بهترین مدل مبل ال برای خانه های کوچک

جمعه, 1 اسفند 1399

مبل ال چند تکه ای برای خانه های کوچک کامل مناسب است چون بدون اینکه خیلی بزرگ باشد و رفت و آمد را مختل کند، در فضای اتاق نشیمن باعث راحتی و آسایش شما می‌شود. معمولاً توصیه می شود عرض مبل راحتی 88 تا 96 اینچ باشد، اما این اندازه همیشه در خانه های کوچک انتخاب مناسبی نیست.
خوشبختانه، طیف گسترده ای از مبل ال کوچک، مبل دونفره، صندلی ها و مبل ال چند تکه دیگر وجود دارد که ممکن است کاملا مناسب فضای شما باشد. به خواندن این مقاله ادامه دهید تا مبل ایده آل را برای خانه خود پیدا کنید.

مبل ال برای خانه های کوچک

مبل های ال 3 تکه ای

مبل ال 3 تکه بدون پر کردن فضای اضافی، فضای نشستن زیادی را فراهم می کند و همین ویژگی این نوع مبل را به یک انتخاب مناسب برای اتاق های کوچک نشیمن تبدیل می کند. این مبل ها معمولاً از نوع L شیک هستند که به تعریف چیدمان اتاق و بهینه سازی فضا کمک می‌کنند. با یک مبل ال 3 تکه ای در اتاق نشیمن، فضای بیشتری برای وسایل ضروری دیگر مانند میز، قفسه ها و لامپ ها خواهید داشت. هنگام خرید، توضیحات محصول را بررسی کنید تا اندازه مبل و تعداد قطعات آن مشخص شود.

مبل های ال چند تکه ای دورو

تطبیق پذیری مبل های چند تکه ای دورو آنها را برای آپارتمان های کوچک مناسب می کند. این مبل ها دارای طرح های مدولار هستند که می توانید هر زمان که خواستید تغییر شکل دهید. اگر به فضای کمی بیشتری نیاز دارید یا می خواهید طرح مبل ال چند تکه ای خود را به سلیقه خودتان تغییر دهید، می توانید قسمت اتاق نشیمن را از یک طرف مبل به سمت دیگر مرتب کنید. این طراحی مدولار باعث می شود بتوانید به راحتی بسیاری از صندلی های راحتی را به اتاق نشیمن خود اضافه کنید بدون اینکه بیش از حد شلوغ شود.

مبل های ال چند تکه ای تخت‌دار

وقتی در یک فضای کوچک زندگی می کنید، به مبلی نیاز دارید که کارهای بیشتری انجام می‌دهد. برخی از مبل های چند تکه ای تخت‌دار دارای تخت هایی هستند که در زیر تشک‌های آنها جمع می شود. برخی دیگر به گونه ای طراحی شده اند که در یک مکان خواب دنج جا می‌شوند. این ویژگی های مفید این مبل های چند تکه ای را برای هر کسی که در یک آپارتمان استودیویی زندگی می کند ایده آل می کند. این مبل‌ها همچنین راه حل های مناسبی برای کسانی هستند که به طور مداوم میهمانان را یک شب میزبان می کنند اما اتاق خواب‌های اضافی را ندارند.

مبل تختخواب شو ال

مبل تختخواب شو ال که بعضی اوقات مبل ال های کانورتیبل نامیده می شوند، به شما کمک می‌کنند تا از فضای کوچک بیشترین بهره را ببرید. این مبل ال ها به گونه ای طراحی شده اند که به سرعت از مبل ال به تختخواب تبدیل می شوند و آنها را برای هر فضای کوچکی که اتاق خواب اتاق نشیمن نیز می‌باشد، عالی می کند. این مبل ال ها در طرح های بسیار متنوعی ارائه می شوند که مکمل های شیک دکوراسیون شما می‌باشند.

مبل دونفره (مبل عشاق)

اگر یک مبل سنتی برای فضای زندگی شما بیش از حد بزرگ است، مبل دونفره یکی دیگر از گزینه های خوب است. در مبل‌های دونفره استاندارد از یک دسته به دسته دیگر 52 اینچ است و به آنها اجازه می دهد بدون اینکه فضای زیادی را اشغال کنند، دو نفر را در آن جا شوند. طراحی مبلمان جمع و جور فضای اضافی را برای میز قهوه یا صندلی های اضافی در صورت نیاز در اختیار شما قرار می دهد.

صندلی‌ها

صندلی‌ها و مبل عشاق اغلب در یک گروه قرار می گیرند، اما آنها یک تفاوت اساسی دارند. در حالی که مبل عشاق فقط برای پذیرایی از دو نفر طراحی شده اند، بسیاری از مجموعه ها برای ارائه صندلی های سه تا چهار نفره ساخته شده اند. اگر فضای شما برای یک مبل سنتی بسیار کوچک است اما به اندازه کافی بزرگ است تا چیزی بزرگتر از مبل دونفره را در خود جای دهد، یک صندلی برای آنجا در نظر بگیرید.

صندلی راحتی

این صندلی از نظر فنی یک مبل ال نیست و هر بار فقط یک نفر را در خود جای می دهد. اما هنگامی که مبل راحتی و باشکوهی را می خواهید، صندلی دسته‌دار تختخواب شو از نظر فضایی که اشغال می‌کند بهترین گزینه است. دو صندلی دسته‌دار چیدمان باز تری را نسبت به یک مبل سنتی ارائه می دهند، بنابراین یک گزینه عالی برای آپارتمان ها هستند. صندلی‌های راحتی اغلب دارای پایه هایی هستند كه در صورت نیاز به راحتی جمع می‌شوند و این ویژگی مشکل شما را برای جا کردن یك مبل ال حل می‌کند

 

بهترین مدل مبل ال برای خانه های کوچک

 

نحوه انتخاب یک مبل ال چند تکه ای کوچک برای فضای کم

در بسیاری از آپارتمانهای مدرن فضایی برای یک مبل کوچک وجود دارد، مسئله فقط یافتن مبل مناسب است. راهنمای ما به شما نشان می دهد که چگونه این کار را انجام دهید.
یک اتاق نشیمن کوچک نیازی به سبک شما ندارد. مهم نیست که چند متر مربع (یا چه مقدار) باشد، ایجاد یک اتاق نشیمن که عاشق آن هستید با یک مبل ال چند تکه ای کوچک امکان پذیر است. درست است، وقتی فضای کمی دارید و برای مکان های تنگ زندگی امروز این مبل‌های چند تکه ای بسیار مناسب هستند.
در ایالات متحده و سراسر جهان، آپارتمان ها و خانه های شهری هر ساله کوچکتر می شوند. خانه های کوچک و آپارتمان های کوچک نیز بیشتر یافت می‌شود. نسل امروز اغلب انعطاف پذیری و خانه ارزان قیمت را به رهن 30 ساله ترجیح می دهد. اما شما مجبور نیستید سبک را در فضاهای کوچک قربانی کنید. ما به شما کمک می کنیم بهترین مبل کوچک (به همراه برخی دیگر از مبلمان اتاق نشیمن) را برای خانه خود پیدا کنید.
نگاهی به اتاق نشیمن خود بیندازید. طراحی یک اتاق نشیمن کوچک نیاز به کمی برنامه ریزی دارد. قبل از خرید مبلمان و دکوراسیون منزل، باید فضای اتاق خود را اندازه بگیرید. اگر مبلمان اتاق نشیمن دارید که از آن استفاده می کنید، آن را نیز اندازه بگیرید.
ابعاد فضای زندگی خود و مبلمان موجود را بنویسید. می توانید طرح کف را سریع ترسیم کنید یا از برنامه ای استفاده کنید که این کار را برای شما انجام می‌دهد. اما برای طراحی یک اتاق خانوادگی که آن را دوست دارید، لازم نیست که یک هنرمند باشید. فقط باید بدانید که چه چیزی متناسب است.
وقتی اندازه اتاق خود را دانستید، یک قدم به خوابیدن روی مبل ال چند تکه ای کوچک خود نزدیک هستید. در مرحله بعدی، باید بفهمید که چه مبلی می خواهید. از قبلاً می دانید که یک مبل ال چند تکه ای می خواهید، اما به چه چیز دیگری نیاز دارید؟
دانستن اینکه در اتاق نشیمن چه چیزهایی را می خواهید جا دهید به شما کمک می کند تا درک بهتری از اندازه مبل ال چند تکه ای خود داشته باشید. اگر هنوز مطمئن نیستید که می خواهید چه چیزی می خواهید، در اینجا لیستی از وسایل مربوط به اتاق نشیمن وجود دارد:

• مبل تخت‌دار یا تختخواب مبلی
• صندلی راحتی یا مبل دونفره
• صندلی بدون دسته
• مبل ال ذخیره
• میز قهوه خوری
• مجموعه مبل ال چندتکه با شاسی متصل شده
• مبل ال چندتکه تخت‌خواب شو

قطعاً به همه اینها احتیاج ندارید. اگر در یک آپارتمان کوچک هستید، ممکن است فقط دو یا سه مورد از اینها را بخواهید. به علاوه، تعدادی از گزینه های فوق را می توان ترکیب کرد.

چیدن بهترین مبل ال چند تکه ای کوچک

هنگامی که بدانید اتاق نشیمن شما چه اندازه است و می خواهید مبلمان را کجا قرار دهید تصوری در مورد اندازه مبل ال چندتکه خود پیدا می‌کنید. ممکن است فقط برای یک مبل دو تکه جا داشته باشید، اما بسیاری از فضاهای کوچک یک مبل سه تکه را در خود جای می‌دهند.
مبل‌های چندتکه اغلب چند منظوره هستند و در بعضی موارد هم فضای ذخیره سازی پنهان و هم یک مبل تختخواب شو را ارائه می دهند.
بیشتر مبل‌های چند تکه ای کوچک با عرض 80 تا 100 و ارتفاع 36 تا 40 سانتی متر هستند. ارتفاع از پشت مبل تا انتهای بالشت صندلی اندازه گیری می شود. یک مبل دونفره ممکن است از 60 تا 85 سانتی متر ارتفاع داشته باشد که از پشت مبل تا انتهای مبل اندازه گیری می شود. برای مقایسه، مبل‌های چندتکه بزرگتر ممکن است از 100 تا 130 عرض و 90 تا 120 سانتی متر ارتفاع داشته باشند.
ممکن است مبل‌های چند تکه ای دورو بخواهید که بین رو به چپ و راست قرار می‌گیرد. این یک ویژگی مشترک مبل‌های چند تکه ای دورو ال است. به عنوان مثال، می توانید مبل دونفره را از سمت راست به سمت چپ تغییر دهید و از دسته سمت راست برای یک طرح جدید با یک میز میان وعده استفاده کنید.

کوسن

کوسن‌ها تفاوت زیادی در ایجاد دکوراسیون منزل شما ایجاد می‌کند، اما از کوسن‌های زیادی استفاده نکنید، زیرا با فضای محدود کار می کنید. معمولاً چهار تا پنج کوسن کافی است. الگوها و بافت های متنوعی را انتخاب کنید تا فضا از نظر بصری جذاب تر شود.

روکش

استفاده از روکش پرزدار دوز بافتی لوکسی را به مبل چرمی یا چرم مصنوعی اضافه می‌کند. روکش های میکروفایبر، شنیل و پارچه ملافه نیز زیبا به نظر می رسند. چیزی را انتخاب کنید که وقتی می‌خواهید احساس راحتی داشته باشید آن را در آغوش بگیرید.

میزها

عسلی‌ها و میزهای عصرانه بهتر کردن اتاق نشیمن شما را آسان می کند. یک میز خوب اتاق نشیمن آپارتمان کوچک را به فضایی عالی و شیک تبدیل می‌کند. میزهای میان وعده به ویژه در آپارتمان های کوچک به عنوان میز شام بسیار مفید هستند.

اگر بخواهیم مبل ال چندتکه بزرگتری داشته باشم چه کنیم؟

اگر رویای خوابیدن روی یک مبل ال بزرگ و راحت را دارید، ناامید نشوید. با دقت اندازه گیری کنید و با وسایل مختلف مبلمان روی کاغذ بازی کنید تا ببینید چه چیزی مناسب شماست. یک مبل ال چندتکه بزرگتر ممکن است به معنای خرید مبل دونفره یا تخت‌خواب شو که نباشد، اما از آنجا که صندلی های بیشتری اضافه می کنید، یکنواخت می شود.
تنظیم چیدمان شما ممکن است از مبل دو تکه به مبل سه تکه ارتقا یابد. مبل ال را کنار یک گوشه اتاق نشیمن کنار دیوار قرار دهید. این فضای کوچک شما را به حداکثر می رساند تا مبل بزرگتری در آنجا قرار گیرد.
هرچند، بعضی اوقات تا جایی که فضای بیشتری نداشته باشید، نمی توانید مبل بزرگتری را جا کنید. در این حالت مبل مدولار را انتخاب کنید تا بعداً بتوانید آن را گسترش دهید. همچنین، به ارتفاع فکر کنید. بالشتک‌های صندلی عمیق تر مبل شما را در هنگام خم شدن بزرگتر می‌کنند و اکثر مبل های کوچک چند تکه ای وقتی روی آنها نشسته اید احساس شگفتی می کنید.

مبل های چند تکه ای کوچکی که آنها را دوست خواهید داشت

قبل از خرید مبل جدید، آخرین مرحله وجود دارد. نگران نباشید، این یک موضوع سرگرم کننده است. وقت آن رسیده است که گزینه های خود را مرور کنید تا بتوانید بخشی از رویاهای خود را انتخاب کنید. به خواندن ادامه دهید تا چند مورد از موارد دلخواه ما را مشاهده کنید.

مبل ال چندتکه تشک دوزی شده McLoughlin

 

بهترین مدل مبل ال برای خانه های کوچک


این مبل مدرن و خیره کننده هر اتاق نشیمنی را جذاب می‌کند. دارای پایه های کم نمای، تودوزی مجلل و صندلی اضافی دورو است که با هر فضای کوچکی سازگار است. بالشتک های صندلی و پشتی کاملاً برگشت پذیر و برای نشستن فوق العاده راحت هستند. همچنین با چهار کوسن در هماهنگی پارچه ها ارائه می شود.

مبل گوشه چوبی دکمه ای چرچیل

 

بهترین مدل مبل ال برای خانه های کوچک

این بخش مدولار راحتی لوکس و قابلیت انعطاف پذیری مناسبی را ارائه می دهد. این مبل به عنوان نقطه کانونی هر اتاق نشیمن بزرگ یا کوچک پیچیده به نظر می رسد. از کشش در تخت خواب نرم یا آرامش روی کوسن‌های راحت لذت خواهید برد.

مبل چند تکه تخت خواب شو دورو

 

بهترین مدل مبل ال برای خانه های کوچک


این مبل تختخواب شو مدرن جذاب و شکل L از ظاهری مدرن و دو رنگ همراه با صندلی های مخمل تخت‌دار و دسته‌هایی برای تکیه دادن برخوردار است. به راحتی در یک تختخواب جادار تنظیم می شود تا امکان پذیرایی از میهمانان شبانه فراهم شود و دارای یک صندلی توکار برای قابلیت انعطاف پذیری و راحتی است. به لطف پایه چرم مصنوعی مشکی و استحکام قاب چوبی، جلوه مبل چرمی را دارد.

مبل ال چندتکه دکمه دار تشک‌دوزی شده

 

بهترین مدل مبل ال برای خانه های کوچک


اتاق خانواده خود را با این مبل ال چندتکه خاکستری تیره به روز کنید. با یک پارچه کتانی در امتداد دسته‌ها و کوسن های شیب دار، جزئیات الهام گرفته از دکمه در بالشتک های پشت و پاهای مخروطی ضخیم، هر فضای کوچکی را عالی می‌کند. این مبل دارای قطعات مدولار مخلوطی است که به شما امکان می دهد با تنظیمات منحصر به فرد، طرح ایده آل خود را ایجاد کنید. کوسن‌ها هماهنگ در کنار با مبل ال چندتکه است و برای تکمیل ست مبل می توانید یک صندلی متناسب خریداری کنید.

نظر خود را بنویسید

* {{ errors[0] }}