خرید جدیدترین انواع مبلمان مدرن و شیک برای اتاق نشیمن

دوشنبه, 21 شهریور 1401
مبلمان مدرنمبلمان مدرن یکی دیگر از انواع مبلمان موجود در بازار است که بسیار شیک و راحت است و طرفداران بسیار زیادی دارد. این مبلمان یک سبک ساده و به دور از تجملات می باشد که در این مبل منبت کاری خیلی کم استفاده می شود و پارچه هایی که برای این نوع مبل ها استفاده می شود معمولاً ساده و تک رنگ و رنگ های متنوع می باشد.
معمولا جنس بدنه مبلمان مدرن از چوب های باکیفیت و پارچه های ساده و چرم است این نمونه مبل ها به گونه ای تولید می شوند که ارتفاع کمتری تا سطح زمین دارند و نشیمن گاه این مبل ها پهن می باشد این نمونه مبل را معمولاً در مدل های اسپرت، مدرن کلاسیک و  راحتی تولید می کنند.  که در نمونه مبلمان مدرن کلاسیک معمولا بر روی قسمت های از مبل منبت کاری های بسیار ظریفی طراحی شده که زیبایی آن را چندین برابر کرده است همچنین نشیمنگاه این مبل ها معمولاً نسبت به مبلمان های کلاسیک بسیار راحت تر است.
در صورتی که قصد خرید مبلمان را دارید باید در ابتدا فضایی که در اختیار دارید را در نظر بگیرید و بر اساس آن ابعاد و تعداد مبل ها را انتخاب نمایید. مبلمان مدرن در تعداد ۷ نفره تولید می شود که افراد می توانند بر اساس ابعاد اتاق خود تعداد آن ها را زیاد و یا کم نمایند.
چیدمان این مبلمان باید به گونه ای خاص و شیک باشد که بتواند جذابیت مبلمان را به سادگی به نمایش بگذارد معمولاً این مبلمان را برای سبک های مینیمالیستی و یا ساده استفاده می‌کنند و این روزها رنگ هایی مانند: سفید و یا رنگ های خنثی توجه طراحان را به خودشان جلب کرده و بیشتر از این رنگ ها در طراحی دکوراسیون استفاده می کنند.
سبک مدرن یکی از پرطرفدارترین و محبوب ترین سبک های است که دارای راحتی، زیبایی و سادگی می باشد. این مبلمان دارای ظاهری بسیار ساده و زیبا هستند که به دلیل زیبایی که دارند بسیار پرطرفدار می باشند.
مبل ها از سری لوازم ضروری در اتاق نشیمن است که باید بتواند در عین زیبایی کاربردی هم باشد و بتواند نیاز یک خانواده را به خوبی برطرف نماید. این مبل ها دارای رنگ های بسیار زیبایی هستند که باید براساس دکوراسیون منزل خود آن ها را انتخاب کنید.

انواع مبل مدرن


مبل های مدرن دارای انواع مختلفی هستند که برخی از آن ها را برای شما توضیح می دهیم:

مبل مدرن ساتل


این مبل ها از سری مبلمان بسیار شیک و زیبا هستند که ظاهری بسیار لوکس دارند اگر قصد خرید یک مبل لوکس و مدرن را دارید بهترین گزینه برای شما این مبل زیبا است که از چوب روس و افرا تولید شده است و جنس فوم آن از نوع سرد با کیفیت می باشد و شما می توانید پارچه و رنگ پایه های آن را مطابق با سلیقه خود انتخاب کنید.

مبل مدرن نیوسان


این مبل یک طراحی بسیار زیبا و خاص است که ظاهری بسیار امروزی و مدرن دارد و می توانند در دکوراسیون منزل شما بدرخشد این مبل از چوب راش گرجستان تولید شده که دارای دوام بسیاری است و اسفنج آن از نوع اسفنج 35 کیلویی است که دوام بالایی دارد.

مبل ایساتیس


این مبل دارای طرفداران بسیاری است که دارای زیبایی و جذابیت بالای می باشد و از بهترین چوب در تهیه آن استفاده شده است و پایه های آن ار نوع فلز باکیفیت است که می توانید به راحتی رنگ آن را انتخاب نماید.

مبل تانیا


این مبل دارای قیمت بسیار مناسبی است که طرحی بسیار شیک و مدرن دارد و برای هر سبک دکوراسیونی مناسب است و تقریبا برای محیط های کوچک یک گزینه بسیار عالی است. چوب استفاده شده در این مبل از دوام و مقاومت بالایی برخوردار است و شما می توانید با خیال راحت از آن استفاده کنید چون در نشیمنگاه این مبل از فوم سرد باکیفیت استفاده شده است.



ویژگی مبلمان مدرن


یکی از ویژگی های مبلمان مدرن استفاده از مواد و بافت طبیعی در این مبلمان است معمولا از چوب های طبیعی برای میز و پایه و بدنه مبل استفاده می‌کنند که باعث می‌شود یک مبلمان با سطح زیبا و با کیفیت داشته باشید. 
از دیگر ویژگی‌های این مبلمان می‌توان به استفاده از فلزات خاص مانند: نیکل و فولاد ضد زنگ و آلومینیوم در طراحی مبلمان مدرن اشاره کرد این فلزات در طراحی مبلمان باعث روشنایی در طرح و رنگ آن ها می شود. ترکیب فلز با پارچه در این سبک مبل باعث شده که طرفداران زیادی به این نوع مبلمان جذب شوند و معمولا بیشترین محبوبیت رنگ فلز در مبلمان مدرن استفاده از رنگ طلایی است که به وسیله پارچه های مخملی یک ترکیب بسیار زیبا به وجود می آورد. ولی در صورتی که شما بخواهید که از فلز تیره در مبلمان خود استفاده کنید باید پارچه های کتان و یا نخ را برای روکش مبلمان خود استفاده کنید.

نکات مهم در هنگام خرید مبلمان مدرن


در هنگام خرید مبلمان مدرن باید به یک سری نکات توجه کنید که برخی از این نکات را به صورت خلاصه برای شما توضیح می دهیم:
از سری نکاتی که در هنگام خرید باید به آن توجه کنید شکل ظاهری مبلمان مدرن است که این مبلمان باید در نگاه اول بتوانند نظر شما را جلب کنند و بتوانند به خوبی زیبایی خود را نشان دهند و استفاده از آن ها در خانه بتواند جلوه ی چشم گیری به وجود بیاورد.
شما باید ابعاد و اندازه مبلمان را در نظر بگیرید تا بتوانید آن ها را به راحتی در منزل جای دهید. در صورتی که فضای کافی برای این میل ها نداشته باشید ممکن است نتوانید این مبل ها را به زیبایی چیدمان کنید و برای چیدمان دچار مشکل شوید.
یکی دیگر از معیارهای خرید مبلمان مدرن راحتی نشیمن است شما باید نشیمنگاه این مبل ها را امتحان کنید که این مبلمان و برای نشستن راحتی لازم را دارند و یا هنگام نشستن بر روی آن ها احساس راحتی دارید.
به هنگام خرید مبل شما باید تمامی بخش های مبل را به خوبی بررسی کنید و متوجه کیفیت کار آن شوید برخی از سودجویان سعی می‌کنند که مبل های کهنه را بازسازی کنند و به عنوان مبل نو در بازار به فروش برساند  پس سعی کنید در ابتدا مبل خود را از جاهای مطمعن خریداری کنید و بعد با یک بررسی کوچک می توانید متوجه شوید که کیفیت مبل چگونه است و به راحتی یک خرید عالی داشته باشید.
از دیگر نکاتی که باید به آن توجه کنید وزن مبل است شما باید توجه کنید که مبلمان دارای وزن بالایی نباشد که  در صورت جا به جایی بتوانید به راحتی آن را جا به جا نماید. 
در هنگام خرید باید به چوب و کیفیت پارچه هم توجه زیادی کنید چون امروزه متریال های گوناگونی از پارچه در تهیه مبلمان استفاده می شود که با یک نگاه به رنگ بندی و جنس پارچه می توانید متوجه شوید که کیفیت پارچه در چه حد است معمولا افراد قصد ندارند هر ساله مبلمان خود را تعویض کنند پس باید یک مبل انتخاب کنند که دارای کیفیت بالا باشد و بتواند نیاز شما را به خوبی برطرف کند.
از دیگر از نکاتی که باید به آن توجه کنید این است که مبل انتخابی شما دارای هم خوانی لازم به محیط شما را داشته باشد و بتواند منزل شما را به خوبی پوشش دهد.
از چیزهایی که در هنگام خرید مبل باید به آن توجه کنید دکوراسیون منزل شما است شما باید بر اساس پرده مبل و حتی قرنیزهای منزل خود مبل را انتخاب کنید تا هماهنگی لازم را بین آن ها را به وجود بیاورید و در عین سادگی یک نمای بسیار شیک داشته باشد.

جمع بندی


در متن بالا توضیحاتی را درباره مبلمان مدرن و ویژگی های آن و... در اختیار شما قرار دادیم. در صورتی که قصد خرید این مبل ها را دارید باید سعی کنید دیگر وسایل چوبی خود را هم براساس این مبلمان انتخاب کنید مثلا اگر قصد خرید مبلمان مدرن با پایه استیل را دارید باید دیگر وسایل منزل مانند: آینه کنسول، میز ناهار خوری و ... را هم با پایه های استیل انتخاب کنید. شما باید این مبل ها را براساس فضایی که در اختیار دارید چیدمان کنید.
در صورتی که بخواهید این مبل ها را خریداری کنید می توانید به سایت چوب مراجعه نماید و از تنوع محصولات دیگر این سایت مانند مبل راحتی و مبلمان استیل این سایت هم دیدن کنید و بر اساس سلیقه و سبک منزل خود مبل مورد نظر را خریداری کنید و یا حتی می توانید با خواندن مقاله برای خرید مبل ارزان به کجا مراجعه کنیم اطلاعات کافی برای یک خرید ارزان را به دست بیاورید.

برچسب ها:
مبلمان مدرن

نظر خود را بنویسید

* {{ errors[0] }}