طراحی دکوراسیون اشرفی با ست مبل نیمه سلطنتی فیلی و میز ناهار خوری

جمعه, 9 مهر 1400

مبل نیمه سلطنتی فیلی بهترین گزینه برای خانه های نقلی و کوچک می باشد. اگر دوستدار دکوراسیون اشرافی هستید اما فضای کمی برای مبل دارید مبل نیمه سلطنتی بهترین گزینه برای شماست. مبل نیمه سلطنتی به مبل نیمه استیل یا مبل کلاسیک نیز شناخته می شود.
برای طراحی دکوراسیون با ست مبل نیمه سلطنتی فیلی و میز ناهار خوری، باید چند نکته را رعایت کنیم اول از همه اینکه چیدمان جوری باشد به فضای پذیرایی شلوغ به نظر برسد دوم اینکه رنگ و مدل هر دو با هم هماهنگی داشته باشد. همین امر باعث زیبا و لوکس شدن اتاق نشیمن شما می شود .

روش‌های چیدمان مبلمان و میز ناهار خوری

برای طراحی دکوراسیون مبل نیمه سلطنتی فیلی و میز ناهار خوری، باید به چند نکته دقت کنید؛ در غیر اینصورت سرویس مبل و ناهار خوری شما زیبا و خوب به نظر نمی رسد

• اندازه مبل نیمه سلطنتی فیلی و میز ناهار خور
• طرح مبل نیمه سلطنتی فیلی و میز ناهار خوری
• رنگ مبل نیمه سلطنتی فیلی و میز ناهار خوری
• متراژ اتاق پذیرایی

طرح پارچه برای چیدمان مبلمان و میز ناهار خوری

برای اینکه دکوراسیون مبل نیمه سلطنتی فیلی و میز ناهارخوری در هم نشود؛ باید با توجه به سلیقه خود مدل پارچه مبل و میز ناهارخوری را شبیه به هم و یا کامل کننده یکدیگر انتخاب کنیم. مثلا هر دو را پر نقش و نگار انتخاب نکنیم فقط اینکه صندلی میز ناهار خوری را با مبل ست کنیم یا با کف، همچنین می توانید از یک قالیچه برای زیر میز استفاده کنید تا زیبایی فضا چند برابر شود.

جدیدترین مدل های مبلمان نیمه سلطنتی فیلی

اگر قصد خرید جدیدترین و بهترین مدل های مبلمان اشرافی هستید، فروشگاه اینترنتی چوب تولیدکننده به روز ترین و شیک ترین مدل مبلمان با استفاده از مدل های روز دنیا است و دارای تنوع زیادی می باشد.
مبل نیمه سلطنتی که به آن مبلمان کلاسیک نیز می گویند. در دسته مبلمان لوکس اشرافی قرار دارند. این مدل مناسب برای استفاده در تمام فضاها از جمله اداره ،مکانهای کوچک و ... می باشد.

مبل نیمه سلطنتی را چه رنگی انتخاب کنیم؟

مبل نیمه سلطنتی فیلی را می توانید با رنگ های روشن و پارچه های ساده با توجه به سلیقه خود انتخاب کنید. این مدل مبل و یا مبل نیمه راحتی سبکی مدرن دارند و روی تاج و و یا پایه های آن حکاکی های انجام شده که باعث زیبایی کار شده است. رنگ های محبوب برای مبل نیمه سلطنتی بیشتر روشن مثل سفید و کرمی هستند.

انتخاب فرش و دکور مناسب برای دکوراسیون اشرافی

یکی از وسیله های که در دکوراسیون اشرافی به منزل جلوه می دهد استفاده از دکورهای شیک و لوکس در کنار مبلمان می باشد. در قدیم از فرشی استفاده می کردند که تمام فضای اتاق را پر می کرد ولی امروزه فرشی را در وسط می اندازند که جلوه بیشتر به قضا و مبلامان می دهد بنابراین شما می توانید از یک فرش دستباف ایرانی اصیل در خانه خود استفاده کنید.

منظور از نقطه کانونی در دکوراسیون چیست و تشخیص نقطه کانونی

اتاق پذیرایی مهمترین بخش خانه است چرا که ما بیشتر زمان بیداری خود را در آن فضا می گذرانیم به همین دلیل پیدا کردن نقطه کانونی هال یا اتاق نشیمن حائز اهمیت است. نقطه کانونی یک خانه بخشی از معماری داخلی خانه (همچون پنجره، شومینه با دیوار) و یا جزیی از دکوراسیون خانه (همچون تابلو، لوستر، کتابخانه و. .. است که به محض وارد شدن افراد به خانه توجه آن‌ها را به خود جلب می‌کند. به عبارت دیگر نقطه کانونی در دکوراسیون مرکز توجه خانه است.

مزایای وجود نقطه کانونی در دکوراسیون خانه

با فهمیدن اینکه نقطه کانونی هال شما کجا هست می توانید وسایلی که دوست دارید در اطراف آن قرار دهید و وسایلی از خانه که مورد پسند شما نیست را از نقطه کانونی دور کنید تا توجهی را جلب نکند. بنابراین شما با در نظر گرفتن نقطه کانونی می‌توانید به اتاق پذیرایی خودتم خاصی دهید و در واقع می توانید به اتاق خود روحی جدید بدمید ؛ به این صورت هنگامی که وارد خانه شما می‌شود از چیدمان اتاق خود لذت ببرید و احساس راحتی و دلنشینی پیدا کند.

مزایای مبل نیمه سلطنتی فیلی

اولین وسیله که وقتی وارد خانه می شویم به نظر ما می آید مبل نیمه سلطنتی فیلی می باشد وقتی وارد خانه‌ای می‌شویم، خوب مسلما تاثیر زیادی را سبک دکوراسیون دارد. یکی از مهمترین معیار برای انتخاب مبلمان اندازه اتاق پذیرایی می باشد که ای نوع مبلمان مناسب فضای های کم مساحت نیز می باشد .ویژگی های مبل نیمه سلطنتی یا نیمه استیل عبارتند از:
• فضای کمتری را نسبت به مبلمان سلطنتی میگیرد.
• سبک هستند و برای کسانی که اسباب‌کشی می‌کنند بهتر است.
• برای همه خانه ها مناسب هستند خانه های بزرگ و کوچک
• قیمت مبل نیمه سلطنتی ارزانتر از مبل سلطنتی می باشد.

معایب مبلمان نیمه‌سلطنتی

در مقایسه مبل نیمه سلطنتی فیلی با مبل راحتی باید گفت که :
• به میزان مبل راحتی، نرم و راحت نیستند.
• در مقایسه با مبل راحتی قیمت بالاتری دارند
• برای داشتن داشتن مبل نیمه سلطنتی باید همه وسایل با مبل هماهنگ باشد تا زیبا و لوکس به نظر برسد.
مدل چیدمان مبل نیمه سلطنتی فیلی در پذیرایی

مبل نیمه سلطنتی در به صورت هفت نفره به بازار عرضه می شود. که عبارتند از یک مبل بزرگ سه نفره، یک مبل دو نفره و دو صندلی تکی میباشد. مبل های بزرگ یا کاناپه ها باید چند سانت با دیوار فاصله داشته باشند.می توانید مبل های جوری بچینید که همه مشرف باشند به صفحه تلویزیون یعنی نقطه کانونی دکوراسیون را
• تلویزیون
• میز وسط مبل ها
• و یا شومینه
در نظر بگیرید.

 

طراحی دکوراسیون اشرفی با ست مبل نیمه سلطنتی فیلی و میز ناهار خوری

نکات مهم خرید مبل نیمه سلطنتی فیلی

1.برای خرید مبل باید اول فضای خود را در نظر بگیرید اگر اتاق پذیرایی شما بزرگ است هر مدل مبلی را می توانید انتخاب کنید ولی اگر فضای شما محدود است می توانید مبل نیمه سلطنتی سفارش دهید.
2.شما باید هر نوع مبلی را که سفارش می دهید با بقیه وسایل خانه هماهنگ باشد مثلا اگر مبل نیمه سلطنتی میخواهید باید سبک دکوراسیون شما کلاسیک و اشرافی باشد.
3.رنگ مبل نیمه سلطنتی فیلی را با رنگ میز ناهار خوری باید ست کنید. انتخاب پارچه خیلی مهم و تاثیر گذار می باشد.
4.در هنگام خرید باید به راحتی مبل و کیفیت آن توجه کرد
5.باید در هنگام خرید به بدنه مبل دقت لازم را داشته باشید که بادوام و محکم باشد..
6.در هنگام خرید به جنس پارچه دقت کنید که از جنس و کیفیت خوبی برخوردار باشد. پارچه مرغوب معمولا قیمت بالاتری دارد.
7.هنگام خرید توجه به دوخت پارچه های رو مبلی کنید که سوراخ نباشد زیرا باعث می شود بعد از گذر چند ماهه پارچه پاره شود .
همچنین اگر پارچه مخمل انتخاب می کنید حتما به خواب پارچه توجه کنید که پرزهای به حالت اولیه برمی گردند یا خیر؟
7.مبل نیمه سلطنتی معمولا وزن کمی دارد باید به وزن آن هم دقت کنید
8. باید در هنگام خرید توجه کنید که از فوم سرد در مبل استفاده شده باشد به این دلیل وقتی روی مبل می نشینید پایین نرود و کاملا استاندارد باشد به طوری که در هنگام نشستن باید کف پا به زمین برخورد کند.

تفاوت مبل سلطنتی با مبل نیمه سلطنتی

• در ساخت مبل نیمه سلطنتی فیلی از چوب کمتری استفاده می شود به نسبت مبل سلطنتی
• قیمت مبل نیمه سلطنتی ارزانتر است
• دارای وزن کمتر نسبت به مبل سلطنتی
• در مبل نیمه سلطنتی از پارچه های ساده تر استفاده می شود
• چوب به کار رفته در مبل نیمه سلطنتی کرم یا قهوه ای است و اشرافیت مبل نیمه سلطنتی کمتر از مبل سلطنتی است
• منبت کاری مبل نیمه سلطنتی ساده تر است
• مبل نیمه سلطنتی حجم کمتری دارد.
• دسته های مبل نیمه سلطنتی روکش پارچه ای دارند و برای همین راحت تر از دسته های چوبی مبل های سلطنتی هستند.

قیمت مبل نیمه سلطنتی

قیمت مبل نیمه سلطنتی سفید وابسته به مواد اولیه مثل چوب و پارچه بکار رفته در آن است. چوب های باکیفیت و بادوام مثل راش و گردو قیمت بالاتری نسبت به چوب های کم دوام تر مثل توسکا دارند. پارچه های ترک یا پارچه یزدی گران تر از پارچه های بی کیفیت دیگر هستند و کیفیت و طول عمر آنها به مراتب بالاتر است. همچنین قیمت مبل نیمه سلطنتی ارزانتر از مبل سلطنتی می باشد.

جمع بندی

امروزه خرید مبلمان نقش اساسی را در چیدمان دکوراسیون دارد و تنوع مبلمان ها نیز بسیار زیادند .بازار و سایت های بسیاری برای خرید سرویس چوب از جمله مبلمان،میز ناهارخوری، سرویس چوب و ... وجود دارد. شما می توانید با توجه به نکات این مقاله از سایت معتبر چوب، مبلمان مناسب برای خانه خود را با خیال راحت و گارانتی مطمئن سفارش دهید.

نظر خود را بنویسید

* {{ errors[0] }}