خرید بهترین مدل مبل تک نفره راحتی برای طراحی دکوراسیون لابی و ادارات

دوشنبه, 15 شهریور 1400

مبل تک نفره یکی از مهم ترین عناصری است که بر دکوراسیون لابی و اداره ی شما تاثیر می گذارد. این مبل ها را می توان به تعداد لازم در خانه، ادارات و.. استفاده کرد. انتخاب مبل تک نفره راحتی که برای لابی و ادارات مناسب باشد از نکات مهمی است که باید به آن توجه شود زیرا از مهم ترین بخش های هر کسب و کاری به شمار می رود. بنابراین هنگامی که شما به مشتریان خود اهمیت می دهید در واقع به معتبر شدن برند و نام تجاری خود کمک بسزایی کرده اید.
در این مقاله سعی کرده ایم شما را با مبل تک نفره راحتی، مشخصات آن و.. آشنا کنیم پس در ادامه مطلب همراه ما باشید.

مبل تک نفره راحتی

مبلمان راحتی از مهم ترین وسایلی است که برای لابی، ادارات و منازل مورد استفاده قرار می گیرد. این مبلمان دارای انواع مختلفی مانند مبلمان ال، یو شکل و.. می باشند که طرح ها و رنگ های خاص و زیبایی دارند. مبل های راحتی علاوه بر زیبایی به شما احساس راحتی داده و نسبت به صندلی های چوبی و معمولی، کاربرد بیشتری دارند. در صورتی که بتوانید این مبل ها را با دکوراسیون لابی و ادارات هماهنگ کنید، سبب ایجاد چیدمان بی نظیری خواهید شد.

قیمت مبل تک نفره راحتی

قیمت مبل تک نفره راحتی به عواملی مانند کیفیت ساخت، گارانتی و خدمات پس از فروش بستگی دارد. در بازار احتمال دارد که مبل راحتی تک نفره را با قیمت پایین تری خریداری کنید اما به یقین می توان گفت که برای تولید آن، از مواد باکیفیت پایین تری استفاده شده است.

انواع مبل تک نفره

مبل های تک نفره انواع بسیاری دارند که در زیر به آن ها اشاره می کنیم:

مبل تک نفره چستر

مبل تک نفره چستر از پرطرفدارترین مدل مبل ها محسوب می شود.

مبل تک نفره کلاسیک

این دسته شامل مبل تک نفره کلاسیک و مبل تک نفره استیل یا سلطنتی می باشد که معمولا به صورت تک نفره کمتر مورد استفاده قرار می گیرد و بیشتر حالت کاناپه دارند.

مبل تک نفره راحتی

کاربرد مبل راحتی تک نفره همانند سایر مبل ها بوده و برای استراحت و لم دادن ساخته شده اند.

مبل راحتی فلزی و چرمی

مبل تک نفره راحتی که دارای اسکلت فلزی و روکش چرم مصنوعی است از بهترین گزینه های مبلمان اداری محسوب می شود زیرا طراحی آن، برای محیط های کوچک مناسب بوده و هزینه ی پایین تری دارد. این نوع مبلمان کاربرد بسیاری در لابی انتظار ادارات و شرکت های دولتی و خصوصی دارد.

صندلی راحتی شیک

صندلی راحتی ویکتوریا با طراحی منحصر به فرد خود بسیار زیبا بوده و یک صندلی مناسب برای استراحت در محیط های اداری می باشد. این صندلی از محصولات مبل راحتی اداری می باشد که دارای رنگ های متفاوتی است. صندلی راحتی ویکتوریا پایه ی ثابتی داشته و از آنجایی که طراحی شیک و مدرنی دارد به محل کار و زندگی شما، جلوه ی خاصی می بخشد.

مبل تک نفره راحتی مدل آرتان

کلاف مبل راحتی تک نفره مدل آرتان از چوب تهیه شده است و جنس روکش آن از پارچه می باشد. این مدل مبل دارای لایه ی میانی فوم سرد است که حالت ارتجاعی دارد.

مبل راحتی تک نفره مدل کاژو

جنس روکش این مبل از چرم و پارچه تشکیل شده است و کلاف آن از جنس چوب می باشد. مدل کاژو توانایی تحمل وزن 140 کیلوگرم دارد و دارای ارتفاع 90 سانتی متری می باشد.

مبل تک نفره هلکو مدل Victor

مبل تک نفره مدل هلکو جنس بدنه ی چوبی دارد اما جنس روکش بدنه ی آن از چرم تشکیل شده است.

مبل اداری تک نفره مدل CH

جنس بدنه ی این مبل از چوب ساخته شده است و روکش چرمی دارد. همچنین جنس‌ روکش دسته ی آن از چوب مصنوعی است.

مبل تک نفره راحتی مدل لیما

مبل تک نفره راحتی مدل لیما 15 کیلوگرم وزن دارد و 10 برابر وزن خود را می تواند تحمل کند. جنس روکش این مدل مبل از پارچه بوده و کلاف چوبی دارد.

خرید بهترین مدل مبل تک نفره راحتی برای طراحی دکوراسیون لابی و ادارات

کیفیت مبل راحتی

کیفیت مبل راحتی را باید از لحاظ بخش های زیر مورد بررسی قرار داد:

1. استحکام مبل

برای آن که کیفیت مبل را بررسی کنید ابتدا باید استحکام مبل را در نظر داشته باشید. معمولا مبل تک نفره راحتی که دارای وزن بیشتری می باشد، از کیفیت مناسب تری برخوردار است. همچنین می توانید به ظاهر آن ها توجه کنید. مبل هایی که از چوب طبیعی مانند افرا، توسکا، بلوط و گردو ساخته شده اند، کیفیت بهتری نسبت به سایر مبل ها دارند.
کار دیگری که برای بررسی کیفیت مبل راحتی می توانید انجام دهید این است که یک گوشه مبل را کمی بلند کنید. در صورتی که صدا و لرزش ایجاد شود، نشانه ی خوبی نمی باشد.

2. فنر مبل

توجه به فنر مبل از نکات مهمی است که در هنگام خرید مبل باید مورد توجه قرار بگیرد. برای آنکه بتوانید نوع فنر را تشخیص دهید، بهترین روش گرفتن اطلاعات از فروشنده می باشد.
از بهترین فنرهای موجود در بازار می توان به فنرهای لول و فنرهای سینوسی یا S شکل اشاره کرد. این دو فنر دارای استحکام بالایی می باشند. بنابراین برای مدت زمان طولانی می توانند فشار زیاد و وزن بسیار بالا را تحمل کنند.
مبل هایی که برای تولید، از اين نوع فنرها استفاده کرده‌ اند معمولا قیمت بالاتری دارند پس در صورتی که برای خرید مبل راحتی بودجه ی کافی نداشته باشید، می توانید مبل های دارای فنر کویل را خریداری کنید؛ زیرا قیمت مناسب تری دارند.

3. تشک مبل

مبل های باکیفیت، معمولا برای ساخت از فوم پلی یورتان صنعتی استفاده می کنند. هر چقدر فوم وزن بیشتری داشته باشد، چگالی آن بالاتر می رود. در نتیجه طول عمر بالاتری خواهد داشت. همچنین برخی از مبل ها را به وسیله ی لایه ی روکش پارچه ای تترون یا داکرون می پوشانند تا استحکام و راحتی بیشتری را برای مبل ایجاد کنند. اما در مدل های ارزان تر به جای آن که از فوم صنعتی استفاده شود، اسفنج را به کار می گیرند که کیفیت کار را کم می کند.

مشخصات مبل راحتی تک نفره

• بیشتر مدل های مبل تک نفره راحتی از بدنه ی چوبی و فلزی تشکیل نشده اند بلکه اسکلت داخلی آن ها از چوب می باشد که به وسیله ی روکشی پوشیده شده است.
• تمام مدل های مبل راحتی نسبت به مبل های کلاسیک ارتفاع کمتری دارند.
• دسته ی پهن و قطور از ویژگی های بارز مبل راحتی می باشد که آن را نسبت به مبل های کلاسیک متمایزتر کرده است.
• مبل های راحتی محل نشیمن نرم تری دارند.

فاکتورهای مهم انتخاب مبل تک نفره راحتی

برای انتخاب مبل راحتی باید به فاکتورهای زیر توجه کرد:

1. انتخاب پارچه مناسب

برای انتخاب پارچه مبل راحتی علاوه بر زیبایی، کیفیت را نیز در نظر داشته باشید زیرا جنس پارچه بر دوام مبل تاثیر بسیاری دارد. بنابراین در صورتی که در برابر کشش نسبی، فشار و تابش نور خورشید مقاوم نباشد، ظاهر زیبای خود را از دست می‌ دهد.

2. جنس فوم

فوم نقش بسزایی در راحتی و طول عمر مبل دارد. در قسمت نشیمنگاه مبل های راحتی از اسفنج، فوم و یا الیاف ویسکوز استفاده می کنند اما گاهی اوقات از فوم و ویسکوز نیز برای دسته و پشت مبل استفاده می کنند. با این وجود در اغلب موارد از فوم گرم، سرد یا فوم ویژه برای کف مبلمان استفاده می کنند.
فوم سرد حالت ارتجاعی دارد یعنی هنگامی که با انگشت به مبل فشار وارد می شود، جای انگشت بر روی آن باقی نخواهد ماند. ساخت این فوم در دمای پایین انجام می گیرد و نرمی و راحتی زیادی دارد.
فوم گرم نسبت به فوم سرد سفت تر است و در دمای بالا ساخته می شود. این فوم در مقایسه با فوم سرد، ماندگاری پایین تری دارد و در صورت فشار دادن، جای انگشت بر روی آن خواهد ماند.
فوم ویژه ترکیبی از ویژگی های دو فوم بالا را دارد. استفاده از آن در مبل های راحتی، زیاد به کار گرفته می شود زیرا نرمی متعادلی دارد.

3. رنگ

رنگ مبل تک نفره راحتی در دکوراسیون لابی و ادارات تاثیر بسزایی دارد بنابراین انتخاب رنگ حساسیت بالایی دارد. رنگ های روشن و تیره برای فضاهای بزرگ هیچ گونه محدودیتی ندارند پس می توانید متناسب با دکوراسیون خود رنگ مورد علاقه خود را انتخاب کنید. اما برای فضاهای کوچک، رنگ های روشن مناسب تر هستند زیرا فضا را بزرگتر و دلبازتر نمایش می دهند.

مبل اداری

مبل های اداری در طرح های مدرن و کلاسیک تولید می شوند. در طراحی مبل های مدرن از چرم و فلز استفاده شده است اما در طراحی مبل های کلاسیک بیشتر از چوب و چرم استفاده کرده اند.
در هنگام خرید مبل اداری حتما تمام جوانب را در نظر داشته باشید. شاید به نظر شما این کار آسان باشد اما به توجه زیادی نیاز دارد، زیرا مبل های اداری ویژگی های خاص خود را دارند پس باید نیاز خود را در نظر بگیرید. از آنجایی که طراحی های منبت کاری، سلطنتی و.. در مبل های اداری به کار نمی روند، همین مسئله سبب تفاوت مبل های خانگی و اداری شده است. بنابراین مبل های راحتی که طرح ساده تری دارند، کاربرد بیشتری در ادارات دارند.
انتخاب رنگ مناسب نیز از نکاتی است که در هنگام خرید مبل اداری باید به آن توجه شود زیرا ممکن است رنگ خاصی توجه شما را به خود جلب کند که مناسب دکوراسیون لابی و اداره ی شما نباشد. از فاکتورهای دیگر خرید مبل اداری، وزن آن می باشد. امروزه تولید مبل های اداری به گونه ای است که بتواند فضای کمتری را اشغال کند. در صورتی که در دفتر کار خود، جابجایی زیاد اتفاق می افتد سعی کنید مبل سبک تری را خریداری کنید.

قیمت مبل اداری

قیمت مبل اداری بستگی به عوامل مختلفی دارد. یکی از این عوامل طراحی و استایل آن می باشد. در برخی از مبل های اداری از چوب راش و یا کاج استفاده کرده اند اما در برخی از آن ها استیل براق و فلزات خاص مورد استفاده قرار می گیرد. برای تولید مبل های اداری معمولا از بهترین متریال استفاده می کنند تا بتوانید آن ها را برای طولانی مدت مورد استفاده قرار دهید.
برای خرید مبل اداری، قیمت آن را به عنوان مهم ترین فاکتور در نظر نگیرید بلکه جنس و راحتی آن از اهمیت بیشتری برخوردار است. مبل تک نفره راحتی از بهترین مبل ها محسوب شده که در هنگام نشستن احساس راحتی خواهید داشت بنابراین طرفداران بیشماری دارد و در ادارت و لابی زیاد مورد استفاده قرار می گیرد.

جمع بندی

مبل تک نفره راحتی همانطور که اشاره کردیم انواع مختلفی دارد. این مبل ها در ادارات کاربرد بسیاری دارند زیرا در هنگام نشستن احساس راحتی به شما دست می دهد و احساس خستگی نخواهید کرد. بنابراین باید کیفیت مناسبی داشته باشند.
برای خرید مبلمان سعی کنید به نکاتی که در این مقاله ذکر کرده ایم، توجه نمایید و بهترین مبل راحتی را خریداری نمایید. فروشگاه های اینترنتی چوب و مبلمان، از بهترین عرضه کنندگان مبل هستند که انواع مبل راحتی، کلاسیک و… را با بهترین قیمت در اختیار شما قرار می دهد.

نظر خود را بنویسید

* {{ errors[0] }}