برای خرید مبل مدرن اداری باید به چه نکاتی توجه کنیم؟

پنجشنبه, 16 بهمن 1399

میخواهید برای محل کار خود مبل مدرن اداری انتخاب کنید؟ در این رابطه سوالات بسیاری ذهن شما را درگیر کرده است؟ حق دارید! خرید مبل مدرن اداری مسئولیت بسیار زیادی را بر عهده شما می گذارد که باید در آن بهترین ها را با توجه به فاکتورهای مختلف انتخاب کنید.
شما باید به گونه ای این مسئولیت را به انجام برسانید که همه ی اعضای شرکت و رییس شما از انتخابتان راضی باشند و راحتی مورد نیازشان از مبل مدرن اداری را نیز تامین گردد.
پس بهتر است با دقت هر چه بیشتر به تمام نکاتی که میخواهیم به شما بگوییم توجه ویژه کنید تا از پس این مسئولیت سنگین به خوبی بر بیایید.
تا انتهای این مقاله همراه ما باشید تا به هدفتان که خرید مبل مدرن اداری عالی است دست پیدا کنید و حتی شاید بتوانید آنقدر نظر رئیس خود را جلب کنید که ارتقا شغلی بگیرید و یا اگر خودتان صاحب کسب و کار هستید، رضایت کارکنانتان باعث شود فروش بیشتری داشته باشید.

برای خرید مبل مدرن اداری به فاکتورهایی توجه ویژه داشته باشید

خرید مبل مدرن اداری برای فردی که مسئول انجام این کار است، بنظر کار دشواری می رسد. شاید این سوال برای شما پیش بیاید که چرا خرید مبل مدرن اداری را امری دشوار به حساب می آوریم.
به این دلیل که برای خرید مبل مدرن اداری شما باید بتوانید نظر موافق و رضایت همه ی کارکنان شرکت و دفتر را جلب کنید. مهم ترین فردی که باید از خرید شما راضی باشد رئیس شماست که از شما توقع خریدی با قیمت مناسب با بیشترین کارایی را دارد.
همچنین از شما میخواهد خریدی انجام دهید که مناسب فضای شرکت باشد، دیر از بین برود و فرسوده شود و از همه نظر بهترین انتخاب باشد.
برای خرید مبل مدرن اداری باید به فاکتورهایی مانند راحتی مبلمان، ارگونومیک و از لحاظ طبی و پزشکی مناسب بودن، دوام و کیفیت بالا آن دقت بسیار کرد.
اگر میخواهید برای خرید مبل مدرن اداری اقدام کنید، به نکات زیر توجه کنید تا از خرید خود رضایت کامل داشته باشید.

1.چقدر می خواهید برای خرید مبل مدرن اداری هزینه کنید و بودجه شما چقدر است؟

قیمت خرید مبل اداری تنها نکته ای نیست که باید آن را مدنظر داشته باشید و به آن توجه کنید اما می توانیم بگوییم همیشه مهم ترین نکته خرید مبل، قیمت آن است. شما با خرید مبل مناسب در واقع دارید پول خود را سرمایه گذاری می کنید و باید به گونه ای این کار را انجام دهید تا نتیجه سرمایه گذاری شما مثبت و رو به صعود باشد. برای همین در ابتدا مقدار پولی که میخواهید برای این کار صرف کنید را مشخص کنید و سپس تصمیم گیری های بعدی را انجام دهید.
مشخص کنید که میخواهید چقدر هزینه صرف اقلام مختلف مبلمان اداری کنید و سعی کنید به سوالاتی مانند اینکه چقدر از پول را می خواهید به میز، صندلی، کتابخانه و غیره اختصاص دهید؟ از هر کدام از این موارد چند عدد می خواهید تهیه کنید؟
پرسیدن این سوالات باعث می شود بتوانید بودجه خود را به درستی برای هر کدام از این موارد تخصیص دهید و اولویت هایتان مشخص باشد تا دچار مشکلات دیگری حین خرید نشوید.
اگر بودجه شما خیلی محدود است سعی کنید مواردی که نیاز بسیاری به آنها نیست را از لیست خرید خط بزنید و به جای آن بودجه را صرف خرید موارد مهم تر و با کیفیت تر کنید.
خرید کالای با کیفیت تر به شما کمک میکند تا بتوانید انتخاب بهتری داشته باشید و آنها را در موارد بهتری به کار ببرید و پس از آنکه بودجه شما برای خرید های بعدی شارژ شد به خرید سایر اولویت های لیست خود با کیفیت بالا بپردازید.
ممکن است بودجه شما آنقدر محدود باشد که تنها بتوانید یک قلم از کالاهایی که می خواستید را تهیه کنید. در این صورت سعی کنید کالاهایی را بخرید که بتوانید از آنها استفاده چند منظوره داشته باشید. به این صورت شما با یک تیر دو نشان را زده اید و خرید هوشمندانه ای کرده اید.

به نیاز کارمندان اهمیت بدهید

اکثر کارمندان شاغل در دفاتر، بیشتر زمان خود را بر روی صندلی نشسته اند و با استفاده از کامپیوتری که بر روی میز قرار گرفته مشغول انجام کارهای خود هستند. پس باید برای آنها میز و صندلی مناسب از لحاظ پزشکی و ارگونومی تهیه کنید تا به سلامت کمر و نخاع آنها آسیبی وارد نشود. در این صورت کارمندان می توانند در فضای سالم به انجام کارهای خود بپردازند و موثر تر واقع شوند و کارایی بیشتری نیز داشته باشند.

ملاحظات ارگونومیک برای خرید مبل مدرن اداری چیست؟

ملاحظات و توجهات ویژه ارگونومیک شامل موارد طبی و پزشکی می شود که می تواند سلامت کارکنان در محل کار را تضمین و تا حدودی فراهم کند.
مواردی مانند داشتن صندلی هایی که دارای دسته های استاندارد جهت قرار گرفتن دست ها بر روی آن، صندلی هایی با طراحی ویژه که قابلیت تنظیم شدن دارند و پشتی های قابل جابجایی و تنظیم که هدفشان فراهم آوردن بیشترین راحتی و آسایش برای افراد و کارکنان می باشد، همگی از موارد ارگونومیک و ملاحظات آن برای خرید یک مبل مدرن اداری مناسب است.
همچنین به خرید میزهایی باید بپردازید که اندازه آنها مطابق با استاندارهای ارگونومیک باشد و بتوانید به راحتی آنها را در کنار صندلی های ارگونومیک استفاده کنید.
علاوه بر اینکه باید به موارد ارگونومیک در هنگام خرید مبل و صندلی توجه داشته باشید، باید به شما بگوییم که می توانید با توجه به کسب و کاری که دارید وسایل مورد نظر خود را بخرید و آنها را تهیه کنید. با توجه به نوع فضایی که خواهان آن هستید میتوانید از اکسسوری های مختلف نیز بهره ببرید.
بعضی از افراد محیط های دوستانه را در محل کار بیشتر ترجیح میدهند و می خواهند فضایی جهت تعامل کارکنان با هم فراهم آورند، شاید جایی مشابه کافه ها و محفل های دورهمی دوستانه که صمیمیت و دوستی را به فضای محیط القا کند. عده دیگری از افراد فضایی به شدت رسمی برای محیط کار خود را ترجیح میدهند که طبق موارد مشخص و رسمی همه امور جلو برود، در این صورت میتوانند از مبل مدرن اداری در قالب های رسمی و دکوراسیون های بسیار ویژه استفاده کنند.

 

برای خرید مبل مدرن اداری باید به چه نکاتی توجه کنیم؟

 

2. به ویژگی انعطاف پذیری و چند منظوره بودن مبل مدرن اداری و دکوراسیون اداری دقت کنید

مبل مدرن اداری با داشتن ویژگی ها و عملکردهای چند منظوره از مناسب ترین تصمیمات برای خرید است. میخواهمیم به شما بگوییم که اگر بتوانید عملکرد چند وسیله در دکوراسیون را باهم ترکیب کنید و در نهایت به یک وسیله برای خرید برسید، بهترین عملکرد را داشته اید و بیشترین سود نصیب شما شده است.
برای مثال آیا میزهایی که قصد خریدشان را دارید در زیر خود مجهز به کشو هستند؟ میتوان در آنها وسایل دیگری قرار داد؟ استفاده از این کشوها راحت است؟ آیا قرار دادن پاها زیر میز شما را مجبور به استفاده از زیرپایی نمی کند؟
برای قرار دادن وسایل موردنظرتان کشوهای جاداری هستند؟ آیا میتوانید از پرینتر و کامپیوتر همزمان بر روی میز استفاده کنید؟
پاسخ به این سوالات باعث می شود که شما بدانید چه نکاتی برای کارمندان مهم تر است و نیازشان چگونه رفع می شود و با استفاده از این اطلاعات، میز و صندلی و مبل مدرن اداری مناسب برای آنها تهیه کنید. می توانید از همکاران و یا کارمندان خود سوال کنید و نظرتان هر کدامشان را جداگانه بنویسید و آمار دقیقی از نیازمندی ها و خواسته های آنان تهیه کنید و سپس اقدام به خرید مبل مدرن اداری مناسب کنید.

3. محیطی که میخواهید برای آن مبل مدرن اداری تهیه کنید اندازه اش چقدر است؟

یکی از مهم ترین نکاتی که باید به آن توجه ویژه داشته باشید این است که محیطی که میخواهید برای آن مبل مدرن اداری بخرید چقدر فضای در دسترس برای قرار دادن مبلمان دارد؟
باید به موارد مهمی در این زمینه توجه کنید چرا که در نظر گرفتن فضای در دسترس برای خرید مبل مدرن اداری تنها کافی نیست. باید به این نکته که افراد و کارمندان در این فضا جا به جا می شوند هم اهمیت دهید.
پس نمی توانیم همه ی فضای در دسترس را به مبلمان اختصاص دهیم و حرکت و رفت و آمد افراد را نادیده بگیریم.
اگر شرکت و یا محل کار شما دارای فضای بزرگی است میتوانید از مبلمان بزرگ و دکوراسیون حجیم استفاده کنید. در غیز این صورت اگر محیط و فضایی متوسط یا محدود و کوچک دارید، باید بدانید که خریدن مبل مدرن اداری بزرگ یک اشتباه بزرگ است و تنها هزینه ی زیادی را به شما تحمیل میکند و هیچ کارایی برای شما نخواهد داشت.
چرا که افراد در این محیط احساس راحتی و آسایش نخواهند داشت و تمام زحمات شما برای خرید مبل مناسب زیر سوال میرود. اگر کارمندان نتوانند بین مبل و وسایل جابجا شوند دچار مشکلات زیادی می گردند و روند کارها دچار اختلال می شود.
نکته مهم دیگری که می تواند به شما کمک کند، نحوه ی چیدن مبلمان است. برای اینکه بتوانید استفاده بهینه از مبلمان خود داشته باشید باید بگوییم که اهمیت طراحی دکوراسیون بسیار زیاد است. آنقدر زیاد که اگر نتوانید نقشه صحیح برای قرار گرفتن وسایل کنار هم را در ذهن خود بکشید و قبل از خرید به نقشه ذهنی خود و جای وسایلی که میخواهید در دفتر قرار دهید، رجوع کنید، خرید خوبی نخواهید داشت و علاوه بر آن با مشکلات بسیاری روبرو می شوید.
خریدن مبل مدرن اداری با کیفیت و قیمت مناسب به تنهایی نمی تواند برای شما هدف مناسبی جهت خرید باشد. بلکه اساسی ترین نکته قابل توجه باید برای شما این باشد که کارمندان در این فضا احساس راحتی زیاد داشته باشند و بتوانند با آرامش به کارهایشان بپردازند.
محیط شلوغ و دکوراسیون پر از وسایل و اکسسوری های مختلف نه تنها نمی تواند شما را در راه رسیدن به این هدف یاری کن، بلکه شما را بسیار دور میکند و باعث می شود تمام احساس آرامش محیط از بین برود و کارمندان نتوانند با تمرکز به کار خود ادامه دهند و راندمان شرکت به طرز بسیار زیادی پایین بیاید.
سعی کنید برای طراحی دکوراسیون و خرید مبل مدرن اداری مینیمال ترین و کارآمدترین طرح ها را انتخاب کنید تا با مشکلات این چنینی و شلوغی زیاد مواجهه نشوید چرا که کارمندان نخواهند توانست با این طراحی ارتباط برقرار کنند و نتایج زحمات شما از بین خواهد رفت.

4. قبل از خرید مبل مدرن اداری و طراحی دکوراسیون، به برند و نوع خدمات شرکت بیاندیشید

قبل از آنکه دست به خرید مبل مدرن اداری بزنید و برای شرکت خود مبلمان انتخاب کنید، از شما میخواهیم تا کمی به نوع خدماتی که شرکت شما ارائه می دهد و برند شما که قطعا برند خاصی است فکر کنید.
ببینید برای شرکت شما چه نکات و مواردی از اهمیت بیشتری برخوردار است. هدف شرکت شما حول چه محوری می چرخد و می خواهید افرادی که به شما رجوع میکنند در اولین برخورد چه بازخوردی از شما بگیرند و در ذهنشان چه مواردی پر رنگ شود؟
می خواهیم به شما بگوییم به گونه ای مبل مدرن اداری و دکوراسیون شرکت و دفتر خود را انتخاب کنید که به کار شرکت شما نزدیک باشد.
به نوعی امضای شما در دکوراسیون محل کار شما نمایان باشد و هرجا ترکیب رنگ و مدل مبلمان شما دیده شد، مخاطبان و مشتریان به یاد شرکت شما و خدماتی که توسط شما به آنها ارائه می شود بیفتد.
استفاده از مبلمان مناسب علاوه بر افزایش کارایی و افزایش راندمان کاری شما، باعث می شود همیشه در ذهن افراد به عنوان یک برند خاص باقی بمانید.
با دکوراسیون مناسب استرس و فشار ناشی از ساعت های کاری زیاد و پروژه های سنگین از بدن کارکنان شما بیرون میرود و شرکت شما به اهدافی که برای خود در نظر داشته خواهد رسید.

جمع بندی

در پایان لازم است بگوییم که برای خرید مبل مدرن اداری جهت استفاده از آن در شرکت خود عجله نکنید. ابتدا به تمام نکاتی که در بالا ذکر کرده ایم توجه کنید و برای سوالاتی که باید از خود و کارمندانتان بپرسید، جواب مناسب بیابید و سپس برای خرید مبل مدرن اداری و استفاده از دکوراسیون مناسب، اقدام کنید.

برچسب ها:
مبل مدرن اداری

نظر خود را بنویسید

* {{ errors[0] }}