چطور مبل راحتی را با تخفیف ویژه از مبل فروشی بخریم؟

شنبه, 6 شهریور 1400

تخفیف ویژه مبل راحتی یکی از موقعیت هایی است که بیشتر افراد منتظر آن هستند و می خواهند بدانند. شاید پیدا کردن مبل راحتی در تخفیف ویژه مبل راحتی از نظر عده ای سخت باشد اما واقعا کار سختی نیست. یکی از مهم ترین مسائل در خرید انواع مبل راحتی این است که بتوان این مبل ها را با قیمت ارزان و کیفیت بالا خریداری نمود.
منظور از خرید مبل ارزان این نیست که شما پول کم تری بدهید و محصولی با کیفیت کم تر نیز خریداری کنید. بلکه هدف برخورداری از تخفیفات ویژه برای خرید مبل راحتی و روش های صحیحی است که با به کار گیری آن ها هزینه هایی مانند واسطه ها، در مواردی گمرک و یا هزینه های رفت و آمد و ترافیک را حذف کرده و در نتیجه مبل را با قیمت مناسبی خریداری کنید.
پروسه تولید انواع مبل بسیار طولانی است و پرسنل بسیاری در ساخت مبل در بخش های مختلف فعالیت دارند. این در حالی است که بخش بسیاری از افزایش قیمت مبل به دلیل واسطه ها مانند فروشگاه ها، نمایشگاه ها و ... است. در این مقاله بیشتر شما را با مبل راحتی و تخفیف ویژه مبل راحتی آشنا می کنیم.

مبل راحتی چیست؟

مبل راحتی برای نخستین بار در سال 1800 میلادی در آمریکا ساخته شد و می توان گفت بیش از 200 سال قدمت دارد. مبل های راحتی در انواع دو نفره، سه نفره و یا یک نفره وجود دارند. در بدنه مبل های راحتی چوبی دیده نمی شود و با دسته های پهنی که دارند از نظر قیمتی نسبت به مبل های استیل متعادل تر هستند و ابعاد کوچک تری هم دارند.
مواد ساخته شده در بدنه مبل راحتی در دوام و قیمت آن بسیار اثر گذار است. برای مثال ممکن است بدنه اصلی مبل از چوب های مختلف باشد که هر کدام ویژگی های منحصر به فرد خود را دارند. پارچه به کار رفته در انواع مبل راحتی نیز تاثیر به سزایی در قیمت آن ها دارند. بنابراین در تعریفی می توان گفت مبل راحتی نوعی از مبل است که تماما چرم و یا پارچه مبلی باشد.
مبل راحتی طرفداران بسیار زیادی دارد زیرا کاربرد گسترده ای هم برای بیرون و هم داخل خانه دارد. خانواده ها تمایل زیادی دارند که از این مبل ها به واسطه سبک بودن، ارزان بودن و راحتی که دارند و همچنین تنوع گسترده در طرح و رنگ استفاده کنند و به دنبال تخفیف ویژه مبل راحتی هستند.
در حالت کلی مبل ها را می توان به دو نوع مبل راحتی و کلاسیک دسته بندی کرد. مبل به هر شی چهار پایه ای گفته می شود که پوشش مشخصی بر روی آن قرار دارد و در انواع تک نفره، دو نفره و ... تولید می شود که افراد بسته به نیاز خود آن ها را خریداری می کنند.
مبل های راحتی برای فضاهایی مانند ادارات، سالن شرکت ها، مطب پزشکان، دفاتر ، ، اتاق های مشاوره و خدماتی و آرایشگاه ها و ... گزینه بسیار رایجی هستند و از این نظر در دوره های تخفیفی قیمت آن ها بیشتر اهمیت دارد زیرا افراد می خواهند با استفاده از یک مبل مناسب که صرفه اقتصادی نیز دارد توجه مشتریان، مراجعان، بیماران و در امور تجاری همکاران خود را جلب کنند تا بتوانند موفقیت بیشتری کسب کنند.

انواع مبل راحتی در تخفیف ویژه مبل راحتی

انواع مختلف مبل راحتی در تخفیف ویژه مبل راحتی قرار دارند که از جمله آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد.

1. کاناپه

کاناپه ها به طور رایج جزو ست های مبلمان به حساب می آیند. همچنین ممکن است برخی افراد دوست داشته باشند کاناپه ها را به صورت تکی در بخش هایی از منزل خود داشته باشند که در این موارد می توان از آن ها در بخش های مختلف استفاده کرد و به صورت تکی در محل دلخواه قرار داد.

2. لاوست

لاوست نوع دیگری از مبل راحتی است که در تخفیف ویژه مبل راحتی افراد خصوصا زوج های جوان به دنبال آن هستند. لاوست به صورت دو نفره ساخته می شود و فضای خیلی کمی را اشغال می کند. لاوست در دکوراسیون های مدرن جایگاه ویژه ای دارد و می تواند در زیبایی خانه شما بسیار موثر باشد. استفاده از مبل لاوست در نشیمن و جلوی تلویزیون می تواند گزینه بسیار خوبی باشد.

3. مبل راحتی تختخوابشو

مبل راحتی تختخوابشو یا فوتون بیشتر برای جوان ها و ساختمان هایی که مساحت کمی دارند کاربرد دارد. در واقع اگر می خواهید برای صرفه جویی در فضا و از نظر اقتصادی با یک تیر چند نشان بزنید این نوع مبل گزینه خوبی به شمار می رود. بنابراین یکی از آیتم های تخفیف ویژه مبل راحتی باید انواع مبل تختخوابشو باشد.

4. مبل راحتی ال شکل

مبل ال یا مبل راحتی ال شکل یکی از مبل های راحتی پرکاربرد است که به خاطر هندسه خاصی که دارد برای فضاهای 90 درجه گزینه خوبی به شمار می رود.مبل ال برای خانه های بزرگ و کوچک گزینه مناسبی است و پارتیشن بندی را نیز به خوبی انجام می دهد. مبل ال کاربرد گسترده ای در اتاق نشیمن، گوشه ها و زوایای اتاق ها دارد.

5. مبل راحتی ایتالیایی

مبل ایتالیایی یکی از بهترین مبل های راحتی است و در صنعت مبلمان جایگاه ویژه ای دارد. مبل ایتالیایی با تمام خاص بودنش جزو مبل های راحتی به حساب می آید و در نتیجه قیمت پایین تری دارد که در طرح تخفیف ویژه مبل راحتی می توان آن را با قیمت بسیار مناسب تری نیز خریداری کرد.

 

چطور مبل راحتی را با تخفیف ویژه از مبل فروشی بخریم؟

نکات ضروری در تخفیف ویژه مبل راحتی

طرح تخفیف ویژه مبل راحتی به این معنا نیست که شما بخواهید مبلی با قیمت پایین خریداری کنید. بنابراین لازم است شما بتوانید مبلی را با قیمت مناسب از فروشگاه مناسب و با کیفیت برابر خریداری کنید. در ادامه شما را با نکاتی آشنا می کنیم که لازم است هنگام خرید از مبل راحتی در طرح های تشویقی مد نظر قرار دهید.

1. حتما به جنس چوب دقت کنید

در برخی از مبل های راحتی از چوب استفاده می شود در حالت کلی می توان انواع چوب را به سه دسته سخت، کامپوزیت و نرم طبقه بندی کرد. چوب های سخت مانند چوب درخت راش معمولا گران قیمت تر هستند این در حالی است که چوب های نرم معمولا از جنس های نرم تولید شده و با چند لایه از چوب سخت پوشانده شده اند.
چوب های کامپوزیت نیز ارزان هستند اما نسبت به دو نوع دیگر دوام کم تری دارند. پس از نظ قیمت چوب های سخت گران ترین، و سپس چوب های نرم و کامپوزیت در مرحله بعدی قرار دارند.

2. چک کردن اتصالات مبل

یکی از مهم ترین اقدامات خرید مبل از تخفیف ویژه مبل راحتی این است که حتما اتصالات مبل را بررسی کنید تا مشکلی نداشته باشد. خرید مبل ارزان به این معنا نیست که شما یک مبل معیوب بخرید و باید به این نکته توجه داشته باشید.

3. در نظر گرفتن سبک زندگی

انتخاب مبل راحتی ارزان باید با توجه به سبک زندگی شما صورت بگیرد. برای مثال رنگ مبل یکی از نکاتی است که باید به آن توجه کرد در صورتی که در خانه حیوان خانگی دارد مبل های تیره مناسب تر هستند. این در حالی است که خرید یک مبل از پارچه چرم با قیمت بالاتر برای خانه هایی که کودک دارند و یا حیوان خانگی نگهداری می کنند از نظر اقتصادی به صرفه نیست زیرا به راحتی آسیب می بیند.

علت ارزان بودن مبل های تخفیفی

شاید تا اسم مبل تخفیفی را بشنوید فکر کنید که این مبل ها نسبت به سایر مبل ها کیفیت پایین تری دارند و این مساله برای شما خوشایند نباشد. این در حالی است که در طرح تخفیف ویژه مبل راحتی همان مبل ها را با همان کیفیت و با قیمت پایین تر عرضه می کنند. علت این که مبل های سایت چوب در طرح های تخفیفی و ارزان تر ارائه می شوند این است که این مبل ها به صورت مستقیم و بدون واسطه عرضه می شوند با حذف نقشی به نام واسطه سودی که قرار است به آن ها برسد به عنوان تخفیف برای مشتریان عزیز در نظر گرفته می شود. به شما توصیه می کنیم برای خرید مبل با تخفیف حتما از سایت های معتبر و فروشگاه های معتبر استفاده کنید. هنگام انتخاب مبل و خرید آنلاین آن دقت لازم را به کار بگیرید و با بهره مندی از خدمات مشاوره ای فروشگاه سعی کنید انتخاب آگاهانه و خوبی داشته باشید.

سخن آخر

تخفیف ویژه مبل راحتی را در این مقاله برای شما توضیح دادیم و سعی کردیم شما را با انواع مبل راحتی آشنا کنیم. هنگام خرید مبل راحتی ارزان لازم است ب این نکته توجه شود که مبلی که خریداری می کنید باید از نظر کیفی در سطح بالایی باشد. از جمله انواع مبل راحتی موجود که می توانید آن ها را با مناسب ترین قیمت و بهترین کیفیت خریداری کنید می توان به موارد زیر اشاره نمود.  

  1. مبل راحتی
  2. مبل چستر
  3. مبل تختخواب شو
  4. مبل راحتی

نظر خود را بنویسید

* {{ errors[0] }}