ست مبل چستر با روکش چرم با میز ناهار خوری

پنجشنبه, 7 مرداد 1400

مبل چستر چرمی، یکی از انواع مبلمان ساده ای است که طرفداران بسیاری دارد. علاوه بر راحتی، این مبلمان دارای ظاهری بسیار زیبا بوده که می توان از لحاظ زینتی نیز این مبلمان را درون دکوراسیون قرار داد. این نوع از مبلمان، نسبت به سایر مبلمان دیگر ابعاد بزرگ تری داشته و حجم بیشتری از فضا را اشغال می کنند. ست مبل چستر و میز ناهار خوری به فضای سالن پذیرایی شما جلوه خاصی خواهد داد. با ما در ادامه این مقاله همراه باشید تا بیشتر با جزییات این ست آشنا شوید.

آشنایی با تاریخچه ای از مبل چستر

اگر بخواهیم تاریخچه ای از مبلمان چستر را بیان کنیم، باید اشاره کرد که این مبلمان در زمان های قدیم برای اشراف زادگان و نجیب زادگان استفاده می شد. در واقع این اشراف زادگان با نشستن بر روی این مبلمان از آلودگی ها پاک مانده و لباس هایشان کثیف نمی شد. به همین دلیل این مبلمان در گذشته پر زرق و برق ساخته می شدند تا بتوانند تختی مناسب برای اشراف زادگان باشند. بسیاری از اشراف نیز با نشستن بر روی این مبلمان احساس آسایش و راحتی می کردند.

آشنایی با ویژگی های ظاهری مبلمان چسترچرمی

همان طور که در بالا اشاره شد، این مبلمان دارای ابعاد بزرگی هستند. به همین دلیل معمولا در فضاهایی از آنها استفاده می شود که دارای متراژ بالایی باشند. از این مبلمان معمولا برای زیبایی بیشتر سالن های پذیرایی استفاده می شود. این نوع از مبلمان برای گنجایش افراد با تعداد بالا مناسب بوده و معمولا در دورهمی های خانوادگی از آن استفاده می شود. همچنین این مبلمان به فن زیبای لسمه دوزی مزین بوده که زیبایی کار را بیشتر خواهد کرد. پارچه های این مبلمان نیز معمولا پرزدار می باشند.

انواع مختلف مبلمان چستر

مبل چستر چرمی همانند سایر مبلمان دیگر دارای انواع مختلفی بوده و سلیقه همه افراد را در برخواهد گرفت. از انواع این مبلمان می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مبل چستر کلاسیک
  • مبل چستر ال
  • مبل چستر راحتی

تمامی موارد ذکر شده در بالا دارای ویژگی های منحصر به فردی هستند و می توانند هر دکوراسیونی را به حد اعلای زیبایی برسانند. مثلا مبلمان کلاسیک چستر با طرح های کلاسیک تولید شده و حالتی سنتی دارند. مبل ال چستر نیز، در چیدمان همانند مبلمان ال در دکوراسیون چیده خواهد شد. این نوع از مبلمان دسته های پهن و بزرگی دارند.

قیمت انواع مبل چستر چرمی

قیمت انواع مبل چستر چرمی، بستگی به متریال به کار رفته برای ساخت و تولید این مبلمان دارد. مثلا جنس چوب به کار رفته در ساخت این مبلمان، یکی از مهم ترین فاکتورها برای تعیین قیمت انواع مبلمان چستر است. اگر از چوب های ترکیبی که دارای ناخالصی باشند در این مبلمان استفاده شود، قیمت این مبلمان بسیار کمتر از حد معمول خواهد شد. نوع پارچه مورد استفاده بر روی این مبلمان نیز بسیار مهم است. مثلا استفاده از چرم برای روکش این مبلمان، بسیار گران قیمت است.

پارچه های مورد استفاده برای مبلمان چستر

استفاده از چرم به عنوان روکش برای مبلمان چستر، بسیار جذاب و زیبا بوده و بسیاری از افراد ترجیح می دهند که از مبل چستر چرمی برای سالن پذیرایی خود استفاده کنند. این روکش ها، از چرم طبیعی ساخته می شوند و دارای مقاومت و دوام بالایی هستند. به دلیل فن لسمه دوزی بر روی این مبلمان، بهتر است از پارچه ای استفاده کنید که دارای مقاومت بالایی باشد. باید عنوان کرد که تمیز کردن این پارچه بسیار راحت و آسان است. شما می توانید با استفاده از یک دستمال مرطوب این پارچه را تمیز کنید.

پارچه چرم، روکشی گران قیمت برای مبل چستر چرمی

این نوع پارچه، یکی از انواع پارچه های بسیار گران است. یکی از مزیت های این پارچه، هماهنگی آن با انواع دکوراسیون ها است. شما می توانید با استفاده از این پارچه بر روی مبلمان چستر، از این مبلمان در سایر دکوراسیون های سنتی و مدرن استفاده کنید. استفاده از چرم برای مبل چستر، دارای حالتی رسمی است. در کنار تمام این ویژگی ها، چرم دارای معایبی نیز است. در صورت نشستن بر روی این مبلمان در زمان طولانی، ممکن است که بدن شما عرق کند و دچار مشکل شود.

استفاده از انواع پارچه ها به جای چرم

همان طور که در بالا اشاره کردیم، ممکن است استفاده از چرم بر روی مبلمان چستر از لحاظ اقتصادی به صرفه نباشد. در این صورت شما می توانید از انواع پارچه های زیبا و شیک که قیمت مناسب تری دارند به جای پارچه چرم استفاده کنید. این پارچه ها در رنگ های مختلف در بازار وجود دارند که شما می توانید بر حسب سلیقه و نظرتان یکی از آنها را خریداری کنید. شما می توانید با انتخاب رنگ مناسب، فضای اتاق را زیباتر جلوه دهید. از انواع این پارچه ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کتان
  • مسکو
  • مخمل

 

ست مبل چستر با روکش چرم با میز ناهار خوری

آشنایی با انواع میزهای ناهار خوری

برای انتخاب یک میز ناهارخوری مناسب، ممکن است با ابهامات و سوالات بسیاری مواجهه شوید. شما باید در ابتدا اطلاعات خود را راجع به انواع میزهای ناهار خوری بالا برده و بدانید که می خواهید از چه نوع دکوراسیونی برای اتاق نشیمن و یا سالن پذیرایی منزلتان استفاده کنید. یکی از انواع میزهای ناهار خوری، میزهای چوبی هستند که معمولا در اکثر دکوراسیون ها مورد استفاده قرار گرفته و طرفداران زیادی دارند. برای انتخاب میز، ابتدا مشخص کنید که از چه مبلی می خواهید در دکوراسیون منزلتان استفاده کنید.

استفاده از میزناهار خوری چستر در کنار مبل چستر چرمی

یکی از راه های بسیار ساده برای ست کردن مبل و میز، استفاده از مبل و میز چستر در کنار یک دیگر است. این میز، دارای ترکیب های متفاوتی است. شما می توانید برحسب فضای منزلتان، یکی از انواع از میزها را انتخاب کنید. مثلا اگر فضای نسبتا بزرگی ندارید، می توانید از ترکیب 6 نفره این سرویس ناهار خوری استفاده کنید. همچنین باید اشاره کرد که این میزها در رنگ های متفاوتی به مشتریان عرضه می شوند. از جمله این رنگ ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • سفید
  • عسلی
  • فندوقی

چوب به کار رفته برای ساخت میز ناهار خوری چستر

برای ساخت این میز، از چوب درختان استفاده می شود. اگر این چوب ها از جنس مرغوب بوده و دارای کیفیت بالایی باشند، شما می توانید تا سال ها از این میز برای زیبایی دکوراسیون منزلتان استفاده کنید. در برخی از این میزها، از چوب های ترکیبی استفاده می شود که ممکن است کیفیت آنها را پایین آورده و موجب ایجاد هزینه های اضافی برای مشتریان شوند. صندلی های این میزها، اگر با روکش چرم باشند، موجب ایجاد زیبایی و هماهنگی بیشتری با مبلمان چستر خواهند شد.

استفاده از انواع میزهای گرد در کنار مبل چسترچرمی

همان طور که در بالا اشاره کردیم، شما می توانید از مبل چستر چرمی برای دورهمی ها و میهمانی های خانوادگی استفاده کنید. میزهای ناهار خو.ری گرد نیز اغلب به همین منظور مورد استفاده قرار می گیرند. این میزها، معمولا از استحکام و مقاومت بالایی برخوردار هستند. این میزها، نسبت به سایر میزهای موجود در بازار سبک بوده و به راحتی قابل جابه جایی هستند. پس اگر جز آن دسته از افرادی هستید که در مدت زمان کمی دکوراسیون منزلتان را تعویض می کنید، استفاده از این میزها را به شما پیشنهاد می کنیم.

ست رنگ کوسن های موجود بر مبل چستر چرمی با میز ناهارخوری

استفاده از انواع کوسن ها بر روی مبلمان چستر، موجب افزایش زیبایی این مبلمان خواهد شد. در این زمینه، شما می توانید رنگ پارچه کوسن ها را مطابق با رنگ میز ناهار خوری انتخاب کنید. مثلا اگر رنگ مبل چستر شما مشکی باشد، رنگ میز ناهار خوری خود را سفید انتخاب کنید و رنگ کوسن ها نیز به همین رنگ باشند. استفاده از تضاد رنگ ها در دکوراسیون، یکی از اصول کلی و مهم و موثر برای افزایش زیبایی دکوراسیون ها است.

استفاده از یک فرش مناسب در کنار مبل چستر چرمی و میز ناهار خوری

فرش، یکی از اعضای جداناشدنی برای هر دکوراسیون ایرانی است. اغلب افراد تمایل دارند که در کنار مبلمان و میز ناهار خوری، از یک فرش هرچند کوچک و به صورت محدود استفاده کنند. مبل چستر با روکش چرم، یکی از انواع مبلمان لوکس و شیک به شمار می آید. شما می توانید در کنار این مبلمان از فرش هایی با طرح های ساده و مدرن استفاده کنید. همچنین می توانید طرح های موجود بر روی فرش را با طرح پارچه کوسن ها هماهنگ کنید. در این زمینه می توانید خلاقیت های زیادی را از خود بروز دهید.

استفاده از انواع گلدان ها در کنار مبل چستر چرمی

اگر رنگ مبلمان چستر شما از چرم مشکی باشد، استفاده از گلدان های بزرگ با رنگ های زیبا می تواند در تنوع بخشیدن به دکوراسیون شما بسیار موثر باشد. این گلدان ها همچنین می توانند موجب تلطیف فضا شده و زیبایی آن را دوچندان کنند. همچنین استفاده از انواع گلدان های کوچک اما طبیعی را نیز فراموش نکنید. البته اگر شما از میزهای گرد در کنار مبل چستر استفاده می کنید، انتخاب این گلدان ها را به شما پیشنهاد می کنیم.

استفاده از صندلی هایی با روکش چرم برای میز ناهار خوری

یکی از روش هایی که کار را برای شما راحت کرده و می توانید از این روش به راحتی استفاده کنید، انتخاب صندلی های چرم برای میز ناهار خوری است. این صندلی ها با روکش چرم می توانند به راحتی با روکش چرم مبلمان چستر ست و هماهنگ شوند. این روش، بسیار آسان بوده و وقت کمتری از شما را خواهد گرفت. اگر روکش مبل چستر شما به رنگ مشکی است، می توانید از روکش هایی به رنگ قهوه ای برای صندلی های میز ناهار خوری استفاده کنید. رنگ قهوه ای در کنار رنگ مشکی، فضای جالبی را برای شما ایجاد خواهد کرد.

جمع بندی

استفاده از مبل چستر به عنوان یک مبل کلاسیک در بسیاری از مراسمات و یا در بسیاری از منازل مرسوم است. اما امروزه این مبلمان در طرح های مختلفی تولید و روانه بازار خواهند شد. شما می توانید در کنار هر کدام از طرح های تولید شده مبل چستر، از انواع میز های ناهار خوری استفاده کنید. برای خرید مبل چستر چرمی، می توانید به فروشگاه های اینترنتی چوب و مبلمان مراجعه کنید. با خرید از این فروشگاه ها، به سلامت خود در دوران کرونا کمک کنید و لذت یک خرید سالم و با کیفیت را داشته باشید.

برچسب ها:
مبل چستر چرمی

نظر خود را بنویسید

* {{ errors[0] }}