آیا خرید مبل تختخواب شو برای جلوی تلویزیون مناسب است؟

جمعه, 2 مهر 1400

امروزه خرید مبل تختخواب شو مخصوص جلو تلویزیون یکی از مهمترین خریدها برای تکمیل دکوراسیون خانه محسوب می‌شود، چرا که محلی که تلویزیون قرار می‌گیرد یکی از فضاهایی است که افراد خانه بیشترین وقت خود را آنجا می‌گذرانند. معمولا اکثر ما ساعت های زیادی از روز خود را مشغول تماشای تلویزیون و یا استراحت کردن در مقابل آن هستیم؛ هنگام دیدن فیلم و سریال مورد علاقه خود روی مبل چرت می‌زنیم و یا با خانواده گرم صحبت می‌شویم و چای می‌نوشیم. در واقع محلی که تلویزیون در آن قرار دارد اهمیت زیادی دارد زیرا هم محل تفریح کردن ماست هم باعث نزدیکی و صمیمیت بین خانواده می‌شود.

مبل ال تختخوابشو برای جلوی تلویزیون

چه اتاق شما بزرگ باشد چه کوچک همیشه یکی از بهترین گزینه ها برای مبل مخصوص جلو تلویزیون، خرید مبل تختخواب شو به شکل ال می باشد. به دلیل راحتی ای که دارند در هر مکانی جای می‌گیرند و تعداد افراد زیادی می‌توانند روی آن بنشینند. از آنجایی که این مدل از تنوع بسیار بالایی برخوردار است مورد پسند هر خریداری می باشد. همچنین برای چیدمان مبل ال جلو تلویزیون نیاز به فضایی دارید که بتوان این نوع مبل را در یک گوشه و موازی دیوار قرار داد.

مبل تختخواب شو معمولی برای جلوی تلویزیون

یکی از بهترین گزینه برای جلوی تلویزیون خرید مبل تختخواب شو است. بسیاری از افراد دوست دارند موقع تماشای تلویزیون در حالت خوابیده باشند و بتوانند پاهای خود را دراز کنند، پیشنهاد ما به این افراد مبلمان تختخوابشو است که بتوانند در کمال آرامش و راحتی تفریح کنند. این نوع مبلمان به همراه کوسن مبل تزئینی یکی از محبوب ترین مبلمان برای جلوی تلویزیون است.

چه مسائلی روی کیفیت مبل های تخت خواب شو تاثیر دارند؟

قبل از خرید مبل تختخوابشو، بهترین کار این است که عوامل تاثیرگذار بر کیفیت جنسی که می‌خریم را به طور دقیق بشناسیم . برای خرید یک مبل تختخواب شو، باید مسائل خاصی را در نظر بگیریم و مثل یک چک لیست، دانه دانه جلو برویم.این مسائل عبارتند از:

• باید نوع تشک مبل را بشناسیم و بررسی کنید: تا همین اواخر بود که همه تخت‌ها و انواع مبل تخت خواب شو ، تشک فنری داشتند (تشک‌هایی که می‌توانند بدن شما را اذیت کنند و به درد آورد یا وقت جابجا شدن روی تخت، صدا تولید کنند). اما این روزها بیشتر مبل‌های تخت خواب شو مموری فوم یا فوم هوشمند دارند و گزینه‌هایی مثل تشک هیبریدی یا air را هم به مشتریان ارائه می‌دهند. در در این مدل تشک‌ها، مقداری هوا بین فنرها و سطح بیرونی تشک تزریق شده و آن را ضخیم‎تر می‌کنند.
• در خرید مبل تختخواب شو، باید حتما جنس بدنه را ببینید و بررسی کنید چون جنس آن، وزنش را مشخص می‌کند و وزن روی میزان تلاشی که شما هر بار باید برای باز کردنش انجام دهید اثرگذار است. اگر باز کردن مبل برایتان سخت است، بدنه چوبی انتخاب نکنید.
• بیشتر سازندگان مبل، امروز روی تشک مبل‌هایشان پدها یا بالشتک‌هایی اضافه می‌کنند که راحتی نشیمنگاه مبل را خیلی بیشتر می‌کنند. طبیعی است که خوابیدن روی مبلی پر از پدهای نرم، خیلی لذت‎بخش است پس هنگام خرید مبل تختخواب شو، به دنبال این پدها بگردید.
• یک اشتباه کوچک در انتخاب سایز و طرح مبل تخت خواب شو، می‌تواند چند ماه یا حتی چند سال پشیمانی برایتان به همراه داشته باشد. قبل از اقدام برای خرید حضوری یا آنلاین، حتما اتاقتان را اندازه بگیرید و این نکته را بدانید که مبل، چقدر از فضای اتاق خواب یا پذیرایی شما را اشغال خواهد کرد هنگام خرید مبل تخت خواب شو طوری انتخاب کنید که مجبور نباشید وسایل زیادی را جابجا کنید.
• یکی از مهم‌ترین چیزهایی که کیفیت یک مبل تختخواب شو را تعیین می‎کند، سادگی در ساخت آن است. مثلا مبل‌هایی که پایه‌های تیز و فلزی دارند می‌توانند به کفپوش یا پارکت شما آسیب برسانند. همچنین اگر در ساخت مبل به میزان کافی دقت نشده باشد مثلا چوب‌ها صیقل نخورده باشند یا لبه‎ها تیز باشند، هر بار باز کردن مبل، به یک فرایند خطرناک تبدیل می‌شود که می‌تواند شما را زخمی کند. حتما وقت خرید مبل تختخواب شو، جنس بدنه را از فروشنده بپرسید و بعد با جستجو در اینترنت یا شنیدن نظرات دیگران اطمینان حاصل کنید که این جنس بدنه برای شما خوب است.
• به یاد آورید که این مبل در بسیاری از ساعات روز، یک مبل راحتی ساده است. یعنی عضو اصلی در اتاق پذیرایی شما. پس حائز اهمیت است که کوسن‌هایش خوش‌دوخت و زیبا و البته راحت باشند. جنس کوسن‌ها را بررسی کنید و مطمئن شوید که زود پاره یا خراب نخواهند شد.

آیا خرید مبل تختخواب شو برای جلوی تلویزیون مناسب است؟

مبل تخت خواب شو باکس دار دقیقا چیست؟

تصور کنید که مبل کلاسیک شما، یک باکس مخصوص برای وسایلی مثل تشک، بالشت و روتختی‌های مختلفتان داشته باشد. مبل تخت خواب شو باکس دار دقیقا همین کار را برایتان انجام می‌دهد. این مبل‌ها، در قسمت زیر تشکچه‌شان (که در هر مبلی یک فضای خاص قرار دارد) یک جعبه یا باکس نسبتا بزرگ دارند که ارتفاعش، اجازه نگهداری برخی از وسایل را به شما می‌دهد.اکثر افراد در این باکس، پتوها و بالشت‌هایشان را قرار می‌دهند اما شما می‌توانید هر وسیله‌ای را در باکس مبل تخت شو خودتان بگذارید.
اگر جای کمی برای گذاشتن وسایل تان دارید مثلا در یک خانه کوچک زندگی می کنید. بهتر است مبل راحتی خودتان را به صورت تخت خواب شو انتخاب کنید و البته دقت کنید که این مبل، حتما جعبه داشته باشد تا بتوانید بیشترین وسایل را در کمترین فضا جا بدهید.

قیمت مبل تخت خواب شو در چه محدوده‌ای است؟

قیمت مبل تختخواب شو با تشک air یا هیبریدی در بازار جهانی، بین ۱۰۰ تا ۲۵۰ دلار است. قابل ذکر هست که هنوز هم می‌توانید مبل تخت خواب شو کلاسیک را با تشک فنری در اکثر فروشگاه ها پیدا کنید. تشک‌های فنری قیمتشان به نسبت ارزان‌تر است. با توجه به استفاده‌تان،مبلی را انتخاب کنید که برایتان به صرفه‌تر تمام خواهد شد.
مثلا یک ست مبل تخت خواب شو (۷ نفره) می‌تواند از حدود شش میلیون تومان تا سی میلیون تومان قیمت داشته باشد. پس اگر تنها زندگی می‌کنید، یک مبل تخت خواب شو تک نفره (یا نهایتا دو نفره) برای شما کافی خواهد بود.

انواع مبلمان تختخواب شو

خرید مبل تختخواب شو در خانه های کوچک همواره به عنوان یکی از راهکارهای معجزه‌گر برای خانه‌های کوچک ارائه می‌شود. این مسئله بیشتر به این دلیل است که در بسیاری از خانه‌های کوچک امکان گذاشتن تخت‌خواب وجود ندارد .انواع مبل تختخوابشو عبارتند از:

• مبلمان تختخواب شو مدل سوییت
• مبل تختخواب شو مدل آلما
• مبلمان تختخواب شو مدل کارن
• مبلمان تختخواب شو مدل اوپال

نکات کاربردی برای چیدمان مبل تختخوابشو در خانه های کوچک

1. مهم‌ترین گزینه ای که در چیدمان مبلمان تختخواب شو در خانه‌های کوچک باید به آن دقت کنید، طریقه باز شدن مبل است به گونه‌ای که در هنگام تغییر کاربری مبل به تخت، نیاز به جابجایی مبل یا وسایل اطراف آن نداشته باشید
2. گاهی تغییر جای میز جلو مبلی برای استفاده از حالت تخت‌شو اجتناب ناپذیر است. پس توجه کنید که میزها و سایر وسایل آن وزن سنگینی نداشته باشند
3. وقتی فضایی را برای چیدمان مبل تختخواب شو انتخاب می‌کنید توجه کنید که در صورت باز شدن به حال تخت، مسیر رفت و آمد را نگیرد. بسته به نقشه‌ی منزل شما این مسیر می‌توانید به در ورودی، آشپزخانه، سرویس بهداشتی و یا هر جای دیگری از خانه منتهی شود. در نتیجه توجه به این نکته نیز بسیار مهم است
4. به طور کلی بهتر است تعداد مبلمان را با توجه به فضای اتاق مشخص کنید و نه لزوما ست کامل یا نیم ست‌های قراردادی. توجه به این نکته به شما کمک می‌کند تا در هنگام چیدمان مبلمان تختخواب شو آزادی عمل داشته باشید.
5. بهتر است که در زمان چیدمان، مبلمان تختخواب شو و چیزهایی مثل آباژور را نزدیک به هم قرار دهید. در این حالت آباژور می‌تواند در صورت نیاز نقش چراغ خواب نزدیک تخت را داشته باشد
6. مطالعه مقاله‌ای مانند این مقاله خود یک نوع مشورت است. پس حتما قبل از خرید مبل، سعی کنید اطلاعات کافی را به دست آورید. همچنین از افرادی که قبلا این نوع مبل را خریداری کرده‌اند مشورت بگیرید، آنها حتما به نکاتی رسیده‌اند که می‌تواند به شما در خرید مبل تختخوابشو مناسب کمک کند.

مزایای مبل تختخواب شو

• با خرید مبل تختخواب شو یک فضای مبله شیک با طرح رنگ زیبا در فضای خانه و اتاق‌خواب شما پدیدار می شود.
• معمولاً کاناپه تختخواب شو یک مبل که ۴ نفر نشیمن دارند شما را بی‌نیاز از داشتن مبل یا صندلی دیگری در اتاق ‌خواب می‌کند.
• تنوع زیاد در رنگ بندی در پارچه دارد.
• اکثرا در فضای داخل مبل تختخواب‌شو فضای جعبه یا کمد وجود دارد که به‌عنوان کمد بسیار مناسب برای گذاشتن وسایل اضافه هست.
• جابجایی مبل تختخواب‌شو بسیار آسان و راحت است.
• مبل‌های تخت شو در انواع مختلف هستند.
• به دلیل اینکه مبل تختخواب‌شو به دیوار نصب نمی‌شود دیوار اتاق‌خواب همیشه سالم می‌ماند.

جمع بندی

در آخر باید گفت شما می توانید با مراجعه به مقاله ی "خرید مبل تختخوابشو" اطلاعات کافی را به دست آورید.همچنین می توانید نمونه هایی از مبل تختخوابشو بسیار زیبا و کاربردی دارای گارانتی معتبر را در فروشگاه اینترنتی چوب مشاهده کرده و در صورت پسند، خرید نمایید .

نظر خود را بنویسید

* {{ errors[0] }}