استفاده از مبل سلطنتی به رنگ سبز یشمی در دکوراسیون خانگی

چهارشنبه, 13 مرداد 1400

مبل سلطنتی به رنگ سبز یشمی، یکی از انواع مبلمانی است که زیبایی خاصی را به دکوراسیون شما خواهد بخشید. استفاده از مبلمانی با رنگ های خاص، می تواند دکوراسیون زیبایی را برای شما به وجود آورد و چشمان بینندگان را به خود خیره کند. این نوع از مبلمان دارای ویژگی های خاصی هستند که زیبایی آنها را دوچندان خواهد کرد. با ما در ادامه این مقاله همراه باشید تا شما را با ایده هایی آشنا کنیم تا بتوانید دکوراسیون اشرافی جذابی خلق کنید.

آشنایی با ویژگی های مبل سلطنتی

اگر شما مقاله "طراحی دکوراسیون اشرافی با استفاده از مبل استیل استخوانی" را خوانده و یا بررسی کرده باشید با انواع ویژگی های این مبلمان آشنا شده اید. این مبلمان نسبت به سطح زمین دارای ارتفاع بلندتری هستند. این ویژگی باعث ایجاد تمایز بین مبلمان استیل و سایر مبلمان موجود در بازار خواهد شد. همچنین وجود منبت کاری های بسیار زیبا بر روی قسمت های خاصی از این مبلمان باعث می شود که جلوه و زیبایی آنها دوچندان شود. از انواع مبلمان سلطنتی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • سلطنتی مصری
  • سلطنتی پنجه شیری
  • سلطنتی فرانسوی

استفاده از چوب های با کیفیت برای ساخت مبل سلطنتی

باید عنوان کرد که هرچه کیفیت چوب های به کار رفته برای ساخت و تولید مبلمان از کیفیت بالاتری برخوردار باشند، دوام و ماندگاری مبلمان استیل بیشتر خواهد شد. در ساخت مبل سلطنتی به رنگ سبز یشمی از انواع چوب های داخلی و وارداتی استفاده می شود. برخی از این چوب ها رنگ تیره ای داشته و برخی از آنها با رنگ های روشن در بازار وجود دارند. همچنین در پایه این مبلمان از چوب های گردو استفاده می شود که از دوام و کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند.

فوم مورد استفاده در ساخت مبل سلطنتی به رنگ سبز یشمی

استفاده از یک فوم مناسب در ساخت مبلمان سلطنتی موجب خواهد شد که این مبلمان دارای نشیمن راحت تری باشند. البته باید عنوان کرد که در این بین، مبلمان راحتی از این نظر در رده اول قرار می گیرند، اما می توان با استفاده از یک فوم مناسب برای مبلمان سلطنتی، این مبلمان را خوش نشین کرد. برای این مبلمان معمولا از فوم سرد و یا اسفنج استفاده می شود و هر دو بسیار با کیفیت هستند. اسفنج ها دارای قابلیت انعطاف پذیری بالا و نرمی زیادی هستند.

استفاده از مبل سلطنتی به رنگ سبز یشمی در فضاهای بزرگ

مبل سلطنتی به رنگ سبز یشمی نسبت به سایر مبلمان موجود در بازار دارای وزن سنگین تر و ابعاد بزرگ تری هستند به همین دلیل این مبلمان حجم زیادی از فضا را اشغال می کنند. البته وزن سنگین این مبلمان به دلیل مواد به کار رفته برای ساخت آنهاست. این نوع از مبلمان مناسب مراسمات رسمی بوده و به همین دلیل بهتر است که از این مبلمان در فضاهای بزرگ استفاده شود. استفاده از این مبلمان در خانه هایی با متراژ پایین و کوچک مثل منازل آپارتمانی توصیه نمی شود و موجب می شوند فضا کوچک تر نشان داده شوند.

انواع ست های مبلمان سلطنتی

مبل سلطنتی به رنگ سبز یشمی از انواع مبلمانی هستند که با ست ها و تعداد مختلفی از قطعات مبلمان به فروش می رسند. بهتر است قبل از خرید این مبلمان فضای در اختیارتان را در منزل به خوبی بررسی کنید تا متوجه شوید که از کدام یک از ست های این مبلمان می توانید در منزلتان استفاده کنید. این مبلمان در دو ست7 نفره و 9 نفره به فروش می رسند. ست 9 نفره، تعداد دو صندلی بیشتر از ست مبلمان 7 نفره دارند. این صندلی ها، مخصوص میزبان در ست نه نفره تعبیه شده اند.

ست 9 نفره مبل سلطنتی به رنگ سبز یشمی

ست 9 نفره مبلمان سلطنتی دارای مبلمانی با ابعاد مختلف است. این ست مبلمان سلطنتی دارای قطعات مختلف زیر است:

  • کاناپه سه نفره
  • کاناپه دو نفره
  • 4 مبل برای میزبان و میهمان

شما می توانید این مبلمان را با توجه به فضای در اختیار در سالن پذیرایی و سلیقه خود در منزل چیدمان کنید. در صورت در اختیار داشتن فضای بزرگ در خانه، شما می توانید از فروشگاهی که این ست از مبلمان را خریداری کردید، مبل اضافه نیز سفارش دهید. مثلا شما می توانید تعداد صندلی های این مبلمان را بیشتر کنید.

چیدمان انواع مبلمان سلطنتی در فضاهای کوچک

ممکن است فضای کلی منزل شما بزرگ نباشد و شما دوست داشته باشید که از انواع مبل سلطنتی به رنگ سبز یشمی در منزل استفاده کنید. شما می توانید با استفاده از ترفندهایی از این مبلمان در منزل کوچک و زیبایتان استفاده کنید. در این مورد، استفاده از چیدمان مربعی روشی بسیار کارآمد برای چیدمان انواع مبلمان سلطنتی است. در این چیدمان شما می توانید کاناپه بزرگ و سه نفره را در بالای چیدمان قرار دهید و سپس مابقی این مبلمان را به صورت مربع دورتا دور یک فرش 12 متری که با رنگ مبلمان ست است بچینید.

استفاده از چیدمان ال برای مبلمان سلطنتی به رنگ سبز یشمی

شاید شما با شنیدن چیدمان ال برای مبلمان سلطنتی کمی تعجب کنید. استفاده از این چیدمان برای مبلمان سلطنتی روشی بسیار آسان است. این چیدمان معمولا در اتاق های پذیرایی به شکل مستطیل استفاده می شود. شما می توانید از فرش هایی به شکل مستطیل نیز در این دکوراسیون استفاده کنید. در این چیدمان شما می توانید کاناپه سه نفره و بزرگ را در بالای دکوراسیون قرار دهید. سپس مبلمان های تک نفره را به صورت ال در کنار این مبلمان قرار دهید.

استفاده از مبل سلطنتی به رنگ سبز یشمی در دکوراسیون خانگی

چیدمان مبلمان سلطنتی به شیوه مدرن در فضاهای بزرگ

این چیدمان یکی از انواع چیدمان های بسیار جذاب برای مبلمان سلطنتی است. از این چیدمان با نام چیدمان ناهماهنگ نیز یاد می شود. در این چیدمان شما می توانید مبلمان را برحسب سلیقه و در هرجای اتاق پذیرایی قرار دهید. هماهنگی و نظم در این دکوراسیون و چیدمان معنایی ندارد و شاید زیبایی این دکوراسیون در بی نظمی آن است. در این چیدمان شما می توانید از انواع وسایلی که به مدرن شدن فضا کمک می کنند استفاده کنید. از انواع این وسایل می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • گلدان
  • آکواریوم
  • کتابخانه

چیدمان مبل سلطنتی به رنگ سبز یشمی در کنار تلویزیون

در دکوراسیون تمام خانه های ایرانیان، تلویزیون از جایگاه و اهمیت زیادی برخوردار است. اینکه مبلمان بتوانند به خوبی با جایگاه تلویزیون هماهنگ شوند از اهمیت خاصی برخوردار است. بهتر است کاناپه بزرگ ست 9 نفره مبلمان را در بالای دکوراسیون قرار دهی. سپس بقیه مبلمان را چیده و فاصله مناسب را با تلویزیون داشته باشند. این فاصله به دلیل رعایت و حفظ سلامت چشمان همه افراد بسیار مهم است. اگر فضای خانه شما کوچک است، رعایت و حفظ سلامت چشمان افراد بیش از پیش مهم خواهد شد.

چیدمان مبل سلطنتی در کنار مبلمان راحتی

همان طور که در بالا اشاره شد، مبلمان سلطنتی برای مراسمات رسمی مناسب بوده و نمی توان از این مبلمان برای استراحت و یا تماشای تلویزیون استفاده کرد. برای حل این مشکل، برخی از افراد که فضای منزل و یا سالن پذیراییشان بزرگ است، می توانند از یک ست مبل راحتی در کنار مبلمان سلطنتی استفاده کنند. در زمینه چیدمان این مبلمان باید به برخی از نکات توجه کرد تا فضای دکوراسیون شما هماهنگ شود. توجه داشته باشید که مبلمان سلطنتی و مبلمان راحتی را به صورت مجزا از یک دیگر قرار دهید.

استفاده از پرده های سلطنتی در کنار مبلمان استیل

شما می توانید برای زیبایی بیشتر دکوراسیون از پرده هایی اشراف گونه استفاده کنید. امروزه و در بازار انواع پرده های سلطنتی با تنوع رنگ بالا وجود دارد. این پرده ها معمولا طرح های بسیار شلوغی داشته و از وزن سنگینی نیز برخوردار هستند. این پرده ها در قسمت بالا و پایین دارای چین های متعددی هستند که بر شکوه و ابهت آنها افزوده است. این پرده ها دارای جنس های مختلفی هستند. شما می توانید از پرده ای به رنگ سفید در کنار مبلمانتان استفاده کنید. از انواع این پرده ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پرده سلطنتی ساده
  • پرده سلطنتی ساتن
  • پرده سلطنتی لمه دار

کوسن، وسیله ای برای زیبایی بیشتر مبل سلطنتی به رنگ سبز یشمی

شاید برخی از افراد بر این عقیده باشند که استفاده از کوسن بر روی مبلمان اهمیت خاصی نداشته و در صورت نبود کوسن نیز می توان مبلمانی زیبا داشت. باید اشاره کرد که استفاده از کوسن برای زیبایی مبلمان ضروری است. ما به شما در این زمینه استفاده از کوسن های مربعی شکل را پیشنهاد می کنیم. این کوسن ها بهتر است در ابعاد و اندازه های بزرگ استفاده شوند. در هنگام خرید دقت داشته باشید که جنس پارچه این کوسن ها برای افزایش دوام آنها بسیار مهم است.

استفاده از میزهای جلومبلی سلطنتی در جلوی مبل سلطنتی به رنگ سبز یشمی

اگر تا به حال برای خرید این میزها اقدام کرده باشید حتما با تنوع بالای آنها مواجهه شدید. برخی از این میزها دارای منبت کاری هایی زییایی هستند که با منبت کاری های موجود بر روی مبلمان سلطنتی هماهنگ می شوند. البته باید اشاره کرد که این نقوش برجسته موجب گران تر شدن این میزها خواهند شد. برخی از این میزها به صورت تک فروخته شده و برخی از آنها نیز دارای چند قطعه می باشند.

استفاده از فرش های پر نقش و نگار در دکوراسیون سلطنتی

استفاده از یک فرش با نقوش سنتی زیبایی دکوراسیون سلطنتی شما را دوچندان خواهد کرد. استفاده از فرش های دست بافت نیز در این زمینه گزینه بسیار مناسبی است. انتخاب و سلیقه شما در ایجاد یک دکوراسیون جذاب حرف اول را خواهد زد. شما می توانید از سبک های تلفیقی نیز برای ایجاد یک دکوراسیون جذاب استفاده کنید. مثلا در یک دکوراسیون سلطنتی، می توانید از فرش های مدرن نیز بهره مند شوید که به جذابیت دکوراسیون شما خواهد افزود.

تابلو، نماد زیبایی در دکوراسیون سلطنتی

استفاده از تابلوهای شیک و مجلل باعث ایجاد فضایی پرشکوه در دکوراسیون سلطنتی شما خواهد شد. در این بین، اندازه تابلوها و تناسب آن با فضای شما از اهمیت خاصی برخوردار است. اگر فضای بزرگی را برای ایجاد دکوراسیون سلطنتی دراختیار دارید، باید از تابلوهایی که دارای اندازه های بزرگ هستند استفاده کنید. همچنین نورپردازی مناسب نیز یکی از عواملی است که تابلوهای شما نمایان تر شده و جلوه خاصی پیدا خواهند کرد. این تابلوها همیشه طرفداران پروپاقرص خود را داشته و هچ گاه از شکوه و ابهت نمی افتند.

جمع بندی

امروزه مبلمان سلطنتی با رنگ های زیبا وپر شکوه در دنیای مبلمان دلبری می کنند. شما می توانید در این دکوراسیون از انواع رنگ ها در ترکیب با رنگ سبز زیبایی خاصی را به وجود می آورند استفاده کنید. همچنین استفاده از سبک های تلفیقی را نیز می توانید در دستور کار خود قرار دهید تا جذابیت ذکوراسیون شما افزایش یابد. شما می توانید برای خرید انواع مبل سلطنتی به رنگ سبز یشمی به فروشگاه های اینترنتی چوب و مبلمان مراجعه کنید. با شیوع ویروس کرونا استفاده از این روش بسیار امن و مطمئن است.

نظر خود را بنویسید

* {{ errors[0] }}