس پارچه آن است.
استفاده از پارچه های نفیس و مرغوب با ضخامت زیاد باعث کیفیت این مدل مبل می شود و با گذشت زمان به دلیل ضخامت بالا پاره و پوسیده نمی شوند پارچه های چرم یا پوست اسبی و مخمل برای روکش مبل استیل کلاسیک جدید استفاده می شوند پارچه های استفاده شده در این مدل مبل بهتر است ضد آب و گرد و غبار باشند.

شیک ترین رنگ های مبل استیل کلاسیک جدید


یکی دیگر از موضوعات اصلی که باید در رابطه با مبل استیل کلاسیک جدید بررسی شود، انتخاب شیک ترین رنگ های آن است همانگونه که می دانید برلی خرید این مدل مبل باید رنگ های اصطلاحا رایج و ترند را بشناسید در این قسمت شما را با بعضی از این رنگ ها آشنا می کنیم.

۱- رنگ طلایی


رنگ طلایی به عنوان نخستین و شیک ترین رنگ در مبل استیل کلاسیک جدید شناخته شده است از این رنگ معمولا برای چوب یا پارچه آن استفاده می شود چرا که این رنگ به واسطه جذابیت فوق‌العاده ای که دارد می تواند دکوراسیون داخلی منزل شما را بسیار زیباتر جلوه دهد.

۲- رنگ نقره ای


اگر تصمیم دارید مبل استیل کلاسیک جدید در منزل خود داشته باشید، رنگ نقره ای یکی از مناسب ترین گزینه ها خواهد بود به عنوان مثال ترکیب رنگ نقره ای با رنگ آبی فضای بسیار شیک و مدرنی را در منزل شما ایجاد می کند.

۳- رنگ سفید


یکی از رنگ های ترند و پرکاربرد که بسیاری از خانواده ها مورد استقبال قرار می گیرد رنگ سفید است چرا که این رنگ از جمله رنگ های محبوبی است که قابلیت ست شدن با اکثر اقلام دکوراسیون داخلی منزل شما دارد.

قیمت مبل استیل کلاسیک جدید


قیمت مبل استیل کلاسیک جدید از جمله موضوعات مهمی است که باید از سوی خریدار بررسی شود، این مدل مبل عمر و دوام بسیار بیشتری نسبت به مبل های راحتی دارند.
در اکثر مدل های مبل استیل کلاسیک از بهترین متریال استفاده می کنند و در ساخت کلاف آنها معمولا از چوب راش استفاده می کنند و برای دوخت کف این مدل مبل ها از بهترین پارچه ها استفاده می کنند که تمام این موارد از مهم‌ترین عوامل تعیین کننده در قیمت مبل های استیل کلاسیک جدید هستند.
به جز موارد ذکر شده در این بخش، فروشنده یکی دیگر از موضوعاتی است که در قیمت مبل استیل کلاسیک جدید موثر است بسیاری از مراکز و فروشگاه ها به عنوان واسطه فروش این مدل مبل را با قیمت نسبتا زیادی به مردم عزیز کشورمان ارائه می دهند.

جمع بندی


مبل استیل کلاسیک جدید به علت ظاهر بسیار زیبا و کیفیت بالا و بروزبه  محبوبیت بسیار زیادی دست پیدا کرده است ما در این مقاله از سایت چوب راهنمای خرید و قیمت مبل استیل کلاسیک جدید را به صورت کامل برای شما بررسی کردیم امید است که با مطالعه این مطلب انتخاب بسیار خوبی در بین مدل های مبل استیل کلاسیک جدید داشته باشید.

نظر خود را بنویسید

* {{ errors[0] }}