آشنایی با معروف ترین برندهای مبل ترک

جمعه, 7 خرداد 1400

برندهای مبل ترک، امروزه با کیفیت عالی و با طرح‌های گوناگونی ساخته می‌شوند. این برندها در بسیاری از کشورهای جهان دارای نمایندگی هستند. کشور ترکیه به عنوان یکی از کشورهای صاحب سبک و پیشگام در زمینه ساخت و تولید انواع مبلمان شناخته می‌شود. همه ساله، در این کشور، از طرح های مختلف و جدیدی از انواع مبلمان رونمایی شده که در نوع خود بی نظیر است. با ما در ادامه این مقاله همراه باشید، تا اطلاعات بیشتری راجع به انواع برندهای معروف مبلمان در کشور ترکیه به دست آورید.

کیفیت بالای برندهای مبل ترک

شاید بتوان گفت که امروزه در همه منازل در تمام نقاط مختلف جهان، می‌توان انواع مختلفی از مبل را پیدا کرد. حتی در فقیرترین مناطق جهان، مردم با استفاده از وسایل موجود، نیمکت و یا صندلی به مانند مبل ساخته و از آن استفاده می‌کنند. در واقع استفاده از مبل، به یکی از ضروریات زندگی بشر تبدیل شده است. مبلمان ترک، با داشتن طرح‌هایی ساده و زیبا، ماندگاری بسیار بالایی داشته و بسیاری از خریداراین جهانی، تمایل به خرید و استفاده از این مبلمان را دارند. در واقع گذر زمان، نتوانسته است مبلمان ترک را از مدار توجه مشتریان جهانی حذف و یا پاک کند.

نمایندگی برندهای مبل ترک در کشورهای مطرح و صاحب سبک اروپایی

همان طور که در بالا اشاره کردیم، ترکیه خود یکی از کشورهای پیشگام در صنعت مبل و مبلمان سازی است. این کشور با استفاده از ایجاد نمایندگی‌هایی در کشورهای صاحب سبک در زمینه مبلمان، توانسته است بیش از پیش خود را در دنیای مبلمان مطرح کرده و برای محصولات خود تبلیغات بسیاری را ارائه کند. از جمله این کشورها، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
ایتالیا
انگلستان
آمریکای شمالی
نمایندگی برندهای مبلمان ترک در این کشورها، با استفاده از شبکه‌های مجازی و اینترنت، تبلیغات گسترده و خوبی را در جهت توسعه برندهای ترک انجام داده اند.

برند آلفمو، یکی از برندهای مبل ترک

این برند، در ابتدای حضور در دنیای گسترده مبلمان، اسم و رسم بزرگی نداشت. در ابتدا در شهر ازمیر ترکیه، کارگران در کارگاهی کوچک برای این برند مشغول به فعالیت بودند. این برند، تنها پس از گذشت دو دهه از فعالیت خود، توانست در عرصه بین المللی در میان بزرگان این عرصه حرفی برای گفتن داشته باشد. امروزه این برند توانسته است مبل تولیدی خود را به بیش از 60 کشور دنیا عرضه و صادر کند. در واقع ویژگی بارز این برند را می‌توان سخت کوشی و تعهد به کار دانست. این برند 100 نمایندگی در 5 قاره جهان دارد.

شروع کار برند آلفمو در مقایسه با سایر برندهای مبل ترک چگونه بود؟

این برند اولین فعالیت‌های خود را از سال 1997 آغاز کرد. تشک، اولین محصول تولیدی این برند بود. مدیران این برند آرزو داشتند با استفاده از فناوری‌های نوین بتوانند مبلمانی چوبی و با کیفیت بالا را تولید کنند. آنها توانستند با استفاده از دستگاه‌های پیشرفته و اتوماتیک، خط تولید انواع مبلمان از جمله مبل راحتی، مبل ال و مبل استیل خود را راه اندازی کنند. تولید مبلمان این برند مطابق و منطبق با استانداردهای جهانی بود و از دستگاه‌های ساخت کشور آلمان در خط تولیدشان بیشترین استفاده را کردند.

برند آلفمو، نامی مطمئن در دنیای مبلمان و برندهای مبل ترک

این برند، پس از گذشت سال‌ها، اکنون توانسته است تولیدات خود را گسترش دهد. با افزایش کیفیت تولیدات برند آلفمو، این برند توانست گواهینامه‌های کیفیت بسیار معتبری را در سطح جهانی دریافت کند. علاوه بر تولید مبل، این برند در تولید وسایل زیر زیر نامی معتبر و مطمئن دارد:
سرویس خواب
سرویس نهارخوری
تولید لوازم جانبی
برند آلفمو، در کشورهای خاورمیانه همچون کشورهای عربی و شمال آفریقا و در اروپا، بیش از 80 فروشگاه مبلمان داشته که در نوع خود بی نظیر است.

برند آسورتی، یکی از برندهای مبل ترک

این برند، در زمینه تولید انواع مبل کلاسیک فعالیت ویژه‌ای دارد. این برند توانسته است در تولید انواع مبل کلاسیک انقلاب ویژه‌ای برپا کند. این برند در طی تاریخ 54 ساله خود در تولید مبلمان کلاسیک، کیفیت بسیار خوبی را از محصولات خود به نمایش گذاشته است. کیفیت محصولات این برند به گونه‌ای است که بسیاری از مشتریان جهانی خواهان استفاده از این محصولات هستند. مبلمان ساخت این برند، به دو دسته‌ی مبلمان کلاسیک و مبلمان نئوکلاسیک تقسیم بندی خواهند شد.

سبک مبلمان ساخته شده توسط برند آسورتی چگونه است؟

اگر از یک نفر بپرسید که چه نوع سبک مبلمانی را می‌پسندد، احتمالا خواهد گفت که مبلی خوب و معقول است که مناسب زندگی باشد. منظور از مبلمان مناسب زندگی، مبلی است که راحتی افراد خانواده را در نظر گرفته و دوام و ماندگاری بالایی داشته باشد. علاوه بر تمام ویژگی‌های ذکر شده، زیبایی مبل، نکته و ویژگی است که هیچ مشتری نمی‌تواند از آن صرف نظر کند. شما تمامی ویژگی‌های ذکر شده را در مبلمان تولید شده توسط برند آسورتی مشاهده کنید. این نوع از محصولات ساخته شده توسط برندهای مبل ترک در رنگ‌های متنوع تولید می‌شوند.

برند آسورتی، مشتری مدارترین برند در میان برندهای مبل ترک

افراد مختلف با استفاده از مبلمان تولیدی این برند، احساس آرامش و راحتی خاصی را تجربه می‌کنند. در واقع مدیران این برند با استفاده و الهام از نظرات متفاوت مشتریان، مبلمانی به سلیقه و خواست آنها تولید می‌کنند. در حقیقت این اصل در بین مدیران این برند جا افتاده است که هیچ چیز مهم‌تر از خواست و سلیقه مشتری نخواهد بود. این برند با استفاده از رویا پردازی‌های مشتریان خود، طرح‌هایی متفاوت و جذاب را روانه بازار خواهد کرد.

برند بلونا، یکی از برندهای مبل ترک

این برند در سال 1997 در کشور ترکیه تاسیس شد. این برند، بیشتر در زمینه تولید مبل برای اتاق‌های منازل مختلف فعالیت می‌کند. این برند در دنیای مبلمان، دارای اعتبار و شهرت زیادی است و در زمینه ساخت وسایل زیر فعالیت می‌کند:
سرویس خواب
سرویس نهارخوری
مبلمان استیل اتاق نشیمن
مبل راحتی
مبل چستر
در طول سال‌های اخیر این برند توانسته است کیفیتی قابل اعتماد و پیشرو را در محصولات خود به مشتری عرضه کند. در واقع بخش عظیمی از مبلمان خانگی در کشور ترکیه توسط این برند تولید و عرضه می‌شود.

ویژگی بارز مبلمان تولیدی توسط برند بلونا چیست؟

مبلمان تولیدی توسط این برند، حجم زیادی از فضا را اشغال نمی‌کنند و به اصطلاح جمع و جور هستند. شما می‌توانید در موقع لزوم، عملکرد این مبلمان را تغییر داده و آنها را به تختخواب تبدیل کنید. تغییر کاربری به صورت آسان، ویژگی بارز مبلمان تولیدی توسط برند بلونا است. رنگ‌های مورد استفاده برای این نوع از مبلمان، باتوجه به مد روز هستند. استفاده از این مبلمان، می‌تواند فضای داخلی خانه شما را زیباتر از همیشه نشان دهد. متخصصان شرکت بلونا و برندهای مبل ترک با تحقیقات و آزمایشات شبانه روزی، کیفیت قطعات مورد استفاده در ساخت مبلمان را بررسی می‌کنند.

برند بلونا، در مقایسه با سایر برندهای ترک چه ویژگی دارد؟

این برند با استفاده از تکنولوژی‌های به روز، توانسته است مبلمانی با حداکثر کیفیت در اختیار مشتریان خود قرار دهد. در واقع می‌توان گفت سادگی، مهم‌ترین ویژگی این برند در مقایسه با سایر برندهای ساخت مبل در کشور ترکیه است. این برند در کشور ترکیه بیش از 750 فروشگاه دارد و بسیاری از مردم ترکیه از محصولات این برند استقبال چشمگیری کرده اند. همچنین برند بلونا در سایر کشورهای جهان، بیش از 55 فروشگاه داشته که در بالاترین کیفیت ممکن مشغول ارائه خدمات به مشتریان هستند.

برند انزا هوم، یکی از برندهای مبل ترک

اکثر مردم برند انزا هوم را با خلاقیت فراوان در محصولات و مبلمان ساخته شده می‌‌شناسند. این برند علاوه بر ساخت انواع مبلمان، در زمینه ساخت سرویس نهار خوری نیز فعالیت گسترده‌ای دارد. مبلمان ساخته شده توسط برند انزاهوم، با رویکردی مدرن و با استفاده از سبک مدرن ساخته می‌شوند. گروه یاتاش در ساخت مبلمان برند انزاهوم فعالیت زیادی داشته و بر کیفیت آنها افزوده اند. از ویژگی‌های این مبلمان می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
دوام
ظرافت
راحتی

حضور برندهای مبلمان ترک و برند انزا هوم در کشور ایران

برند انزا هوم از سال 1382 فعالیت رسمی خود را در کشور ایران آغاز کرد. تعداد پرسنل و افرادی که در این نمایندگی مشغول به فعالیت هستند به بالای 200 نفر می‌رسد. این برند در دو سال متوالی، به عنوان یک شرکت ممتاز و برجسته در زمینه واردات مبلمان شناخته شده و از این شرکت تقدیر به عمل آمد. تمامی پرسنل این برند در تلاش هستند تا با استفاده از استانداردهای بین المللی بتوانند جایگاه این شرکت را بالاتر برده و بیشترین درصد رشد را داشته باشند. این برند در ایران با استفاده از تبلیغات زیاد و متنوع توانسته است بسیاری از مشتریان صنعت مبلمان را به خود جذب کند. رضایت مشتریان برای مدیریت این شرکت بسیار اهمیت دارد.

برند فاتیح کرال، یکی از برندهای مبلمان ترک

این برند در زمینه تولید انواع مبل لاکچری و شیک فعالیت می‌کند. این برند در شهر استانبول ترکیه فعالیت کرده و در سال 1980 تاسیس شد. مدیران این شرکت معتقدند که دقت در تولید مبلمان و استفاده از متریال‌های مناسب موجب جلب رضایت مشتری شده و اعتماد مشتری را به خود جلب می‌کند. ویژگی بازر مبلمان فاتیح کرال، کیفیت بالای آنها است.

برند استقبال، یکی از برندهای مبلمان ترک سازگار با محیط زیست

برند استقبال را می‌توان یکی از قدیمی ترین برندهای مبلمان در ترکیه دانست. این برند در ابتدا در سال 1957 دارای یک کارگاه کوچک در کایسری ترکیه بود. اما با گذشت زمان توانست محصولات خود را گسترش داده و به یکی از معروف ترین برندهای مبلمان ترکیه تبدیل شود. محصولات تولید شده توسط این برند با محیط زیست سازگار بوده و این برند توانسته است مجوز مدیریت محیط زیستی را در ترکیه به دست آورد. این برند در بیش از 70 کشور دنیا دارای نمایندگی است که از جمله این کشورها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
روسیه
فرانسه
یونان

جمع بندی

امروزه برندهای مبل ترک در صنعت مبلمان جهانی جایگاه خود را به دست آورده اند. در این مقاله، توانستیم شما را تنها با چند برند مبل ترک به صورت مختصر آشنا کنیم. برندهای معروف دیگری نیز وجود دارند که حضور بسیار موفق و سرآمدی در دنیای مبلمان و عرصه جهانی دارند. شما می‌توانید برای خرید انواع مبل ترک به فروشگاه‌ها و سایت‌های اینترنتی مبلمان مراجعه کنید. اگر شما مقاله "تکنیک‌‌هایی که باید برای خرید آنلاین مبلمان بدانید" را مطالعه کرده باشید، خرید آسان و سریعی خواهید داشت.

برچسب ها:
برندهای مبل ترک

نظر خود را بنویسید

* {{ errors[0] }}