بهترین مدل مبلمان برای فضای باز

چهارشنبه, 6 مهر 1401
مبلمان فضای باز به عنوان مبلمان امروزی و مدرن شناخته می شوند که انواع مختلفی دارند و هرکدام از آنها دکوراسیون و زیبایی متفاوتی به مکان مدنظر شما می دهند. در صورتی که به دنبال مقاله ای کامل از مدل های مختلف مبل های فضای باز هستید و می خواهید یکی از بهترین آنهارا برای دکوراسیون فضای باز خود انتخاب کنید، با ما همراه باشید.

مبل راحتی چیست و چه ویژگی هایی دارد؟


مبل راحتی یک عضو آشنا و قدیمی در خانواده مبلمان فضای باز است که به صورت طبیعی طرفداران زیادی پیدا کرده است. مبل های راحتی بهترین انتخاب برای از بین بردن خستگی شما هستند. از اصلی ترین ویژگی های این مدل می توان به موارد زیر اشاره کرد:
اندازه مبل های راحتی کاملا استاندارد بوده و طبق سلیقه مشتریان متفاوت است. هنگام انتخاب اندازه مبل راحتی می بایست به عمق و زاویه پشت آن توجه کنید تا احساس راحتی بیشتری برای افرادی که قرار است برروی آن بنشینند، به وجود آورید.
مبل های راحتی دارای تنوع زیادی در رنگ هستند. سعی کنید برای انتخاب رنگ مبل راحتی خود، پارچه های بی رنگ را انتخاب کنید تا برای خرید کوسن های رنگی نیز با خیال راحت تصمیم بگیرید.
تشک های مبلمان از جنس فوم پلی یورتن هستند که در مرکز آنها فنر مقاومی تعبیه شده است به همین دلیل مبل های راحتی در برابر رطوبت، گرما و ضربه دوام بالایی دارند.

مبل ال شکل برای فضای باز


طرح های متنوع مبلمان ال شکل در میان علاقه مندان مبلمان فضای باز، بسیار محبوب هستند. بهترین نکته راجب مبل های ال شکل، جادار بودن آنهاست که شما می توانید با خرید چندین مبل ال شکل افراد زیادی را بر روی آنها بنشانید. رنگ مبل ال شکل خود را هماهنگ با رنگ دیوارهای محیط مدنظر خود انتخاب کنید تا جلوه ی ویژه ای به دکوراسیون فضای باز محل کار یا حیاط خانه خود بدهید. 

جدید ترین مدل مبلمان ال شکل کدام است


پرطرفدار ترین مدل مبلمان ال شکل، مبل ال شکل مدرن است. طراحان این مدل با اضافه کردن جزئیات مدرن و جدید توانسته اند، مبلمان زیبایی برای دکوراسیون فضای باز شما طراحی نمایند. مبل ال شکل مدرن، طراحی شبیه به شیرینی خمیر مانند دارد که با استفاده از یک فوم نرم در قسمت پشتی، خستگی افراد زیادی را از بین برده است.

مبل چستر و بهترین روش برای چیدمان آن


بارزترین ویژگی ظاهری مبلمان چستر، دکمه های مشخص لمسه کاری شده آنها می باشد که باعث کوتاه شدن و زاویه دار شدن سطح پشتی شده و دید محدود افراد را از بین برده است. طراحی این مدل به گونه ای است که افراد می توانند با سلیقه خود آنهارا در فضای باز محیط کار خود بچینند و هماهنگی جذابی با دکوراسیون ایجاد نمایند. بهترین روش چیدمان مبلمان فضای باز چستر قرار دادن آن در قسمت لابی است، همچنین به دلیل استاندارد بودن اندازه این مبل شما می توانید با قرار دادن گلدان های گل و کتابخانه کوچکی از کتاب های سرگرم کننده، افراد زیادی را برای نشستن علاقه مند کنید.

معرفی مبل استیل و کلاسیک به همراه تفاوت و شباهت آنها


مبل استیل و کلاسیک شباهت و تفاوت های زیادی با هم دارند که از شباهت های آنها می توان به طرح و سنگین بودن هر دو مدل اشاره کرد، برای تفاوت های مبل استیل و کلاسیک به قسمت پایین توجه کنید.
میزان چوب استفاده شده در مبل استیل بیشتر از مبل کلاسیک است و باعث شده مبل کلاسیک کمی سبک تر از مبل استیل باشد. 
میزان منبت کاری مدل استیل بیشتر از مبل کلاسیک است که به عنوان یک مبلمان فضای باز زیبا شناخته می شود. معمولا برای منبت کاری مدل استیل از اصول، قواعد سنتی و طرح های ظریف استفاده می شود که در مدل کلاسیک این طرح ها ساده تر هستند.
قیمت مبل استیل بیشتر از مبل کلاسیک است، زیرا همانطور که گفتیم میزان چوب بکار رفته در این مدل بیشتر از مبل کلاسیک است و به دلیل سنگین بودن مبل استیل پارچه بیشتری در این مدل استفاده می شود. منبت کاری مبل استیل نیز با کیفیت تر بوده و همین امر باعث شده تا از نظر قیمت نسبت به مبل کلاسیک گران تر باشند.



کاناپه چیست؟


یکی از راحت ترین مبلمان فضای باز محیط های کار، کاناپه ها هستند. کاناپه ها از روی الگوی تخت خواب ها طراحی شده اند تا باعث راحتی و آسایش افرادی که برروی آنها می نشینند، شوند. به دلیل شبیه بودن ساختار کاناپه به تخت خواب، می توانید پاهای خود را دراز کنید و با نگاه کردن به یک کتاب سرگرم کننده لم دهید. در اکثر فضاهای باز که محیط خودمانی تری دارند، میتوانید با خرید یک کاناپه راحت، خدمات دهی کنید.

مدل های مختلف کاناپه


کاناپه ها به عنوان مبلمان فضای باز محیط های کاری یک انتخاب عالی بعد مبلمان راحتی هستند. از انواع مدل ها و طرح های کاناپه که می توان با توجه به محل کار مد نظر شما هر کدام از آنها خریداری کرد، عبارتند از:
کاناپه های چند تکه ای، یکی از محبوب ترین اعضای خانواده کاناپه هستند که مجموعا 3 تا 5 قطعه در کنار هم قرار می گیرند.
کاناپه های کلاسیک، ممکن است راحت ترین انتخاب نباشند اما به دلیل کیفیت بالایی که دارند، برای فضاهای باز هتل ها و رستوران ها مناسب اند.
کاناپه های چستر با دوام ترین و محکم ترین مدل کاناپه ها هستند که دارای دکمه های عمیق در سراسر خود می باشند.
کاناپه های تختخواب شو، راحت ترین مبلمان فضای باز محیط های کار هستند که بیشتر در کافه ها استفاده می شوند.
کاناپه عثمانی و شزلونج بیشتر در اتاق های خواب استفاده می شوند و فضای ذخیره سازی اضافی را برای وسایل کوچک شما مانند مجلات و کفش ها به وجود می آورند.

مبل تختخواب شو و مزایای آن


حال نوبت به تعریف مبلمان فضای باز محیط های خودمانی تر رسیده که یکی از آنها مبل تختخواب شو است. این مبل ها زیرمجموعه مبل های راحتی هستند و به همین دلیل پایه های کوتاه، دسته های پهن و نشیمنگاه نرمی دارند. به دلیل وزن کم مبلمان تختخواب شو، جابه جایی آنها راحت تر است و شما می توانید با خیالت راحت آنهارا در هر فضایی قرار دهید. با سلیقه خود می توانید از بین مبل های تختخواب شو سه نفره، کلیک- کلاک، فوم تاشو و فوتون یکی را انتخاب و برای فضای باز محیط کاری خود خریداری کنید.
از مزایای خرید مبل تختخواب شو می توان به موارد زیر اشاره کرد:
مبل های تختخواب شو برای هر فضایی مناسب هستند
بهینه ساز فضا 
مبل های تخت خواب شو قیمت کمی دارند

مبلمان شیزلونج برای فضای باز


مبلمان شیزلونج در آخرین سال های قرن شانزدهم به انگلستان آمد. تلفظ لونج شبیه به لان است که معنای صندلی بلند را می دهد. امروزه در فرانسه و انگلیس مدرن از لفظ لان یا لونج استفاده می شود که در فارسی تلفظ آن شیزلونج است، شاید اشتباه باشد اما به خاطر فراگیری آن افراد زیادی از این لفظ برای این مبل استفاده می کنند. همه ما می دانیم که این مبل ها برای دراز کشیدن طراحی شده اند و ساختار بسیار راحتی دارند.
ساخت این نوع مبلمان فضای باز، بسیار پیچیده است زیرا پشتی این مبل مانند تختخواب نیست بلکه در یک شکل ثابت قرار دارد و نمی توان پشتی یا قسمت های دیگر را برای به وجود آوردن شرایطی راحت تر تنظیم کرد. به همین دلیل به این مبل، صندلی استراحتی گفته می شود که فقط در فضاهای باز مخصوص محل های کار استفاده می شود تا افراد علاوه بر استراحت، بتوانند به کارهای دیگر خود نیز برسند.

تزئینات اضافی برای زیباسازی دکوراسیون مبل شیزلونج 


شما می توانید برای زیباسازی دکوراسیون مبلمان فضای باز محل کار خود با مبل شیزلونج از کوسن های رنگی و شال های مخصوص با طراحی های خاص استفاده کنید.

آیا خرید مبل تک نفره برای فضاهای باز مناسب است؟


برای دکوراسیون مبلمان فضای باز محیط های کار، سبک و طرح های زیادی وجود دارند ولی افراد می بایست با سلیقه و با توجه به رنگ و اندازه محیط محل کار خود یک انتخاب درست انجام دهند. نحوه قرار گرفتن مبل تک نفره از اهمیت زیادی برخوردار است و شما می بایست برای چیدمان آنها بهترین جایگاه را انتخاب کنید. به علاوه اگر صفحه نمایش بزرگی در محل کار خود دارید که تصاویر سرگرم کننده ای به اشتراک می گذارد، قرار دادن یکی از مبل های تک نفره مقابل آن تصمیم درستی است. 
اگر می خواهید محل کارتان پر از مشتری شود، به اطلاعات تزئین و چیدمان پرطرفدار مبل های تک نفره توجه کنید و همچنین سعی کنید هنگام خرید آنها با توجه به رنگ دیوار محیط کار خود یک رنگ مناسب برای مبل تک نفره تان انتخاب کنید.

جمع بندی


انتخاب بهترین مبلمان فضای باز برای محیط های کار به سلیقه و تصمیم شما بستگی دارد. با درنظر گرفتن فضای مدنظر خود برای مبلمان فضای باز بهتر است اندازه مدل های موجود را بررسی و بهترین مبلمان را انتخاب کنید. مشتریان برای نشستن در مبل های فضای باز محل کار شما به دنبال مبلمان راحت هستند، پس در خرید آنها دقت کنید. 
برچسب ها:
مبلمان فضای باز

نظر خود را بنویسید

* {{ errors[0] }}