به کار بردن انواع سبک های مبلمان با رنگ تیره در ادارات چه مزیتی دارد؟

جمعه, 15 مرداد 1400

مبلمان ادارای سرمه ای، از جمله مبلمانی هستند که می توانند فضای ادارات را زیبا و ویژه جلوه دهند. امروزه استفاده از مبلمانی زیبا در ادارات موجب خواهد شد که ارباب رجوعان و کارمندان اداره بتوانند در زمان انجام کار، در فضا و مکانی مناسب منتظر انجام آن باشند. در ادارات از انواع سبک های مبلمان استفاده می شود که هر کدام دارای مزایایی فوق العاده هستند. با ما در ادامه این مقاله همراه باشید تا شما را با انواع این مبلمان بیشتر آشنا کنیم.

استفاده از مبلمانی متناسب با فیزیک کارمندان در ادارات

ممکن است شما هم بسیاری از افراد را دیده باشید که از کار خود گله و شکایت دارند. آنها در طول روز و ساعات زیادی را پشت لب تاپ و کامپیوتر سپری می کنند و باید کار مشتریان و ارباب رجوعان را برطرف کنند. در این زمان آنها ممکن است با مشکلات عدیده ای مواجهه شوند. از جمله این مشکلات می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کمردرد
  • گردن درد
  • افتادگی شانه

اگر شما در اداره محل کارتان از مبلی استفاده کنید که مناسب فیزیک افراد بوده و از ارگونومی خوبی برخوردار باشد، بسیاری از این مشکلات کارمندان را رفع کرده اید.

نقش مبلمان در فضای ادارات

استفاده از یک دکوراسیون شیک و جذاب، هدف مدیران به روز و جوان است. امروزه دکوراسیون و استفاده از فضایی زیبا در خانه و یا محل کار، موجب افزایش انرژی اعضای خانه و بسیاری از کارمندان ادارات خواهد شد. اگر فضای ادارات فضایی خشک باشد، نمی تواند کارمندان را تشویق به کار موثرتر کند. استفاده از دکوراسیون جذاب برای کارمندان و مدیران انگیزه بیشتری را برای کار موثر و مفید فراهم خواهد کرد. همچنین ارباب رجوعان مراجع به این ادارات، از فضای اداره لذت خواهند برد و احساس خستگی نخواهند کرد.

تعریف کلی از مبلمان اداری سرمه ای

در مرحله اول شما را باید با کلمه مبلمان اداری بیشتر آشنا کنیم. منظور از این کلمه تنها مبلمان با انواع سبک های مختلف نیست. مبلمان ادارای به مجموعه ای از وسایل اطلاق می شود که از جمله آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • میز مدیریت
  • میز کنفرانس
  • نیم ست

باید اشاره کرد که تمام صندلی هایی که در ادارات در تمام فضاها از آنها استفاده می شود نیز در زیر مجموعه این مبلمان قرار می گیرند. برای قرار دادن این مبلمان در فضای ادارات از انواع پارتیشن بندی ها استفاده می شود.

استفاده از مبلمانی با سبک کلاسیک در ادارات

استفاده از انواع مبلمان اداری سرمه ای از گذشته تا به حال در تمامی ادارات مرسوم بوده است. این نوع از مبلمان اغلب از چوب ساخته شده اند که در ادامه به متریال به کار رفته در این مبلمان خواهیم پرداخت. این نوع از مبلمان معمولا باید از دوام و کیفیت بالایی برخوردار باشند تا بتوانند در فضای شلوغ ادارات دوام بیاورند. اگر این مبلمان از ماندگاری و دوام پایینی برخوردار باشند، ممکن است در مدت زمان کوتاهی دچار مشکل و خرابی شده و مسئولان اداره مجبور به تعویض مبلمان خود شوند.

چوب های به کار رفته در مبلمان اداری سرمه ای

همان طور که در بالا اشاره شد، این مبلمان از چوب ساخته شده اند. این چوب ها ممکن است از چوب های وارداتی و یا چوب هایی که در داخل کشور تولید می شوند. بر روی این چوب ها از منبت کاری های ریز و ظریفی استفاده شده است که زیبایی ظاهری آنها را دوچندان کرده است. یکی از این چوب ها، چوب گردو است. با استفاده از مبلمان کلاسیک در ادارات می توانید راحتی و زیبایی را به صورت توامان داشته باشید. از دیگر چوب ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • راش
  • افرا
  • کاج

استفاده از رنگ های تیره برای مبلمان کلاسیک در ادارات

در ادارات مختلف، معمولا از رنگ های تیره مانند رنگ سرمه ای برای مبلمان استفاده می شود. این موضوع را می توان از دو جنبه بررسی کرد. اول اینکه این رنگ و به صورت کلی رنگ های تیره، ابهت و شکوه خاصی را به فضای دکوراسیون خواهند بخشید. دوم اینکه بهتر است از رنگ های تیره برای مبلمان اداری استفاده شود چون این مبلمان در معرض رفت و آمد بسیاری از افراد هستند و ممکن است به سرعا دچار آلودگی شوند. رنگ تیره مانع از بروز آلودگی خواهد شد.

استفاده از مبلمانی به سبک مدرن در ادارات

نوعی دیگر از مبلمانی که در ادارات استفاده می شود. مهم ترین ویژگی های این مبلمان را باید در دو کلمه پیدا کرد. سادگی و استفاده از انواع اشکال هندسی. این مبلمان معمولا به سبک مینیمال ساخته می شوند. اگر شما مقاله "مبلمان مدرن کلاسیک، مبلمانی لوکس و شیک برای ایجاد دکوراسیونی جذاب" را مطالعه و یا بررسی کرده باشید، با این سبک به خوبی آشنا شده اید. این طرح های ساده اما زیبا، موجب خواهند شد که فضای دکوراسیون اداره شما زیباتر از همیشه به نظر برسید.

به کار بردن انواع سبک های مبلمان با رنگ تیره در ادارات چه مزیتی دارد؟

ویژگی های مبلمان اداری سرمه ای به سبک مدرن

مبلمان اداری سرمه ای به سبک مدرن در مقایسه با مبلمان اداری به سبک کلاسیک، دارای وزن بسیار سبک تری هستند. وزن سبک تر به این معناست که از چوب کمتری برای ساخت این مبلمان استفاده می شود. فوم این مبلمان از نوع سرد بوده که دارای خاصیت انعطاف پذیری بالایی بوده و نشیمن این مبلمان را بسیار راحت می کند. البته این مبلمان چون مبلمانی ساخته شده به سبک معاصر و امروزی هستند از تجهیزات بسیار بیشتری نسبت به مبلمان کلاسیک برخوردار هستند. از جمله این تجهیزات می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کابل شبکه
  • سیم برق
  • محفظه قرار دادن وسایل

استفاده از انواع پارتیشن بندی ها برای مبلمان اداری سرمه ای به سبک مدرن

در دکوراسیون مدرن در ادارات، برای سبک مدرن مبلمان اداری سرمه ای از انواع پارتیشن بندی ها استفاده می شود. این پارتیشن بندی ها به فضای ادارات شما جلوه ای کاملا مدرن خواهند بخشید. در جلوی این مبلمان معمولا از انواع میزهای گروهی که از جنس شیشه هستند استفاده می شود که فضا را به سبک مدرن بسیار نزدیک خواهد کرد. میزهای فلزی نیز در کنار این دکوراسیون به وفور استفاده می شود. ایجاد فضایی دوستانه در این سبک، هدف و مقصود اصلی است.

مبلمان اداری سرمه ای به سبک کلاسیک تفسیری

این مبلمان بسیار زیبا، در واقع ترکیبی از دو سبک مدرن و کلاسیک هستند. البته این مبلمان در رنگ های به خصوصی در ادارات مورد استفاده می شوند اما بهتر است به دلیل موارد ذکر شده در بالا بهتر است که از رنگ های تیره برای این مبلمان استفاده شود. مثلا این مبلمان در رنگ نقره ای جلوه بسیار ویژه ای دارند که می تواند به فضای اداره شما زیبایی خاصی بخشد. به صورت کلی بهتر است از رنگی برای این مبلمان استفاده شود که حالت قدیمی آنها را بهتر نشان دهد.

مبلمان روستیک، یکی از انواع مبلمان اداری سرمه ای

این مبلمان، یکی از انواع مبلمانی است که با الهام از طبیعت ساخته شده اند. دو عنصر مهم در طبیعت یعنی نور خورشید و چوب در ساخت این مبلمان نقش مهم و موثری دارند. این نوع از مبلمان در مقایسه با مبل های دیگر از ظرافت برخوردار نبوده و ظاهری خشن و زمخت دارند. البته باید اشاره کرد که همین ویژگی موجب تمایز این مبل ها از مبلمان دیگر شده و زیبایی آن را باعث شده است. داشتن حالت طبیعی، مهم ترین ویژگی این مبلمان فوق الهاده زیباست.

استفاده از مواد بازیافتی در مبلمان روستیک

یکی ویژگی های جذاب و مهم این مبلمان استفاده از انواع مواد و مصالح بازیافتی برای ساخت آنهاست. باید اشاره کرد که این ویژگی را شاید نتوان در هیچ مبل دیگری یافت. در واقع متریال به کار رفته برای ساخت این مبلمان از مواد زیر ساخته شده اند:

  • تنه درخت
  • شاخه درخت
  • چوب های شکسته شده

چوب هایی که برای ساخت دیگر مبلمان در بازار مورد استفاده قرار می گیرند، برای زیبایی بیشتر جلا داده می شوند. باید اشاره کرد که چوب های این مبلمان جلا داده نشده و به صورت طبیعی برای ساخت مبل استفاده می شوند.

استفاده از مبلمانی با سبک هایتک برای داشتن دکوراسیونی با فناوری بالا

این سبک، یکی از سبک هایی است که توجه مدیران و مسئولان ادارات زیادی را به خود متوجه کرده است. سبک ها و مبلمانی که تا به حال در این مقاله ذکر شده اند، هیچ کدام شباهتی به این سبک مبلمان اداری سرمه ای ندارند. در این سبک استفاده از تکنولوژی و فناوری، مدنظر طراحان و استفاده کنندگان از این سبک است. استفاده از این سبک برای محیط زیست نیز بسیار موثر و مهم است، زیرا در این سبک استفاده از کاغذ به حداقل حد ممکن خواهد رسید.

چیدمان انواع مبلمان اداری سرمه ای

اگر شما از یک ست مبلمان باکیفیت در اداره و یا منزل استفاده کنید اما برای این مبلمان چیدمان مناسبی نداشته باشید، تمامی زحمات شما به هدر خواهد رفت. چینش صحیح مبلمان موجب زیبایی هرچه بیشتر فضای دکوراسیون شما خواهد شد. چیدمان مبلمان در ادارات بر اساس پست افراد و فضای اتاق ها و سالن های اداره صورت خواهد گرفت. همچنین میز و مبلمان به کار رفته در اتاق مدیرارشد با اتاق یک مدیر میانی متفاوت خواهد بود. پارتیشن بندی ها نیز برای چیدمان یک ست مبلمان لازم به نظر می رسند.

قیمت انواع مبلمان اداری سرمه ای

همان طور که در بالا اشاره کردیم، ممکن است از انواع سبک های موجود در دنیای مبلمان در ادارات استفاده شود . برخی از این مبلمان ظاهری ساده و وزن سبک تری دارند و قاعدتا این مبلمان قیمت کمتری خواهند داشت. برخی دیگر از این مبلمان با استفاده از چوب های مقاوم ساخته شده و وجود انواع نقش و نگار ها بر روی این مبلمان موجب افزایش قیمت آنها می شود. همچنین پارچه های مورد استفاده بر روی این مبلمان و رنگ آنها نیز در تعیین قیمت آنها اثرگذار هستند. از انواع سبک های مبلمان ادارات می توان به مو.ارد زیر اشاره کرد:

  • مدرن
  • کلاسیک
  • مدرن کلاسیک

جمع بندی

امروزه استفاده از مبلمان اداری مناسب، موجب افزایش شکوه فضای آن اداره خواهد شد. همچنین این مبلمان بر روحیه کارمندان اثر مثبت گذاشته و راندمان کار را در ادارات افزایش خواهد داد. مدیران ادارات مختلف می توانند به وسیله مشورت با افراد متخصص، بهترین مبلمان را انتخاب کرده و آنها را به بهترین نحوه ممکن در فضای اداره خود جای دهند. شما می توانید برای خرید انواع مبلمان اداری سرمه ای به فروشگاه های اینترنتی چوب و مبلمان مراجعه کنید. با خرید از این فروشگاه ها نیز از تخفیفات ویژه ای بهرمند خواهید شد.

نظر خود را بنویسید

* {{ errors[0] }}