بهترین مبل های سلطنتی ترک را از کجا بخریم؟

جمعه, 29 مرداد 1400

بهترین مبل های سلطنتی ترک را می توانید از فروشگاه های اینترتنی به صورت آنلاین سفارش دهید. مبل یکی از ضروری ترین وسایل برای منزل است که در زیبایی آن و نما دادن به دکوراسیون آن اهمیت بسیار زیادی دارد. مبلمان از اهمیت بسیار زیادی برای زیبایی منزل برخوردار است و به دلیل تنوع بسیار در انواع مبل انتخاب آن کاری بسیار پیچیده به شمار می رود.
مبل یکی از بهترین وسایل برای دکوراسیون منزل به حساب می آید. داشتن مبلمانی زیبا با می تواند تاثیر فراوانی بر روحیه شما گذاشته و زیبایی منزل شما را چند برابر نماید.
بر حسب انواع مبل می توان مبلمان را به سه گروه مبلمان کلاسیک ، مبلمان سلطنتی و مبلمان مدرن تقسیم می کنند. بهترین مبل های سلطنتی ترک از محبوبیت بسیاری برخوردار هستند و عده بسیاری می خواهند بدانند آن ها را چگونه و از کجا می توانند تهیه کنند. در ادامه این مقاله شما را با انواع مبلمان و خرید آن ها آشنا می کنیم.

مبلمان سلطنتی ترک چیست ؟

یکی از انواع مبلمان رایج در بازار که طرفداران منحصر به فرد خود را دارد مبل سلطنتی است. مبل سلطنتی نیز مانند سایر مبل ها از چوب، پارچه و فوم ساخته می شود و در آن معمولا از چوب درختانی مانند راش، گردو، نراد و حتی در مواردی چوب سفید استفاده می شود.
از چوب این درختان هم برای کلاف مبل و هم برای نمای آن استفاده می شود. منبت کاری های زیبا و ظریف در قسمت تاج، سینه و پایه مبلمان از ویژگی های بارز مبلمان سلطنتی ترک است. در مبلمان سلطنتی از چوب بیشتر استفاده می شود و در نتیجه موجب می شود وزن سنگین تری نسبت به سایرین داشته باشند.
به کار بردن چوب در مبلمان سلطنتی سبب می شود مقاومت و دوام آن ها افزایش یافته و عمر طولانی تری داشته باشند این در حالی است که وزن آن ها نیز بیشتر شده و موجب می شود جابجایی آن ها کار راحتی نباشد. همچنین بهترین مبل سلطنتی ترک دارای نشیمن های دوبل است که مقاومت آن را چند برابر می کند و سبب می شود شست و شوی تشک آن راحت تر باشد.
مبل های سلطنتی ترک معمولا در نمونه های 7 و 9 نفره وجود دارند. نمونه های 9نفره دو صندلی نسبت به نمونه های 7 نفره بیشتر دارند و نمونه های 7 نفره شامل یک مبل سه نفره، یک مبل دو نفره و دو مبل یک نفره است. البته تعداد مبل های یک نفره و دو نفره را نیز مشتری می تواند انتخاب کند.

انواع مبل سلطنتی

مبل سلطنتی انواع مختلفی دارد و در هنگام سفارش و خرید آن باید به این مساله دقت کنید. بسیار پیش می آید که بخواهید برای منزل یا شرکت و محیط کار خود مبل تهیه نمایید اما ندانید چه نوع مبلی احتیاج دارید. عوامل بسیاری می توانند در انتخاب مبل مورد نظر شما تاثیر گذار باشند. قبل از آشنایی با بهترین مبل های سلطنتی ترک خوب است انواع مبل سلطنتی را بشناسید تا در هنگام خرید بتوانید انتخاب بهتری داشته باشید.

1. مبل سلطنتی مصری

مصر یکی از کشورهای باستانی است که فرهنگ باستان آن برای عده بسیار جالب است. مردم مصر از دیرباز به تجملاتی بودن و طلا و مروارید اهمیت زیادی داده اند. مبل سلطنتی مصری یکی از پرطرفدار ترین مبل است که بسیار شیک و زیبا بوده و برای کسانی که دکوراسیون های تجملاتی و شلوغ دوست دارند گزینه بسیار خوبی به شمار می رود.

2. مبل سلطنتی ترکی

یکی از انواع مبل سلطنتی که طرفداران بی شماری دارد، مبل سلطنتی ترک است. در مبل های ترک خبری از حکاکی های عجیب و غریب و پیچیده نیست و معمولا پارچه هایی در آن به کار می رود که طرح بسیار ساده ای دارند. برای افرادی که ساده پسند هستند و سبک های ساده را دوست دارند این نوع مبل یکی از بهترین انواع مبل به شمار می رود. بهترین مبل های سلطنتی ترک معمولا در رنگ های ملایک مانند سبز، آبی، صورتی و بنفش وجود دارند.
یکی از عوامل موثر در مبل سلطنتی ترک کوسن های آن هستند. این مبل ها چون خود رنگ ملایمی دارند معمولا کوسن هایی با رنگ تیره و پر رنگ در آن ها به کار گرفته می شود. وجود کوسن های پررنگ و یا پر نقش و نگار سبب می شود ملایمت رنگ مبل های ترک جبران شود و تعادل در این مبل ها به وجود بیاید. در حالت کلی می توان گفت مبل ترک بهترین و شیک ترین مبل سلطنتی به حساب می آید و برای افرادی که به دنبال دکوراسیون های لوکس هستند گزینه خوبی می باشد.

3. مبل سلطنتی پرنس

مبل های سلطنتی شباهت زیادی به هم دارند و فقط افرادی که در این زمینه مطالعه داشته اند می توانند بهترین مبل های سلطنتی ترک را انتخاب کنند. مبل سلطنتی پرنس نیز یکی از مبل های سلطنتی است که آپشن های خاص خود را برای طرفدارانش دارد. این نوع مبل منبت کاری های پیجیده و تاج زیادی دارد و می توان گفت در یک کاناپه سه نفر حداقل سه عدد تاج حکاکی شده است.
رنگ های این نوع مبل معمولا متنوع است و برخی اعتقاد دارند این مبل در واقع نمونه ای از مبل مصری است. این نوع مبل بسیار پرکار و سنگین است و برای سالن های دلباز و بزرگ گزینه خوبی به شمار می رود.


بهترین مبل های سلطنتی ترک را از کجا بخریم؟

نکات ضروری در خرید بهترین مبل های سلطنتی ترک

1. اگر مستاجر هستید و سالانه خانه خود را عوض می کنید مبل های ترک سلطنتی به دلیل سنگینی شاید گزینه خوبی برای شما نباشند.
2. بهترین روش خریدبهترین مبل های ترک سلطنتی این است که حتما آن را از نمایندگان آن ها در ایران بخرید. همچنین می توانید این کار را از طریق سایت های معتبر نیز انجام دهید.
3. توجه به خدمات پس از فروش و گارانتی مبل ترک در هنگام خرید مبل یکی از نکاتی است که می تواند به شما در انتخاب فروشگاه مناسب و قابل اطمینان کمک کند.
4. هر محصولی شناسنامه ای دارد. بنابراین هنگام سفارش بهترین مبل های سلطنتی ترک مراقب باشید جنس اصلی را خریداری نمایید.
5. یک نکته حائز اهمیت این است که به دلیل آب و هوای کشور ترکیه چوب مبل را معمولا با رزین می پوشند تا از آن محافظت کند بنابراین هنگام خرید مبل ترک سلطنتی و سایر مبلمان ترک نباید نگران این موضوع باشید.
6. مبل های ترک توانسته اند تحریم ها را دور بزنند و در نتیجه با خرید مبل اصل ترک در واقع مبلی با بهترین جنس چوب، بهترین جنس پارچه و ... خواهید داشت که مدت بسیار زیادی می توانید از آن استفاده نمایید.

مشهور ترین برندهای مبل ترک

ENZA HOME، ISTIKBAL، BELLONA، MODA LIFE از معروف ترین انواع مبل هستند که به راحتی می توان آن ها را در بازار ایران پیدا کرد. مبل های ترک در انواع مختلف وجود دارند که می توانند زینت دهنده منازل شما باشند. نزدیکی فرهنگ ایران و ترکیه سبب گردیده ایرانیان علاقه خاصی به مبل های ترک داشته باشند و بتوانند به راحتی آن را برای منازل خود تهیه کنند.

پارچه های ترک در مبل سلطنتی

یکی از مولفه هایی که سبب تمایز بهترین مبل های سلطنتی ترک نسبت به سایر مبل های سلطنتی می شود جنس پارچه این نوع مبل است. بهترین پارچه ای که در مبل های ترک به کار می رود پارچه یزد است. حتی در مواردی کشور ترکیه این پارچه را از کشور ما خریداری کرده و در ساخت مبلمان ترک از آن استفاده می کند.
انتخاب پارچه مبل امری کاملا سلیقه ای است اما می توان گفت پارچه مخمل براق می تواند مبل سلطنتی را به خوبی تزیین کند. هنگام خرید مبل بر روی پارچه آن دست بکشید و مطمئن باشید که یک تکه است.
مخمل بهترین پارچه برای مبل استیل سلطنتی است و به آن زیبایی خاصی می دهد. پارچه های با کیفیت معمولا سنگین تر هستند. اگر جنس مبل خوب نباشد حتی موقع مشاهده آن نیز به راحتی به آن پی می برید. مبل هایی که از نظر پرچه مناسب نیستند، معمولا رنگ ماتی دارند.

عوامل موثر بر قیمت بهترین مبل های ترک سلطنتی

عوامل بسیار زیادی وجود دارند که بر روی قیمت مبل تاثیرگذار هستند. قیمت انواع مبل ترک به مواردی مانند مواد اولیه و نوع و کیفیت آن ها، شرایط بازار ، مدل مبل و ... بستگی دارد. از جمله عواملی که بر قیمت انواع مبلمان اثرگذار است می توان به موارد زیر اشاره کرد.

1. مبل وارداتی است یا مبل تولید داخل
2. نوع چوب به کار گرفته شده در مبل
3. جنس پارچه مورد استفاده در مبل
4. مدل و شکل مبل
5. تعداد مبل استفاده شده در سرویس
6. مبل تولید دستی است یا ماشینی

سخن آخر

در این مقاله سعی کردیم شما را با بهترین مبل های سلطنتی ترک آشنا کنیم تا بتوانید انتخاب بهتری داشته باشید. مبل سلطنتی انواع گوناگونی دارد و می توانید از آن ها در دکوراسیون منزل خود استفاده نمایید.
برای مثال می توانید از مبل سلطنتی سبز ابریشمی استفاده نمایید. یکی از شرکت های عرضه کننده بهترین مبل های سلطنتی ترک در ایران سایت چوب است که از طریق آن و با کمک مشاوران می توانید بهترین انتخاب را در خرید مبل داشته باشید.

نظر خود را بنویسید

* {{ errors[0] }}