جدیدترین مدل های مبل چستر 2020 برای اتاق نشیمن

سه شنبه, 6 مهر 1400

جدید ترین مدل مبل چستر که امروزه با پیشرفت زندگی به بازار ارائه می شود مبل چستر به شکل راحتی می باشد که جز پرطرفدار ترین مبل های چستر به شمار می آید. این نوع مبل توسط تولید کنندگان مختلفی ساخته می شود که هر کدام مطابق سبک و سلیقه خاصی است.
هدف از هر مدل مبل راحتی و آسایش برای مصرف کننده است، اما در بیشتر خانه ها اغلب، مبل برای ایجاد زیبایی بیشتر در اتاق نشیمن یا پذیرایی قرار می گیرد. به بیان راحت تر می توان گفت که گاهی اوقات نمی توان از آن مبل به خوبی استفاده کرد و فقط جنبه تزیینی دارد.

ویژگی های مبل چستر

در بین انواع مبل های راحتی که در بازار عرضه می شود مبل چستر دارای طرفداران زیادی می باشد. مبل چستر راحتی به دلیل داشتن زیبایی و راحتی زیاد و به دلنشین مورد پسند خیلی از افراد می باشد. چرا که باعث می شود تا ظاهر خانه زیبا به نظر برسد. ویژگی های ظاهری این مبل عبارتند از:

• مبلی با دسته و پشتی پهن می باشد
• دارای ارتفاع کم بوده و به سمت عقب متمایل است.
• مدل کلاسیک این مبلمان از نوع جنس چرم می باشد
• و در پارچه های مختلف تولید می شود.
• تمام پشتی ها و دسته ها نیز با دکمه طراحی شده اند.

مبل چستر طوسی

اگر دوست دارید یکی از جدیدترین مدل های مبل چستر را به خانه خود بیاورید، راهی بهتر از انتخاب یک مبل چستر طوسی رنگ نمی باشد. رنگ طوسی یکی از زیباترین رنگ هایی است که در دکوراسیون های مدرن و کلاسیک به خوبی می تواند نقش خود را نمایش دهد و این روزها بسیار پرطرفدار و محبوب بوده است. طوسی برای همه مکانهای خانه کاربرد دارد و اگر به رنگ طوسی دوست داشته باشید، می توانید از آن در دکوراسیون آشپزخانه و البته اتاق نشیمن خود استفاده کنید و به این مکانها زیبایی و شکوه ببخشید.

مدل مبل چستر ترک

یکی از جدیدترین مدل های مبل چستر، مبل چستر ترک است که از مدل‌های پرطرفدار و محبوب صنعت مبلمان ترکیه است.
مبلمان چستر ترک به خاطر زیبایی خود همواره مورد پسند و علاقه افرادی زیادی هستند. به مبل چستر،مبل چستر فیلد و مبل توری (tufted sofas) هم می گویند.
کشور ترکیه تولید کننده مبلمان، که بسیاری از کشورها همچون ایران، از سبک و طرح تولیدات آنها ایده و الهام می‌گیرند.

مبل چستر فرانسوی

مبل چستر فرانسوی یکی از باشکوه ترین و زیباترین و جدیدترین مدل های مبل چستر می باشد. طراحی بسیار زیبا آن را در رده مبل با ارزش و با ابهت بازار قرار داده است. در این مبل مدل چستر از متریال بادوام و با کیفیت استفاده شده است که خیال شما را از داشتن مبل باکیفیت راحت می کند.
مبل چستر فرانسه یک مبلمان شیک و راحت است و ظاهری به شکل یک کار راحتی نیمه کلاسیک دارد. این مبلمان از مدل های فرانسوی ایده گرفته شده و به دست مبل سازان ایرانی ساخته شده است. مبلمان چستر فرانسوی از چوب روس و افرا ساخته شده و از کیفیت و ارزش بالایی برخوردار است. این کار دارای دوسال ضمانت از فروشگاه چوب می باشد

معایب مبل چستر

مبل چستر یکی از پر طرفداران ترمبلمان است که معمولا می توان آن را از روی ظاهر تشخیص داد. اما یکی از بزرگ‌ترین معایب آن بزرگ بودن این مبلمان از نظر ابعاد و اندازه است که باعث می‌شود برای فضاهای کوچک و نقلی مناسب نباشد و اگر هم در اتاق های کوچک به کار رود و استفاده شود زیاد می تواند خود را به خوبی نشان دهد. یکی دیگر از معایب این است که مبل چستر با پارچه چرم زیبایی خاصی به مبل می دهد اما متاسفانه آسیب پذیر تر است الخصوص اگر در خانه حیوان خانگی نگهداری شود.

 

جدیدترین مدل های مبل چستر 2020 برای اتاق نشیمن

بهترین رنگ و مدل پارچه برای مبل چستر

با در نظر گرفتن اینکه اتاق پذیرایی به دلیل رفت و آمد و پرتردد بودن و یا اگر اتاق نشیمن شما خیلی آفتابگیر می باشد باید از پارچه ای استفاده کنید در برابر تابش نور خورشید در برابر لک و گرد غبار مقاوم باشد. به طور کلی پارچه ها از نظر نوع الیاف به دو گروه تقسیم می شوند:

1. الیاف طبیعی

الیاف طبیعی مانند: کتان، لینن، پشم، ابریشم، چرم، ویسکوز ریون ها
کتان: مقاومت خوبی در برابر نخ کش شدن و تابش نور خورشید دارد ولی زود کثیف و چروک می شود.
لنین: اکثرا برای محیط های که کم تردد هست مناسب است به دلیل اینکه زود کثیف می شود و نظافت آنها کار سختی می باشد..
پشم: مقاوم در برابر تغییر رنگ، نخ کش شدن و لک است. شستشوی آن راحت است
ابریشم: خیلی زیبا، شکننده، و براق است.مناسب برای مکان کم تردد.
چرم:شستشوی آن راحت است. مقاوم در برابر سایش ولی افرادی که حیوان خانگی دارند مناسب نیست به دلیل اینکه زود خراشیده می شود. با مرور زمان نرمی و لطافت بیشتری پیدا میکند.
ویسکوز ریون ها؛ از خمیر کاغذ تشکیل شده در نتیجه مقاومت بسیار کمی در برابر آب دارند. جذب رطوبت آنها بسیار بالاست. با الیاف مصنوعی (نایلون، پلی استر) جذب رطوبت آن کاهش پیدا کرده و اصلاح می شوند.

2. پارچه با الیاف مصنوعی

الیاف مصنوعی مانند: اکریلیک، پلی استر، نایلون، ریون یا ابریشم مصنوعی
تفاوت الیاف طبیعی و الیاف مصنوعی عبارتند از:
• الیاف طبیعی کیفیت بسیار کمتر
• و دوام کم در برابر چروک و رطوبت دارند.
• نگهداری و شستشوی آنها کار سخت و هزینه بری هستند.
بنابراین بیشتر پارچه های که در بازار موجود هستند ترکیباتی از الیاف طبیعی و مصنوعی و یا ترکیب الیاف مصنوعی با یکدیگر می باشند.

پیش از خرید مبل چستر، به چه معیارهایی باید توجه کرد؟

برای خرید جدیدترین مدل های مبل چستر باید به قاب و اسکلت محکم مبلمان توجه کرد. بنابراین دوام پارچه و فوم بکار رفته در مبلمان چستر نیز حائز اهمیت است. زیرا باعث زیبایی و راحتی مبلمان شما خواهد شد.

نحوه تشخیص مبل چستر اصل

سفارشات و تقاضای زیاد برای خرید جدیدترین مدل های مبل چستر باعث شده است تا مبل سازان سودجو مبلمان بی دوام و بی کیفیت را با قیمت پایین به بازار عرضه می کنند. ساخت این مبلهای چستر به طوری می باشد که به نمونه های اصلی بسیار شبیه بوده و تشخیص آن برای افراد نابلد سخت است. یکی از راه های تشخیص مبل اصل با تقلبی قیمت آن می باشد. اگر قیمت درج شده ارزان و پایین باشد یعنی چوب و پارچه و مواد برکارفته در ساخت از کیفیت خوب برخوردار نیست. با نگاه دقیق تر به این موضوع می توانید از کیفیت مواد به کار رفته در آن متوجه شوید. مبل چستر اصل از چوب های اعلا و با کیفیت ساخته می شود و به خاطر استفاده از چوب های اعلا در زیرساخت کلاف، این مبل ها دارای عمر بیشتری خواهند بود.

هنگام خرید جدید مدل های مبل چستر باید چه نکاتی در نظر بگیریم؟

• در اولین قدم باید تصمیم بگیرید برای کدام قسمت خانه مبل می خواهید اتاق نشیمن، اتاق خواب و یا اداره خود
• پس از آن باید مکانی که می خواهید مبل را در آن قرار دهید را ارزیابی کنید ببینید چه مدل مبلی، مبل ال چستر، مبل راحتی و یا مبل استیل مناسب خانه شما است.
• باید با توجه به بودجه خود بهترین مبل را انتخاب کنید..
• رنگ کاری مبلمان نیز یکی از ضرورترین گزینه های است که هر فروشنده ای مبلمان باید آگاهی های لازم و کامل را از رنگ مبل و طریقه تمیز کردن و به اصطلاح نونوار کردن آن را به شما بگوید.
• توجه زیادی به کلاف و نشیمن مبلمان خود داشته باشید زیرا اگر بی کیفیت باشد مجبور به تعمیر نشیمن مبل در مدت خیلی کوتاه خواهید بود.
• پس از در نظر گرفتن نکات بالا نوبت آن می شود که به بازار مبلمان بروید و در مورد جنس قاب مبل، دوام پارچه، شرکت تولید کننده، گارانتی، و سایر خدمات مبل مورد نظر، تحقیق و بررسی کنید نت در هنگام خرید دچار مشکل نشوید.
• موقع خرید جدیدترین مدل های مبل چستربه رنگ بندی پارچه مبل نیز توجه فرمایید؛ خیلی از کارهای موجود در بازار از استایل و راحتی خوبی برخوردار هستند. اما پارچه هایی که در طراحی آن ها استفاده می شوند یا قشنگ به نظر بیایند یا برای چیدمان خانه شما مناسب نیستند.

جمع بندی

تنوع در ساخت جدیدترین مدل های مبل چستر زیاد است. اما فقط نباید به زیبایی و ظاهر مبلمان توجه کنید. باید به مکانی که مبل در آن قرار می گیرد بیشتر توجه کنید. بنابراین مبل های چستر مناسب اتاق نشیمن بزرگ می باشد و در مکانهای بزرگ بیشتر جلوه و شکوه دارد .شما می توانید تنوع مبل چستر را در فروشگاه اینترنتی چوب دیدن فرمایید و پس از ثبت سفارش، مبل مناسب خود را درب منزل تحویل بگیرید.

نظر خود را بنویسید

* {{ errors[0] }}