بازار مبل ایران کجاست؟

جمعه, 3 تیر 1401
بهترین مبل را می توانید در بازار مبل ایران خریداری نماید معمولا بازار های بسیاری وجود دارند که مبل ها را با یک قیمت بسیار مناسب تولید می کنند. امروز یکی از ضروری ترین وسیله های موجود در هر خانه مبلمان است که باید در هنگام خرید به نوع پارچه، جنس چوب و متریالی که در آن استفاده شده است توجه شایانی کنید تا بهترین مبل را خریداری کنید. 
مبلمان ها امروزه در دکوراسیون بسیار تاثیردارد و انتخاب یک مبل  زیبا و عالی نشان دهنده سلیقه بسیار عالی شما می باشد و باعث می شود که خانه شما بسیار زیبا و شیک دیده شود. در هنگام خرید باید علاوه بر زیبایی آن به کیفیت و کارایی آن هم توجه بسیاری کنید که بتوانید به راحتی بر روی آن استراحت نماید.
امروزه تنوع مبل ها بسیار زیاد است که شما می توانید با هر سلیقه و هزینه ی که هستید می توانید یک مبل بسیار زیبا و باکیفیت را خریداری کنید. در هر شهری معمولا یک منطقه وجود دارد که بازار مبل به حساب می آید و در آن جا مغازه های گوناگونی وجود دارند که بورس مبلمان می باشند و شما با هر سلیقه ی می توانید از آن جا خرید کنید. مثلا در تهران معمولا بازار مبل گوناگونی وجود دارد که این بازار ها شامل: بازار مبل دلاوران، بازار مبل یافت آباد، بازار مبل جاجرود، بازار مبل چهاردانگه که شما در صورتی که قصد خرید مبل داشته باشید می توانید به این بازار ها مراجعه کنید و از مبل های آن ها دیدن کنید این بازار ها حتی امکان خرید به صورت اینترنتی را برای مشتریان خود فراهم کرده اند تا آن ها بتوانند به راحتی در منزل خرید خود را انجام دهند و در وقت و زمان خود هم صرفه جویی نمایند.
در ادامه می خواهیم این بازار ها را  برای شما توضیح دهیم:

بازار های مبل ایران که دارای بهترین مبل ها هستند


بازار های مبل دارای تنوع بسیاری هستند این بازارها شامل:

بازار مبل یافت آباد


این بازار یکی از بازار های قدرتمند مبل کشور به حساب می آید که در این بازار چندین پاساژ مدرن و شیک است که این پاساژ ها مانند: کاسپین، خلیج فارس، بازار مبل شماره 1، 2، 3 و... قرار دارد که دارای یک سری امکانات رفاهی بی نظیر مانند: رستوران، پارکینگ، کافی شاپ و سرویس بهداشتی است که مشتریان می توانند به راحتی از این امکانات رفاهی بازار مبل یافت آباد استفاده کنند.
به خاطر ویروس کرونا کارکرد این پاساژ ها محدود شده است و مغازه های این پاساژ ها فروش خود را به صورت اینترنتی ادامه می دهند که برای مشتریان راه دور هم بسیار مناسب است. این بازار در چهارراه یافت آباد تهران می باشد که شما می توانید با هر بودجه ای که هستید از آن جا بهترین مبل را خرید نماید خرید شما می تواند هم به صورت آنلاین و هم حضوری باشد.

بازار مبل جاجرود


بازار مبل جاجرود یکی دیگر از بازارهای مبل است که در 20 کیلومتری شهر تهران قرار دارد این بازار یکی از مکان های است که دارای سوله های صنعتی است که تولید مبل انجام می دهند. که این سوله ها محصولات تولیدی خود را به نمایشگاه های که در این بازار هستند می کند و نمایشگاه ها با درصد کمی سود محصولات را به مشتریان می فروشند. در این بازار به دلیل وجود واسطه بین خریدار و تولید کننده کمی قیمت ها بالا است ولی از لحاظ کیفیت بسیار عالی هستند.

بازار مبل دلاوران


افرادی که ساکن تهران هستند با نام بازار دلاوران آشنایی بسیاری دارند این بازار در شرق تهران و در خیابان دلاوران قرار گرفته که در آن جا راسته فروشگاه های مبل راحتی و استیل است که از بهترین مبل ها است می باشند.
این بازار دارای تنوع بسیاری از محصولات است و برندهای مانند مبل الدورادو و نیلپر از سری مبل های بسیار باکیفیت موجود در این بازارها است.شما با هر بودجه ای که هستید می توانید از این بازار اقدام به خرید مبل نماید.

بازار مبل چهاردانگه


یکی از بازارهای که دارای طرفداران بسیاری هستند بازار مبل چهاردانگه است علت این که این بازار دارای طرفداران بسیاری است قیمت پایین این بازار می باشد. بازار چهاردانگه در جنوب تهران و در محله چهاردانگه و در نزدیکی محله علی آباد قاجار و مرتضی گرد قرار گرفته این دو محله دستی بر تولید و فروش صنایع چوبی با کیفیت و شیک دارند.
این بازار دارای یک سری مزایا است که یکی از مزایای اصلی این بازار قیمت پایین آن می باشد ولی این بازار یک سری معایب هم دارد که یکی از آن ها این است که برخی از افراد سودجو در این بازار اقدام به تولید محصولات بی کیفیت کرده است که باعث نارضایتی مشتریان شده است. در این بازار بیشتر مبل ها دارای گارانتی معتبر شرکتی نیستند.

بازار مبل ملایر


ملایر یکی از بازارهای است که دارای قدمت زیادی در زمینه تولید مبلمان سلطنتی و استیل است این شهر از چندین سال گذشته پایتخت منبت ایران و مبل نام گذاری شده و به یکی از بازار های مبل بسیار عالی در ایران معرفی شده است. مبل های که در این بازار فروخته می شوند به چهار دسته تقسیم شده اند که این مبل ها شامل: کلاسیک، سلطنتی، استیل و مبل مصری تقسیم شده اند روی این مبل ها از منبت کاری های بسیار زیبا استفاده شده است.



بهترین مبل چه ویژگی های دارد؟


خرید مبل یکی از تصمیماتی است که بیشتر خانواده می گیرند هر خانواده باید در هنگام خرید مبل به جنس و متریال آن توجه نمایند انواع مبل و بهترین مبل را می خواهیم برای شما توضیح دهیم:

مبلمان سلطنتی


این نمونه برای استفاده در پذیرایی بسیار مناسب می باشد شکل ظاهری این مبل و متریالی که در ان استفاده شده است باعث شده که یک مبل بسیار زیبا و شکیل به چشم بیایند مبلمان های سلطنتی یا استیل در ساختار خود از الیاف بیشتری برخوردار هستند. این نمونه مبل از سری بهترین مبل موجود در بازار است که برای فضاهای که متراژ پایین دارند اصلا گزینه مناسبی نمی باشد و برای فضاهای بزرگ بسیار مناسب است چون اگر این مبلمان ها را در فضاهای کوچک استفاده نماید ممکن است نتوانید به راحتی رفت آمد کنید. این مبلمان دارای ارتفاع بلندتری نسبت به مبل های راحتی هستند.

مبل کلاسیک


این نمونه مبلمان تقریبا شباهت زیادی به مبلمان سلطنتی دارد ولی با این تفاوت که نسبت به سلطنتی کمی ساده تر می باشد و به مبل نیمه استیل معروف است. این مبل ها دارای منبت کاری بسیاری هستند و از پارچه ی بسیار زیبا و اعلا در ساختار این مبل ها استفاده شده است.
جنس و متریال استفاده شده در این مبل ها نسبت به دیگر مبل ها  کمی گران تر ولی دارای کیفیت بی نظیری هم هستند. اگر دکوراسیون های را دوست دارید که زرق و برق زیادی داشته باشد مبلمان کلاسیک می تواند بهترین انتخاب برای شما باشد.
این مبلمان ها برای استفاده در فضاهای رسمی تر بسیار مناسب هستند و یک نوع مبلمان راحتی و سلطنتی محسوب می شوند

مبل مدرن و راحتی


این مبلمان دارای طرح و رنگ متنوعی است  که می تواند چیدمان منزل شما را بسیار شیک و زیبا نماید. مبلمان راحتی از سری مبل های مدرنی است که به خانه شما روح می بخشد و آن را بسیار زیبا می کند. مثلا قرار دادن یک کاناپه در کنار شومینه می تواند یک فضای بسیار زیبا و مناسب برای استراحت شما به وجود بیاورد. این مبل همانطور که از اسمش مشخص است یک مبل برای استفاده در کتابخانه و اتاق خواب و نشیمن است که می توانید از آن ها استفاده نماید.
تنوع اندازه و رنگ این مبل ها بسیار زیاد است که شما می توانید به راحتی بهترین مبل را انتخاب نماید شما می توانید این مبل ها را از بازار مبل ایران که در بالا توضیح دادیم خریداری نماید.
این مبلمان ها زیاد تشریفاتی ساخته نشده اند وطراحی و ساخت بسیار ساده و شیک دارند به این علت از این مبلمان بهتر است در قسمت های خاص منزل که برای پذیرایی انتخاب کرده اید استفاده نکنید.
این مبل ها از ارتفاع و عرض مناسبی برخوردار هستند به گونه ای که شما در هنگام استفاده از این مبل ها دچار هیچ گونه مشکل کمر و پا نمی شوید و به راحتی می توانید از آن استفاده نماید این مبل ها به گونه ای هستند که گودی کمر فرد را می پوشانند و دیگر فرد دچار کمردرد نمی شود.

جمع بندی


در متن بالا سعی کردیم شما را با انواع بازار مبل ایران آشنا کنیم. شما در صورتی که قصد خرید اینترنتی را دارید می توانید به سایت چوب که در بازار یافت آباد است مراجعه نماید و از تنوع محصولات این سایت دیدن کنید و در صورتی که یک نمونه مبل انتخاب کردید اقدام به خرید اینترنتی از این سایت نماید. شما در صورتی که اطلاعاتی راجب مبلمان ندارید می توانید با مطالعه برندهای معروف مبل ترک در ایران اطلاعاتی راجب برخی از مبلمان ها به دست بیاورید تا بتوانید بهترین مبل را خریداری نماید برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد مبل استیل و کلاسیک و یا مبل راحتی می توانید از این سایت کمک بگیرید و اطلاعات مفید دیگری را به دست بیاورید.
برچسب ها:
بهترین مبل

نظر خود را بنویسید

* {{ errors[0] }}