10 ایده برای چیدمان مبل چستر تک نفره در لابی و ادارات

جمعه, 26 شهریور 1400

مبل تک نفره چستر یکی از مهم ترین عناصری است که بر دکوراسیون لابی و اداره ی شما اثرگذار است. یکی از قشنگ ترین و پرکاربردترین مبل ها که هم در گروه راحتی و هم در گروه مبلمان نیمه رسمی می توان آن را قرار داد، مبل چستر می باشد.
این مبل ها را می توان به تعداد لازم در خانه، ادارات، لابی و.. استفاده کرد. یکی از نکات مهمی که برای ادارات و لابی حائز اهمیت است، انتخاب مبل تک نفره چستر می باشد زیرا از مهم ترین بخش های هر کسب و کاری به شمار می رود. همچنین طراحی دکوراسیون ادارات و لابی بسیار تاثیر گذار بر روحیه افراد می باشد.
بنابراین هنگامی که شما به مشتریان خود اهمیت می دهید در واقع به معتبر شدن برند و نام تجاری خود کمک زیادی کرده اید.

چیدمان مبل چستر تک نفره در لابی و ادارات

مبل چستر از مهم ترین وسایلی است که برای لابی، ادارات و منازل مورد استفاده قرار می گیرد. انواع مختلفی از این مبل هم به صورت مبل تکی و هم کاناپه 3 نفره و غیر موجود می باشند که طرح ها و رنگ های شکیل و زیبایی دارند. مبل های چستر علاوه بر زیبایی به شما احساس راحتی داده و نسبت به صندلی های چوبی و معمولی، کاربرد بیشتری دارند.
در صورتی که بتوانید این مبل ها را با دکوراسیون لابی و ادارات هماهنگ کنید، سبب ایجاد چیدمان بی نظیری خواهید شد.
اگر می خواهید مبل چستر تک نفره بخرید بهتر است در ابتدا بدانید که این مبل را در چه فضایی و چه نوع دکوراسیونی می خواهید به کار ببرید. مهمترین مشخصه مبلمان چستر، لمسه کاری هایی است که بر قسمت پشتی آنها، کار شده است. در مدل های دیگری از چستر، بر روی قسمت نشیمنگاه هم این لمسه کاری ها ممکن است به شکلی دیگر دیده شود. البته این مبل ها نه فقط از پارچه کتان و مخمل،بلکه مبل چستر چرمی نیز در بازار موجود می باشد.
مبل چستر تک نفره دارای زیبایی بیش از حدی است. چیزی که در این میان، زیبایی آن را دو چندان خواهد کرد، چیدمان مبل چستر است.

از پالت رنگ های پر جنب و جوش استفاده کنید

با انتخاب یک رنگ پررنگ، مانند زرد، مبل چستر خود را به ستاره نمایش تبدیل کنید. همچنین گل های بنفش مایل به قرمز روی کوسن جلوه زیباتری به مبل شما می‌دهد، به خصوص وقتی با رنگ دیوار که خاکستری تیره است ترکیب می‌شود. در کل سعی کنید اگر مبل چستر را انتخاب کردید برای چیدمان ادارات و لابی از سایه رنگ های پر جنب و جوش استفاده کنید تا نشاط را به کار خود ببخشید.

مبلتان را با طرح های دیگر ترکیب کنید

می توانند مبل چستر تک نفره را با سایر مختلف مبل مخلوط کنید حواستان باشد که نباید خیلی اشتباه کنید. احتیاجی نیست که همه‌ی وسایل شما مدرن باشند و می‌توانید هنگام چیدمان مبل چستر کمی وسایل قدیمی یا معاصر به طراحی خود اضافه کنید. مبلمان چستر خود حجم بزرگی دارد بنابراین سعی کنید به جای اینکه از پرده استفاده کنید و فضا را شلوغ کنید، می توانید از کرکره استفاده کنید تا ظاهر اتاق خود را تازه نگه دارید.

چیدمان مبل چستر به صورت گرد

می توان گفت برای مبل چستر تک نفره سبک چیدمان مبل به صورت گرد و نیم دایره مناسب فضای بزرگی می باشد. شما می توانید با تعدادی از مبل تکی چستر و آن را به صورت نیم دایره در بیاورید. این مدل چیدمان فضای زیبا و متفاوتی را برای شما رقم بزند.

مربعی بچینید

نوع دیگر چیدمان با مبل چستر به صورت مربعی است که می‌توانید این چیدمان را حول میز کار خود یا در لابی انجام دهید. به این صورت که چهار تا میل تک نفره چستر را به صورت مربع بچنید. البته می توانید از سایر مختلف مدل های تک نفره که با دکوراسیون خود ست هستند، را استفاده کنید . این نوع چیدمان یکی از پرطرفدارترین انواع چیدمان محسوب می‌شود. این چیدمان را می‌توان حول نقطه کانونی که در دکوراسیون لابی دارید انجام دهید. کاملا بستگی به فضا، سلیقه و نیاز شما دارد.

ساده اما کلاسیک

ایده طرح چیدمان مبل در ادارات و لابی به سلیقه شما بستگی دارد . به هر حال شما می توانید بهترین فضا برای چیدمان انتخاب کنید و دو عدد مبل چستر تک نفره را در کنار هم به صورت زاویه دار رو به هم قرار دهید و یک میز کلاسیک جلوی مبلمان خود بگذارید. این نوع چیدمان ساده ولی در عین حال کلاسیک و شیک می باشد.

دیوارهای آجری را در نظر بگیرید

چسترفیلد در مقابل یک دیوار آجری خیلی شیک به نظر می‌رسد، اما برای جلوگیری از احساس شلوغی بیش از حد، باید ظاهر سالن را نرم و آرام کنید. لوازم جانبی دنج زیادی مانند یک فرش مناسب در لابی به آن اضافه کنید و از گرم بودن برخی از رنگ های خود اطمینان حاصل کنید تا ظاهر لابی را بیشتر دلپذیر کند.

در چیدمان مبل چستر تقارن را رعایت کنید

در چیدمان مبل چستر قرار دادن دو چستر فیلد یکسان در برابر یکدیگر ترکیبی خوبی است. برخی ممکن است این کار را کمی رسمی بدانند اما همانطور که چشم طرح برای تقارن لامپ ها و یا گلدان ها بسیار ریز بین است شما هم بهتر است مبلمان خود را متقارن بچینید. اگر بخواهید یک اتاق مناسب برای کسب و کار خود ایجاد کنید، این اجتماعی ترین آرایش است که می توانید داشته باشید. در این نوع چیدمان می‌توانید از یک میز بزرگ هم در وسط مبلمان خود استفاده کنید.

 

10 ایده برای چیدمان مبل چستر تک نفره در لابی و ادارات

نشیمن مبل چستر باید چگونه باشد؟

هنگامی که مبل چستر با دقت تولید می‌شوند، فنرهای آن به مواد با کیفیت بالا متکی است. یک متخصص با تجربه همیشه می‌داند چه چیزی را انتخاب کند که با مقاومت و دوام مورد نیاز خریدار هماهنگ باشد. همچنین چسترفیلد های اصل با مقدار مناسبی از فنر در زیر نشیمن ها، به اندازه ای خوب هستند که هنگام مواجه با استفاده روزمره خراب نشوند.
فنرهای بی کیفیت و ارزان نیز می‌توانند برای تولیدکنندگان به صرفه باشند و در نتیجه قیمت مبل چستر را پایین بیاورند. این فنرها در مرور زمان، مخصوصا زمانی که هر روز استفاده می‌شود؛ قطعا خراب خواهند شد. خوشبختانه این مسائل مربوط به کیفیت، به راحتی قابل تشخیص و فهمیدن هستند.

ویژگی‌های منحصر به فرد مبل چستر تک نفره

مبل چستر تک نفره دارای ظاهری است که او را از سایر مدل‌های مبلمان جدا می‌کند، دسته‌ها و تکیه‌گاه پهن با لبه‌های گرد متمایل به سمت خارج، ارتفاع کم و نشیمنگاه پهن از جمله ویژگی‌های ظاهری این مبل است، با این وجود شناخته شده‌ترین ویژگی مبل چستر، لمسه دوزی‌های آن است.
لمسه دوزی به دوخت‌های لوزی شکلی اطلاق می‌شود که به شکل منظم در بدنه مبل چستر ایجاد می‌شود، گاهی برای زیباتر شدن از دکمه یا نگین‌های درخشان در قسمت‌های فرو رفته لمسه دوزی استفاده می‌شود که زیبایی آن را چندین برابر می‌سازد.
در شکل کلاسیک مبل چستر تک نفره از جنس چرم تهیه می‌شده است، اما امروزه از انواع جیر، مخمل، پارچه‌های ابریشمی و کتان نیز ساخته می‌شود و تنوع طرح و رنگ بالایی را در تولید این مبلمان شاهد هستیم، مبل‌های چرمی چستر نیز بیشتر جنبه رسمی داشته و در محیط‌های رسمی و اداری مورد استفاده قرار می‌گیرد.
برای این که یک مبل چستر تک نفره خوب و راحتی داشته باشیم باید به تراکم آن دقت کرد، هرچه تراکم در مبل‌های چستر بیشتر باشد مبل با کیفیت‌ تر و با طول عمر بالا تر خواهد بود.

نکاتی که در زمان خرید مبل چستر تک نفره باید به آن توجه شود

همه شما به خوبی می دانید استفاده از جنس غیر استاندارد سبب کم شدن عمر مفید مبل شما می شود. پس به نکات ارائه شده در زمان خرید به دقت توجه کنید.
• اگر در قسمت های دوخت شده مبل احساس کردید پارچه سوراخ شده است و یا بیش از حد کشیده شده است بدانید مبل شما از پارچه مرغوبی استفاده شده است.
• پارچه های مخمل پرز زیادی دارند اگر به هر دلیلی بعد از دست کشیدن روی مبل احساس کردید پرزی جابجا نمی شود پارچه مرغوبی نمی باشد.
• اگر با کشیدن ناخن روی پارچه احساس کردید پرز آن جدا شد بدانید در کوتاه ترین زمان ممکن پارچه آستر کچلی گرفته و کیفیت و حالت اولیه خود را از دست می دهد.
• هر چقدر ظرافت هنر منبت کاری روی چوب به کار گرفته شده مبل کمتر باشد قیمت تمام شده آن نیز معمولا باید کمتر باشد.
• فوم سرد بهترین انتخاب برای قسمت نشیمن گاه است زیرا خاصیت ارتجاعی دارد و سبب نشست کار در طی گذر زمان نمی شود.
• اسفنج به کار گرفته شده بهتر است سی و پنج کیلویی شرکتی باشد تا قابلیتی شبیه به فوم سرد را برای شما در بر بگیرد؛ یعنی با فشار دادن دست مبل سریع به حالت اولیه خود برگردد و در همان حال باقی نماند.

جمع بندی

امروزه با توجه به پیشرفت تکنولوژی انتخاب انواع مبل‌ها برای یک خرید هوشمندانه کار سختی نیست، شما می‌توانید قبل از انتخاب مبلمان با یک جستجوی ساده در اینترنت اطلاعات کاملی در خصوص مبل چستر تک نفره، ویژگی‌ها، انواع و قیمت آن به دست بیاورید، حتی می‌توانید از فروشگاه‌ اینترنتی چوب با خیال راحت و آسوده، خرید خود را انجام دهید.

نظر خود را بنویسید

* {{ errors[0] }}