با خرید از فروشگاه های اینترنتی مزایای خرید مستقیم مبل از تولیدی را تجربه کنید

دوشنبه, 31 خرداد 1400

خرید مستقیم مبل از تولیدی با مراجعه به فروشگاه های اینترنتی و به صورت غیرحضوری یکی از بهترین روش های خرید مبلمان است که از این طریق می توان با صرف وقت و هزینه کمتر مبلمان مد نظر خود را سفارش داد و درب منزل تحویل گرفت.

مزایای خرید مستقیم مبل از تولیدی

خرید مبل به روش های مختلف و در فروشگا های مختلف انجام می شود اما خرید از وب سایت هایی که انواع مبلمان را مستقیما از تولیدی عرضه می کنند، نسبت به دیگر فروشگاه ها دارای مزایایی از جمله موارد زیر است:

1. دارای قیمت مناسب تر است

قیمت یکی از پارامتر هایی مهمی است که همه ما در هنگام خرید هر وسیله ای در نظر می گیریم. با توجه به اینکه خرید مبلمان یک سرمایه گذاری طولانی مدت است، خرید با قیمت های مقرون به صرفه تر نیز بسیار مهم است و در واقع می توان گفت که قدم اول برای خرید مبل در نظر گرفتن قیمت آن است.
یکی از راه هایی که بتوان انواع مبلمان را با قیمت های بسیار پایین از فروشگاه های حضوری خریداری کرد، خرید مستقیم آن از تولیدی است که در این صورت می توانید با قیمت مناسب تری آن را خریداری کنید.

2. در خواست ساخت مبلمان مد نظر خود

یکی دیگر از مزیت های خرید مستقیم مبل از تولیدی این است که شما می توانید هر نوع مبل با هر نوع طرح و شکلی را به سازندگان مبلمان در فروشگاه تولیدی سفارش دهید که سرویس مبلمانی را دریافت کنید. امروزه مبل ها با شکل ها و طرح های بسیار متنوعی تولید می شوند و تولید کنندگان می توانند پارچه و سبک مبلمان را طبق نظر شما تغییر دهند.
در فروشگاه های اینترنتی مبلمان امکان مشاهده طرح های مختلفی از مبل های راحتی، کلاسیک، سلطنتی، ال، چستر و غیره وجود دارد. شما حتی می توانید رنگ ها و طرح های مختلف پارچه های موجود را مشاهده کرده و مطابق با سلیقه خود، مبلمان را سفارش دهید.

3. دریافت مشاوره رایگان

هنگامی که قصد خرید مستقیم مبل از تولیدی را دارید می توانید برای دریافت بهتر و با کیفیت ترین مبلمان از سازندگان مبلمان در تولیدی ها مشاوره رایگان دریافت کنید و سپس مبلمان مد نظر خود را سفارش دهید. در وب سایت های خرید اینترنتی مبل معمولا یک گزینه برای چت رایگان با متخصصین در نظر گرفته می شود و شما می توانید به صورت آنلاین پاسخ تمامی سوالات خود را دریافت کنید و با دید باز اقدام به خرید نمایید.

4. حذف هزینه حاصل از اجاره مغازه ها

به هنگام خرید مستقیم مبل از تولیدی هزینه ای که قرار است فروشندگان مبلمان در فروشگاه ها که بابت کرایه و دیگر هزینه های مغازه از شما بگیرند کسر می شود به همین علت قیمت نهایی مبلمان به طور قابل توجهی نسبت به قیمت فروشگاه های حضوری که به عنوان واسطه مبل را به فروش می رسانند کاهش پیدا می کند.

5. امکان دریافت درب منزل به صورت رایگان

وقتی ما یک محصول را از فروشگا های مختلف چه به صورت مستقیم و چه به صورت آنلاین دریافت می کنیم لازم است که برای بردن آن به منزل نیز یک هزینه جدید دریافت کنیم اما وقتی این محصولات را از فروشگاه های اینترنتی خریداری کنیم دیگر نیاز به پرداخت هزینه برای ارسال نیست زیرا معمولا تولیدی ها به صورت رایگان محصول را درب منزل به ما تحویل می دهند.

6. بازدید از مراحل ساخت مبلمان

وقتی شما قصد خرید مستقیم مبل از تولیدی را دارید می توانید به تولیدی رفته و مراحل ساخت آن را جهت دریافت با کیفیت ترین محصول دریافت نمایید و هر نوع رنگ یا چوب و... که مدن نظر دارید را برای مبلمان خود انتخاب نمایید.

 

با خرید از فروشگاه های اینترنتی مزایای خرید مستقیم مبل از تولیدی را تجربه کنید

مزایای خرید اینترنتی مبل

خرید مبلمان به صورت اینترنتی و آنلاین دارای مزایای بی شماری از جمله موارد زیر است

1. قیمت مناسب و ارزان

به هنگام خرید مبلمان به روش آنلاین به دلیل اینکه محصول از تولیدی یا فروشگاه بدون واسطه به دست ما می رسد نسبت روش خرید مستقیم نیازمند هزینه کمتری است و می توان آن را ارزان تر خریداری کرد.

2. خرید راحت

بزرگ ترین مزیت خرید آنلاین هر وسیله های از جمله مبلمان راحتی در خرید آن ها است زیرا شما می توانید در هر زمانی از شبانه روز خرید خود را انجام دهید و نیز بدون صرف وقت محصول مد نظر خود را درب منزل تحویل بگیرید. اگر مشغله های کاری شما بسیار زیاد است و فرصت نمی کنید در طول روز برای خرید وقت بگذارید، می تواند در روزهای تعطیل و هر ساعت از شبانه روز وارد وب سایت های فروش اینترنتی شده و مبل مورد نظر خود را با چند کلیک ساده سفارش دهید.

3. داشتن وقت بیشتر برای انتخاب بهتر

وقتی شما قصد دارید که مبلمان مد نظر خود را به صورت آنلاین خریداری کنت=ید زمان بیشتری نیز برای انتخاب مبلمان مد نظر خود دارید که می توانید چند روز قبل از خرید تمام مدل های موجود در سایت را مشاهده کرده و در مورد آن ها از اطرافیان نظر خواسته و در نتیجه بهترین محصول را سفارش دهید.

4. گیر نکردن در میان جمعیت

وقتی می خواهید یک محصول را به صورت مستقیم از فروشگاه خریداری کنید لازم است که وقت زیادی صرف کنید زیرا در مواقع بسیاری این فروشگا ها شلوغ هستند و در نتیجه ممکن است که شما در میان ازدحام جمعیت گیر کرده و نتوانید به فروشنده نزدیک شده و سفارش خود را بدهید اما وقتی خرید شما اینترنتی باشد می توانید راحت و در کوتاه ترین زمان ممکن سفارش خود را ثبت کنید.

5. بدون اصرار وخرید اجباری

شاید برای شما نیز اتفاق افتاده باشد که وقتی می خواهید یک محصول اعم از لباس، کفش، وسایل منزل و... به صورت مستقیم از فروشگاه خریداری کنید؛ فروشندگان با اصرار بر یک محصول شما را در روی درباستی قرار داده و محصولی به شما داده باشند که قصد خرید آن را نداشته اید باید گفت که خرید آنلاین این مشکل را ندارد و انتخاب فقط به وسیله شما و تحت نظر خودتان انجام می گیرد.

6. خرید محصولات دسته دوم با قیمت مناسب تر

وقتی شما خرید خود را به صورت آنلاین انجام می دهید می توانید محصولات دسته دوم را با قیمت مناسب تر نسبت به خرید مستقیم محصولات دسته دوم به صورت مستقیم از فروشگاه ها؛ انجام دهید.

7. مقایسه قیمت

در خرید آنلاین مقایسه و تحقیق در مورد محصولات و قیمت های آن ها بسیار راحت تر است به عنوان مثال وقتی قصد خرید مبل چستر یا مبل استیل را دارید می توانید به چندین سایت سر زده و قیمت ها را با هم مقایسه کنید و محصول مد نظر خود را با قیمت مناسب تر خریداری کنید.

8. سرفه جویی در سوخت

وقتی ما خرید مبلمان و یا هر محصول دیگر را از طریق آنلاین انجام می دهیم در سوخت نیز صرفه جویی کرده ایم زیرا نیاز نیست که برای رفتن و برگشت به فروشگاه از ماشین استفاده کرده و بنزین و... را مصرف کنیم و ساعت های طولانی در ترافیک بمانیم.

معایب خرید آنلاین مبلمان

با وجود اینکه خرید اینترنتی هر محصولی از جمله مبلمان دارای مزایای بی شماری است اما معایبی نیز دارد که می توان به موارد زیر اشاره کرد.

1. عدم امکان بررسی مبلمان از نزدیک

عدم بررسی مبلمان از نزدیک یکی از معایب خرید مبلمان به صورت آنلاین است زیرا در فروشگا ها و سایت های انلاین فقط می توان عکس و شرح محصول را مشاهده کرد. بنابراین بهتر است از فروشگاه هایی خرید کنید که امکان برگشت کالا را قبل از استفاده به شما می دهند. به این ترتیب اگر مبلمانی که برای شما ارسال شده مطابق آنچه که تصور می کردید نبود، می توانید مدل یا طرح دیگری را جایگزین کنید تا مجددا برایتان ارسال شود.

2. کلاهبرداری های اینترنتی

در موارد بسیار محدودی خرید مبلمان به صورت اینترنتی خطر کلاهبرداری را برای خریداران محصول دارد بنابراین باید مواظب باشیم که فروشگاهی که قصد خرید مبلمان از آن را داریم دارای مجوز های لازم باشد و نیز سایت های آن معتبر باشند. پیش از پرداخت هزینه مبلمان حتما از معتبر بودن درگاه پرداخت سایت مطمئن شوید.

3. تاخیر در دریافت

خرید مبلمان به صورت اینترنتی در مواقعی دارای این مشکل است که محصول در زمان وعده داده شده به دست شما نمی رسد و ممکن است روز ها طول بکشد که شما مبلمان مد نظر خود را دریافت کنید. به همین علت توصیه می شود خرید خود را از فروشگاه های اینترنتی معتبر انجام دهید که شناخته شده هستند. می توانید در سایت، نظرات کاربران را مطالعه کنید و از به موقع رسیدن سفارشات اطمینان حاصل نمایید.

4. نبود تعامل بین فروشنده و خریدار

یکی دیگر از مشکلات مرتبط با خرید آنلاین مبلمان نبود تعامل بن خریدار و فروشندگان است یعنی این افراد نمی توانند به صورت روی در روی بر سر قیمت ها مذاکره کنند و این امر باعث می شود که برخی از کاربران از خرید اینترنتی دوری کنند. البته با وجود امکاناتی مثل چت آنلاین با مشاورین یا فروشندگان تا حدودی این مشکل در سایت های فروش اینترنتی چوب و مبلمان حل شده است.

نظر خود را بنویسید

* {{ errors[0] }}