راهنمای خرید مبلمان و سرویس چوب جهیزیه عروس

يكشنبه, 26 اردیبهشت 1400

چند قانون کلی وجود دارد که در مورد خرید تمام انواع مبلمان جهزیه عروس اعمال می شود، اما گاهی اوقات شما باید پارامترهای خاص تری را در نظر بگیرید و این واقعیت را بپذیریم که مبلمان خود نوعی سرمایه گذاری است بنابراین درک چگونگی و خرید مبلمان شکیل و مناسب منطقی است. در غیر این صورت، این روند می تواند گیج کننده، رعب آور و در نهایت مایوس کننده باشد.
قبل از اینکه اقدام به خرید مبلمان مناسب جهیزیه عروس کنید اندکی در مورد سایر وسایلی که تا کنون برای جهیزیه خود خریداری نموده اید مثل پرده، فرش، چراغ و لوستر بیاندیشید زیرا زیبایی مبلمان جهزیه عروس شما به هماهنگی با سایر وسایل اتاق نشیمن شما بستگی دارد.
برخی از اصول خرید مبلمان مختلف جهیزیه عروس می تواند مفید باشد. نگاهی به فهرست زیر بیاندازید، و همچنین این نکات تخصصی را در مورد نحوه خرید مبلمان جهیزیه عروس در نظر بگیرید.

منزل شما دارای چه سبک دکوراسیون است؟

دانستن سبک دکورسیون یکی از عوامل بسیار مهمی است که قبل از انتخاب مبلمان جهزیه عروس می تواند کمک بزرگی به انتخاب مبلمان صحیح و شکیل بکند. ممکن است هنوز بدرستی ندانید سلیقه شما در انتخاب مبلمان عروس چیست، یا مثلا انواع دکوراسیون کدام است. ن
گران نباشید با کمی تحقیق و مطالعه متوجه خواهید شد که سبک های متفاوت و بسیار جذابی وجود دارد که می تواند توجه ما را به خود جلب کند. وقتی سبک دکوراسیون مورد علاقه خود را بیابید انتخاب یکی از سه سبک مبل راحتی کلاسیک و استیل به عنوان مبلمان جهزیه عروس برای شما دشوار نخواهد بود.

آیا در انتخاب مبلمان جهزیه عروس راحتی مهم تر است یا ظاهر و زیبایی مبلمان؟

نکته بعدی که در انتخاب مبلمان جهزیه عروس باید به آن توجه کنید هدف شما از خرید مبلمان است. آیا هدف لذت بردن، نشستن و دراز کشیدن جلوی تلویزیون است، یا هدف شما ساعت ها نشستن در کنار عشق زندگیتان و غرق صحبت شدن است. یا صرفا ظاهری کلاسیک و شیک که مهمانان شما را شگفت زده می سازد برای شما اهمیت دارد. قبل از هر کاری هدفتان را برای خود روشن کنید.
اگر هدف شما تجربه حس راحتی است بهترین گزینه برای جهیزیه عروس شما مبل های راحتی است، اما در صورتی که ظاهر با شکوه و جلال برای شما مهم قطعا باید به دنبال مبل های استیل برای تکمیل جهزیه خود باشید. و اگر به دنبال گزینه ای بین این دو انتخاب هستید می توانید مبل های کلاسیک را در لیست خرید جهزیه عروس قرار دهید.

تا چه مبلغی حاضرید برای خرید مبلمان جهزینه عروس هزینه می کنید؟

زمانی که به خرید مبلمان برای تکمیل جهزیه عروس می رسد اغلب با کمبود بودجه مواجه هستید زیرا میلیون ها تومان هزینه خرید یخچال، لباسشویی و سایر وسایل خانه کرده اید. پس برای اینکه دچار سردرگمی نشوید اول ببینید تا چه سقفی قصد دارید برای خرید مبلمان جهزیه عروس هزینه کنید.
وقتی سقف هزینه را بدانید راحت تر به سراغ مبلی که مناسب شماست می روید. مثلا اگر هزینه بالا برای شما مساله ای نداشته باشد می توانید یک دست مبل سلطنتی بخرید اما اگر هزینه کمتری را مد نظر دارید بین مبل ال و مبل راحتی به دنبال مبلمان مناسب منزل خود بگردید.

چه رنگ مبلی مناسب مبلمان جهزیه عروس شماست؟

بعد از انتخاب سبک مبل انتخاب رنگ راحت می شود. اگر به نمایشگاه های مبل بزرگ بروید، اکثر پالت های رنگ آماده ای دارند که به شما کمک می کند رنگ مورد علاقه خود را بدون سردرگمی انتخاب کنید. اما بعضی دیگر انتخاب را به عهده شما می گذارند تا قبل از انتخاب رنگ به این بیاندیشید که چه رنگی فضای شما را تنگ و تاریک می کند یا بیش از حد جیغ است و بعد از مدتی شما را دلزده می کند.

ایا قبل از انتخاب مبلمان جهزیه عروس سایز اتاقتان را اندازه گیری کرده اید؟

اخرین و مهم ترین نکته در انتخابمبلمان جهزیه عروس که بهتر است قبل از خرید به ان بیاندیشید اندازه اتاق نشیمن شماست. دانستن فضایی که دارید انتخابمبل را برای شما راحت تر می کند. در فضاهای بزرگ هر نوع مبلی را می توان قرار داد اما اگر فضای منزل شما محدود است قبل از هر چیز با دفقت فضا را اندازه گیری کنید. معمولا مبل های راحتی بهترین گزینه در فضاهای محدود هستند و مبل های استیل یا کلاسیک کارایی چندانی در اتاق های نشیمن کوچک ندارند.
اگرچه نکات بیشمار دیگری را می توان در انتخاب مبلمان مناسب جهزیه در نظر گرفت اما تقریبا کلیه مطالب بیان شده در این بخش می تواند به شما در انتخاب مبلمان مناسب جهزیه عروس کمک کند.

 

راهنمای خرید مبلمان و سرویس چوب جهیزیه عروس

راهنمای خرید مبلمان جهیزیه عروس

مبل یکی از مهمترین وسایل دکوراسیون منزل شماست، بنابراین قبل از خرید مبل مطمئن شوید که سایر وسایل مورد نیاز خود را تهیه کرده اید.
مبل راحتی مناسب برای اتاق نشیمن شما ممکن است برای سایراتاق های شما وحشتناک به نظر برسد. بنابراین پیش از هر اقدامی، ابتدا درک کنید که چگونه می خواهید از مبل خود استفاده کنید و چه کسی قرار است از آن استفاده کند. تصمیم بگیرید آیا مبل شما مناسب فضای شما هست یا خیر و از آنجایی که مبل هایی متناسب با هر سبک اتاق وجود دارد، به دنبال یکی از مواردی باشید که احساس سبک شخصی شما را برایتان ایجاد کند. پارچه ای که برای مبل خود انتخاب می کنید بسیار به کاربرد و زیبایی آن کمک می کند.
لذا هنگام خرید هرگونه مبلمان جهزیه عروس، باید اطمینان داشته باشید که مبلی با بهترین کیفیت و متناسب با بودجه خود که راحتی مورد نیاز را به شما ارائه می دهد خریداری می کنید.
مبل خوابیده یک مبلمان عالی چند منظوره برای جهزیه عروس با قابلیت تبدیل هر اتاق به اتاق خواب است. شما می توانید مبل کاناپه خوابیده را در بسیاری از مکان ها ازجمله - اتاق کودک، دفتر کار یا حتی یک اتاق شیروانی در ابعاد مناسب قرار دهید.
تقریباً هر مبل را می توان به عنوان کاناپه خوابیده خریداری کرد، چراکه مبل های خوابیده در اندازه های مختلف ارائه می شوند. اگر در اتاق تان فقط به اندازه دو تخت خواب جا دارید، یکی از تختها را با مبل خوابیده جایگزین کنید. یک اتاق کمی بزرگتر ممکن است بتواند یک کاناپه خواب بزرگ جهیزیه عروس در خود جای دهد، که در صورت عدم استفاده برای خواب می تواند به عنوان صندلی عشق مورد استفاده قرار گیرد. یک مبل راحتی سه نفره جهیزیه عروس، می تواند به راحتی به یک تخت سایز ملکه تبدیل شود.
مبلمانی را برای جهزیه عروس بخرید که هم به عنوان نشیمن راحت و هم یک تختخواب راحت در هر اندازه ای به کار می رود، و مهم تر از آن مبل های خوابیده بیشتر دارای قابلیت صرفه جویی در اشغال فضای نهفته هستند.

راهنمای خرید سرویس خواب جهیزیه عروس

فوتونز در ژاپن به عنوان تشک های ساده ای که می توانست در طول روز جمع شده و در کمد نگهداری شود وارد بازار شد . فوتون ها هنوز این حس انعطاف پذیری را حفظ می کنند، اما کلمه "futon" در انگلیسی اکنون به چارچوب فلزی یا چوبی که از تشک پشتیبانی می کند اشاره می کند.
افراد خارج از ژاپن معمولاً تشک را جمع نمی کنند و آن را کناری نمی گذارند، اما ما می توانیم از میان اندازه ها و سبک های مختلف سبکی را انتخاب کنیم که دقیقا مناسب با نیازها و چیدمان ما باشد. و ما همیشه می توانیم مبلمان جهیزیه عروس خود را از بین مبلمان هایی با قابلیت تبدیل شدن به اشکال مختلف انتخاب کنیم تا آنها بتوانند هر دو کار تخت یا نشیمن را برای ما انجام دهند.
قبل از خرید تختخواب جهزیه عروس، باید بدانید که تختخواب راحت وسیله ای است که برای داشتن یک خواب خوب در طول شب ضروری است. اما تختخواب ها همچنین با ایجاد یک نقطه کانونی برای اتاق خواب شما فراتر از این عملکرد نقش خود را در اتاق شما ایفا می کنند. بنابراین کمی فراتر از این ویژگی بیاندیشید تا تخت خوابی به سبک دلخواه خود را پیدا کنید.
در مبلمان جهزیه عروس تختخواب ها در هر سبک، اندازه و ارتفاعی موجود هستند. شما می توانید به دنبال ظاهری ساده و بدون بهم ریختگی باشید و یا یک تختخواب تراش با ظرافت خورده را خریداری کنید.
علاوه بر خرید تختخواب برای تکمیل مبلمان جهزیه عروس خود، ممکن است بخواهید یک تختخواب مناسب برای کودک یا مهمان نیز بخرید. گاهی اوقات، ممکن است کمبود فضا داشته باشید. اما گزینه های زیادی برای انواع تختخواب ها، از جمله تخت های دو طبقه، تخت های کودکان نوپا، تخت خواب یا حتی تخت های معمولی در اندازه های دوقلو، کامل، ملکه یا پادشاه بسته به تختخواب مورد نیاز شما وجود دارد.
قبل از خرید تختخواب سفری جهزیه عروس، باید تصمیم بگیرید که شما و فرزندتان از چه چیزی راضی خواهید بود. از آنجایی که تختخواب سفری به کودکان بالای پنج سال توصیه می شود، به احتمال زیاد فرزند شما در مورد سبک مورد نظر انتخاب های زیادی دارد.
اما مطمئناً شما کسی هستید که باید فضا را برای چیدمان مبلمان جهیزیه عروس خود اندازه گیری کنید، به دنبال تمام ویژگی های ایمنی بگردید و کارآمدترین تختخواب سفارشی را برای برآورده کردن نیازهای خود پیدا کنید.

راهنمای خرید میز و صندلی نهارخوری مبلمان جهزیه عروس

صندلی های میز نهارخوری باید شیک و راحت باشد. شما فقط برای خوردن غذا روی این صندلی ها نمی نشینید و بعد از اتمام غذا از روی آن بلند نمی شوید. این احتمال وجود دارد که شما و خانواده شمان زمان زیادی را سر میز ناهار خوری برای انجام کارهای مختلف مانند انجام تکالیف مدرسه، پرداخت قبوض یا حتی نشستن و گپ زدن با یکدیگربگذرانید.
نوع صندلی که برای میز ناهار خوری جهزیه عروس خریداری می شود به موارد زیادی از جمله اندازه اتاق، نحوه استفاده، سبک و غیره بستگی دارد.
انواع مبلمان برای جهیزیه عروس در اشکال و اندازه های مختلف وجود دارد. اما شما باید مبلمانی را انتخاب کنید که با سایر وسایل موجود که قرار است در کنار آن قرار بگیرد، متناسب باشد. به عنوان مثال، با تغییر ظاهر تلویزیون های امروزی، مبلمانی که دور آن چیده می شود نیز به طور قابل توجهی تغییر پیدا کرده است. پس مهم است که بدانید قرار است میل و صندلی ناهارخوری مورد نظر را در اتاق نشیمن کنار تلویزیون قرار دهید یا در اتاق پذیرایی کنار مبل سلطنتی.

جمع بندی

فروشگاه های اینترنتی چوب و مبلمان کار شما را برای خرید مبلمان جهیزیه عروس راحت کرده اند. شما می توانید به راحتی تصاویر انواع مبلمان مثل مبل راحتی، مبل ال، مبل استیل و غیره را در کنار سایر مبلمان مثل میز و صندلی ناهار خوری مشاهده کنید و هرکدام را که مطابق سلیقه تان بود در هر زمان و هر مکانی سفارش دهید.
دیگر نیازی نیست که ساعت ها وقت بگذارید تا به صورت حضوری به فروشگاه های مختلف رفته و خریدتان را انجام دهید. در فروشگاه اینترنتی چوب و مبلمان، فقط با چند کلیک ساده کل مبلمان و سرویس چوب جهیزیه عروس برای شما ارسال می شود.

نظر خود را بنویسید

* {{ errors[0] }}