جدیدترین مبل استیل ترک برای دکوراسیون شیک و مجلسی

پنجشنبه, 23 دی 1400
در این مقاله برخی از جدیدترین مبل های استیل ترک را به شما معرفی می کنیم.      
یکی از لوازم مهم در منزل که برای زیبا ساختن دکوراسیون مورد استفاده قرار می‌گیرد مبلمان است. مبلمان برای داشتن یک دکوراسیون جذاب و زیبا مهم و بسیار ضروری می‌ باشند. 
مبلمان استیل ترک از جمله مبل هایی هستند که به زیبای یک دکوراسیون در فضای منزل کمک می کنند. شما می‌توانید با خرید یک سرویس مبل استیل ترک محیط زندگی خود را بر طبق سلیقه شخصی خود جذاب و دلنشین کنید و احساس آرامش را برای خود فراهم کنید. 

مهم ترین ویژگی های جدیدترین مبل استیل ترک


مبلمان استیل ترک نسبت به مبلمان راحتی زیباتر هستند. این مبلمان بزرگتر بوده و دارای ارتفاع بیشتری هستند. مبلمان استیل ترک مانند مبلمان اسپرت دیگر راحتی نیستند زیرا در آنها مقدارفوم کمتری به کار برده شده است. 
مبلمان استیل ترک زیبایی بسیاری دارد و نسبت به مبلمان راحتی بسیار مقاوم تر هستند. دلیل این مقاوم بودن زیاد آنها استفاده از چوب بیشتر در ساخت آن است. جنس چوب مبلمان استیل جدید از چوب گردو و راش است که بسیار با کیفیت و با دوام است. مبلمان استیل ترک بخاطر زیبایی خاصی که دارد برای مهمانی‌های رسمی مناسب هستند، بنابراین این مبلمان را می‌توانید در اتاق پذیرایی خود برای مهمانان و برنامه های خاص و رسمی خود استفاده کنید و برای استراحت گزینه مناسبی نیستند. 

مرکز خرید جدیدترین مبل استیل ترک


جدیدترین مبلمان استیل ترک را می‌توانید از فروشگاه های معتبر چوب و مبلمان خریداری کنید. برای داشتن مبلمان جدید استیل ترک باید دقت کنید که حتما این مبلمان از چوب های با کیفیت گردو و راش تهیه شده باشند تا از دوام و ساخت زیبایی برخوردار باشند.

انتخاب رنگ جدیدترین مبل استیل ترک


جدیدترین مبل استیل ترک را می ‌توانید با رنگ های خنثی تهیه کنید تا بتوانید آن را با بیشتر لوازم منزل خود ست کنید. اکثر افراد مایل هستند تا در کنار مبلمان راحتی خود یک ست مبلمان استیل ترک جدید را برای مهمانی های رسمی خود خریداری کنند و مبلمان راحتی خود را برای استفاده شخصی خود و گفتگوهای دوستانه مورداستفاده قرار بدهند. 

جنس پارچه جدیدترین مبل استیل ترک


جدیدترین مبل استیل ترک از پارچه هایی تهیه شده اند که قابل شستشو می ‌باشند و لک نمی‌شوند جنس پارچه های این مبلمان پارچه یزد و پارچه ترک است که ضد لک هستند، همچنين در بیشتر مبلمان استیل ترک از پارچه های نانو استفاده می کنند.
 این پارچه ها علاوه بر خاصیت ضد لک بودن، ضد آب هم می‌ باشند. این پارچه ها زمانی که آب یا مایعات دیگر روی آن بریزد برای مدتی آب و مایعات به آن نفوذ نمی کند و شما می توانید خیلی سریع با ریختن مایعات آنها تمیز کنید و از نفوذ اب یا مایعات به داخل مبل جلوگیری کنید.
 این پارچه ها که برای مبلمان خاصی مانند مبلمان استیل ترک استفاده می‌ شود دارای ویژگی های دیگری نیز می‌ باشد یعنی اینکه این پارچه ها چروک و یا لک نمی ‌شوند و همچنین ضد بو و باکتری هستند و همینطور از دوام زیادی برخوردار هستند.




تفاوت جدیدترین مبل استیل ترک با مبلمان کلاسیک


مبلمان استیل ترک تفاوت زیادی از نظر ظاهر و همچنین استحکام بدنه ی آن با مبلمان کلاسیک دارد. مبلمان استیل ترک دارای منبت کاری های زیادی است که بسیار زیبا هستند، در حالیکه مبلمان کلاسیک دارای منبت کاری کمتر و ظریف تری است. 
در مبلمان کلاسیک چوب کمتر و پارچه بیشتر به کار برده شده است. اما مبلمان استیل ترک دارای چوب بیشتری است. حتی تعداد این دو مدل مبلمان باهم متفاوت است. مبلمان کلاسیک بیشتر هفت نفره هستند اما مبلمان استیل ترک 9 نفره تولید می‌شوند. یکی دیگر از تفاوت های میان مبلمان استیل ترک و مبلمان کلاسیک وزن میان این دو مبلمان است. مسلما چون مبلمان استیل ترک از چوب بیشتری تولید می شوند دارای وزن سنگین تری نسبت به مبلمان کلاسیک هست. 
در این بخش برخی از انواع جدیدترین مبلمان استیل ترک را نام می ‌بریم. 

مبل استیل هایلا


مبل استیل هایلا از جدیدترین مدل های مبل ترک است. بعضی از افراد بر طبق سلیقه شخصی خود به مبلمان استیل پر زرق و برق علاقه مند هستند. مبل استیل هایلا بسیار زیبا ودارای طراحی فوق‌ العاده ای است. این مبلمان دارای منبت کاری زیادی است اما نه انقدر زیاد که شلوغ به نظر برسد.
 همچنین پایه های این مبلمان دارای انحنای خلاقانه و زیبایی است که روی آنها هم منبت کاری انجام شده است و این مبلمان را بسیار زیبا کرده است. 

مبل استیل آیسا


یکی دیگر از جدیدترین مبل های استیل ترک مبل استیل آیسا است. این نوع مبلمان بسیار پر طرح و نگار هستند و هفت نفره می‌باشند. مبل استیل آیسا شامل یک مبل سه نفره، دوتا مبل میزبان، دو عدد مبل تک نفره، و یک عدد میز جلو مبلی و دوتا عدد میز عسلی است.
تاج مبل سه نفره در این مبلمان بسیار زیبا است ودارای کنده کاری یا منبت کاری است. 

مبل طرح ترک آتین


مبل طرح ترک آتین هم از جدیدترین انواع مبل استیل ترک بوده و خیلی جذاب و زیبا بوده و دارای طرح و نقشی است که منحصر به فرد است. 
مبل طرح ترک آتین مبلمانی کلاسیک و اصیل می‌باشد و دارای تاج منبت کاری شده بسیار زیبا و ظریف است که از بالا تا میانه تکیه گاه مبل وهمینطور دسته های این مبلمان منبت کاری شده است. 
زیبایی این مبل به خاطر منبت کاری هایی است که روی پایه ها و دسته های این مبل کار شده است و نقش ونگار های متفاوتی دارند و همه هنر دست می‌باشند. 

مبل استیل گلوریا


این مبلمان هم مانند دیگر مبل های اشاره شده در بالا یک مبل استیل بسیار زیبا است که طرح آن به گونه ای دیگر است. این مبلمان در بخش کناری دارای طرح لوزی شکلی است که به رنگ طلایی می‌باشد و طرح خاص وزیبایی دارد. 

مبل استیل فاخر


یکی دیگر از انواع مبلمان استیل مبل استیل فاخر است. این نوع مبلمان جذاب هستند و به نام مبل فاخر معروف اند. مبل استیل فاخر از جنس پارچه یزدی تهیه می‌شود. این پارچه ها طرح دار هستند و خیلی جذاب و زیبا هستند. 

نشانه های تشخیص مبلمان استیل ترک با کیفیت 


نکته ای که در مبلمان استیل ترک بسیار حائز اهمیت است، کلاف است. کلاف راست تمام قسمت های مبل را به یک دیگر متصل می کند. قسمت هایی مانند: پارچه، اسفنج، و … همچنین کیفیت چوبی که در کلاف به کار برده می‌شود باید دارای طول عمر بالایی باشند زیرا بر طول عمر مبلمان تاثیر دارد. 
چوب به کاربرده شده در مبلمان استیل ترک از جنس چوب گردو و راش است. افرادی که سود جو هستند و مبلمان بدون کیفیت تولید می کنند از چوب های بی کیفیت یعنی چوب سفید در مبلمان استفاده می کنند که اصلا استاندارد نیستند وفقط برای کم شدن هزینه ها این کار را انجام می‌دهند. 
یکی از راه‌های تشخیص مبلمان استیل غیر معتبرکه از چوب بی‌کیفیت ساخته شده است این است که فقط روی مبلمان بنشینید و بعد به صدای جیر جیر مبل دقت کنید. این صدا نشانه بی‌کیفیت بودن مبل است اما مبلمان استیل واقعی از کلاف مرغوب ساخته شده اند.
 این نوع مبلمان دارای کلاف دوبل است. کارگاه‌های تولید مبل برای جلب رضایت مشتریان خود همیشه از این کلاف ها یعنی کلاف دوبل در مبلمان خود استفاده می کند. 
نکته دیگری که به وسیله آن می‌توانید جنس چوب و کلاف به کار برده شده در مبل استیل را تشخیص دهید این است که آیا این مبلمان با کیفیت هستند یا نه . لذا به پایه های مبلمان و دسته ها نگاه کنید شما می‌توانید با نگاه کردن به دسته ها و پایه ها ببنید که دچار فرورفتگی یا خوردگی هستند یا نه. اگر چوب به کار برده شده در آنها دچار فرورفتگی و خوردگی باشد به این معناست که از چوب بی کیفیتی ساخته شده اند، در غیر این صورت این مبلمان استیل از چوب خوب و با کیفیتی تهیه و تولید شده‌ اند. نکته سومی که با کمک آن می توانید در مورد چوب اطلاعاتی داشته باشید این است که اگر چوب به کار برده شده در این مبلمان به رنگ تیره باشد یعنی از چوب با دوام و مقاومی ساخته شده است.
 همچنین شما باید بدنه مبلمان را هم چک کنید وخوب بررسی کنید که دچار پوسیدگی نباشد. با بررسی و دقت لازم در تهیه جدیدترین مبل استیل ترک خود می‌توانید از این مبل سالهای استفاده کنید و از زیبایی و دوام آنها لذت ببرید و دکوراسیونی خاص وجذاب داشته باشید. 

جمع بندی


شما می‌توانید بهترین و مرغوبترین مبلمان جدید استیل ترک که با بهترین کلاف و همچنین بهترین جنس چوب و پارچه تولید می‌شوند را به طور مستقیم از تولیدی تهیه کنید. همچنین شما می توانید جدیدترین مدل های مبل استیل ترک را از فروشگاه‌ اینترنتی چوب با ارسال رایگان سفارش داده و با صرفه جویی در هزینه و همینطور وقت گران بهای خود انواع مبلمان خریداری کنید. 
اگر قصد خرید مبل های سلطنتی ترک را دارید مقاله ما "بهترین مبل های سلطنتی ترک را از کجا بخریم ؟" دیدن کنید.

نظر خود را بنویسید

* {{ errors[0] }}