مبل چستر طوسی با چه رنگ هایی ست می شود؟

يكشنبه, 30 خرداد 1400

مبل چستر طوسی یکی از انواع مبلمان است که از گذشته تا کنون طرفداران بسیار داشته و دارد. این مبل نیز مانند مبل های استیل؛ جزو مبل های کلاسیک دسته بندی می شود اما ظاهری متفاوت با مبل های کلاسیک استیل دارد. مبل چستر به خاطر ویژگی های ظاهری خود مطابق با تمام سلیقه ها است و ظاهر زیبا و دل نشین آن باعث می شود تا انتخاب اول بسیاری از کسانی باشد که در پی خرید مبلمان هستند حال در این مقاله قصد داریم مبل چستر را تعریف کرده و رنگ های مختلف آن و نیز رنگ هایی که با آن قابل ست کردن هستند را به شما معرفی کنیم.

مبل چستر چگونه مبلی است؟

مبل چستر مبلی است که در آن از لمسه زیادی استفاده شده است که لمسه های در پشت کار و کف کار زده می شوند. منظور از لمسه همان فرورفتگی داخل پارچه است که در مبلمان چستر زیبایی خاصی به آن ها می دهد البته این در صورتی است که لمسه دوزی با دقت کامل انجام شود و گرنه حالت عکس خواهد داشت و ظاهر این مبلمان را نچسب خواهد کرد. از ویژگی های مبلمان چستر این است که فضایی صمیمی و دلنشینی به خانه می دهند و نیز می توان آن ها را با رنگ های بسیاری ست کرد و یکی از دلایل محبوبیت این مبلمان وجود دکمه کاری یا همان لمسه دوزی در آن ها است

رنگ های مبل چستر

در گذشته تنوع رنگ مبل چستر بسیار کم بود و معمولا این مبل به رنگ زرشکی و قهوه ای ساخته می شد اما امروزه تنوع آن بسیار بیشتر از گذشته شده است و یکی از بهترین و پرطرفدارترین این رنگ ها رنگ طوسی می باشد که در ادامه متن رنگ های هماهنگ برای ست کردن با آن را به شما معرفی خواهیم کرد.

مبل چستر طوسی با چه رنگ هایی هماهنگ است؟

مبل چستر بر خلاف گذشته که تنها در خانه های اشرافی دیده می شد؛ امروزه قابل استفاده در دکوراسیون تمام خانه ها است و هر یک از شم می توانید آن را خرید کرده و با دکوراسیون منزل خود ست کنید. در زیر رنگ هایی را که می توان با رنگ طوسی ست کرد را به شما معرفی می کنیم

1. مبل طوسی با کوسن های صورتی

ست مبل طوسی چستر با کوسن های صورتی جلوه ای آرامش بخش داشته و فضای ملایمی را ایجاد می کند. علاوه بر این می توان این رنگ مبل چستر را با مبلمان دیگر به رنگ صورتی نیر استفاده کرد بدین گونه می توان کاناپه چستر را از رنگ طوسی و مبل های تک چستر را از رنگ صورتی انتخاب نمود که بهتر است در کنار این دو رنگ مبل چستر از پرده هایی با رنگ سفید و جنس حرید به کار برد و در صورت تمایل می توانید از فرش های مدرن ساده یا طرح دار که دارای رنگ طوسی یا صورتی هستند استفاده نمایید.

2. مبل چستر طوسی و زرد

رنگ زرد که همواره یک یار همیشگی برای طوسی است یکی دیگر از رنگ های قابل استفاده برای ست کردن با چستر طوسی می باشد که می توانید رنگ کوسن ها را از زرد و رنگ کاناپه ها را از طوسی انتخاب نمایید و یا کاناپه اصلی را به رنگ طوسی و مبل های تک را به رنگ زرد انتخاب نمایید و در این صورت کوسن ها را ترکیبی از این دو رنگ انتخاب کنید بدین گونه که برای مبل تک رنگ زرد کوسن طوسی و برای کاناپه طوسب از کوسن های زرد استفاده نمایید. مبل چستر طوسی و زرد در کنار فرشی به رنگ طوسی روشن نمایی جالب دارد و پرده های حریر به رنگ سفید با والن های طوسی رنگ هماهنگی خوبی با مبل چستر طوسی و زرد ایجاد خواهد کرد.

3. طوسی و سرمه های یا آبی

از آنجا که قرار گرفتن رنگ آبی و سرمه ای در کنار رنگ طوسی فضایی سرشار از آرامش و سکوت ایجاد می کند یکی از بهترین گزینه ها برای ست کردن با رنگ طوسی در انواع مبلمان است که در خانه های پر نور و بزرگ جذابیت بسیاری ایجاد خواهند کرد که می توان مبل کاناپه چستر به رنگ سرمه ای و مبل های تک طوسی و کوسن هایی به رنگ آبی یا سرمه ای و بر عکس این مورد را به کار برد. از بهترین رنگ های فرش برای ترکیب فوق در مبلمان فرش مدرن به رنگ طوسی است که فضایی هماهنگ و دلنشین را در خانه شما ایجاد خواهد کرد.

4. مبل طوسی و سفید خالص

رنگ سفید به خودی خود در دکوراسیون منزل فضای لطیفی ایجاد می کند و وقتی که مبلمان شما به رنگ طوسی باشد با ست کردن آن ها با این رنگ می توانید روحی تازه ای به منزل خود ببخشید زیرا این دو رنگ هر دو از رنگ های خنثی و خوش ترکیب می باشند. لازم به ذکر است که وقتی از سفید روشن و نسبتا براق به همراه رنگ طوسی با تم زغالی و مات استفاده کنید یک ترکیب فوق العاده برای نشیمن منزل خود ایجاد خواهید کرد.

5. مبل طوسی و سبز

رنگ سبز از زمان های قدیم به رنگ آرامش معروف بوده و هم اکنون در بین مردم محبوبیت فراوانی دارد زیرا این رنگ باعث ایجاد فضایی رمانتیک و عاشقانه در منزل شما خواهد شد حال اگر آن را با رنگ طوسی در موارد مختلف از جمله در مبلمان و دکوراسیون خانه استفاده کنید یکی از بهترین دکوراسیون و ترکیب رنگ را در منزل خود ایجاد خواهید کرد که بهتر است از رنگ سبز یشمی و یا پسته ای در کنار رنگ طوسی استفاده کنید که می توانید کاناپه ها را از رنگ سبز و کوسن ها را از رنگ طوسی یا برعکس انتخاب نمایید.

6. مبل طوسی و فیروزه ای

رنگ آبی فیروزه ای یکی از محبوبت ترین رنگ ها در وسایل و محصولات مختلف است که در مبلمان نیز کاربرد فراوان دارد و می توان آن را با رنگ طوسی در انواع مبلمان از جمله مبلمان چستر استفاده کرد. رنگ فیروزه ای یک رنگ سرد است بنابراین در کنار رنگ خنثی طوسی آرامش و سکوت فراوانی اجاد می کند که ترکیب این دو رنگ خستگی را از تن می زداید و باعث آرامش ذهن می گردد.

 

مبل چستر طوسی با چه رنگ هایی ست می شود؟

7. مبل طوسی و بنفش

برای اشراقی کردن دکوراسیون منزل رنگ بنفش یک ایده جالب است اما اگر بخواهیم در کنار ایجاد فضای اشراقی و تجملی، حس وقار و تعادل را ایجاد کنیم می توانیم این رنگ را با رنگ طوسی در مبلمان خود ست کنیم و فضایی دلنشین و شیک در اتاق نشیمن خود ایجاد نماییم.

8. مبل قرمز و طوسی

رنگ قرمز یک رنگ گرم است که در کنار رنگ خنثی طوسی در دکوراسیون منزل و از جمله در هماهنگ کردن مبلمان تعادل خود ار به دست می آورد که می توانید کاناپه ها را از رنگ طوسی و کوسن ها را از رنگ قرمز انتخاب نموده و یک ترکیب چشم نواز ایجاد کنید.

9. مبل طوسی و نارنجی

از دیگر رنگ های هماهنگ برای رنگ طوسی رنگ نارنجی است که این رنگ نیز مانند رنگ قرمز از رنگ های گرم است و به هنگام ست کردن با رنگ طوسی حنثی در مبلمان یک فضای متعادل و در عین حال فرح بخش برای اعضای خانواده ایجاد خواهد کرد و هر یک از ما می توانیم کاناپه ها را از رنگ طوسی و کوسن ها را از رنگ نارنجی انتخاب کنیم.

10. مبل طوسی و لیمویی

آیا شما نیز به دنبال ایجاد فضایی متفاوت و جدید برای دکوراسیون منزل خود هستید؟ حالا که جواب بله است می توانید با رنگ سبز لیمویی در کنار رنگ طوسی در مبلمان خود یک کنتراست گرافیکی مدرن برای منزلتان ایجاد کنید زیرا ترکیب این دو رنگ در کنار یکدیگر یک فضای آرام و در عین حال سرم گرم کننده ایجاد خواهد کرد. لازم به ذکر است که این مدرن ست کردن از بروز ترین مدرن ها است و امروزه در بازار تقاضا برای مبلمان چستر؛ بیشترین تقاضا را از طرف مشتری دارد.

11. رنگ طوسی و قهوه ای

ترکیب رنگ طوسی و قهوه ای در انواع مبلمان از جمله مبلمان چستر می تواند فضای دکوراسیون خانه شما را متعادل کند چرا که رنگ طوسی به تنهایی یک رنگ خنثی و رنگ قهو ای تقریبا یک رنگ تیره است اما ترکیب آن ها جالب خواهد بود و معمولا در خانه هایی که سبک سنتی دارند دیده می شود.

12. ترکیب رنگ طوسی با طوسی

منظور از ترکیب رنگ طوسی؛ طوسی ترکیب رنگی است که در آن فقط از رنگ طوسی استفاده شده است و در واقع از طیف های متفاوت رنگ طوسی مثلا در مبلمان می توان از رنگ طوسی روشن به همراه رنگ طوسی سیر استفاده کرد و فضای یکنواخت طوسی را به فضایی متنوع تر تیدیل کرد.

13. رنگ طوسی با سفید شیری

رنگ سفید خالص را در بالا برای هماهنگی با رنگ طوسی شرح دادیم اما درا ین قسمت رنگ سفید شیری را مد نظر داریم که می توان گفت که ترکیب این رنگ با رنگ طوسی یک ترکیب بسیار فوق العاده و حتی جذاب تر از ترکیب آن با رنگ سفید روشن است که می توان در مبلمان چستر از آن سود برد و کاناپه ها را از رنگ طوسی و کوسن ها را از رنگ سفید شیری انتخاب نمود و یا برعکس آن نیز امکان پذیر است.

14. مبل طوسی و کرم

همه ما می دانیم که رنگ کرم یک رنگ ایده آل برای ست کردن با همه رنگ های موجود است و رنگ طوسی نیز به دلیل جنثی بودن آن با تمام رنگ ها ست می شود بنابراین ست کردن این دو رنگ در دکوراسیون داخلی منزل از جمله در ست کردن مبلمان یک ایده بسیار عالی و محبوب خواهد بود که تمام اعضای خانواده از آن استقبال به عمل خواهند آورد بنابراین اگر قصد خرید مبلمان به خصوص مبلمان چستر را دارید به شما توصیه می کنم که ترکیب این دو رنگ را فراموش نکیند زیرا شما می توانید هم از کوسن ها و هم از کاناپه های این دو به شکل های مختلف استفاده کنید.

15. مبل طوسی و زرشکی چستر

ست کردن مبل زرشکی با مبل طوسی در مبلمان چستر یکی از زیباترین؛ محبوب ترین و پرطرفدارترین ترکیب های رنگ طوسی است که فضای اتاق نشیمن را بسیار دلنشین و جذاب می کند و توجه همه اعضای خانوده و نیز مهمانان را به خود جلب می کند که می توانید کاناپه را از رنگ طوسی و کوسن را از رنگ زرشکی استفاده کنید همچنین می توانید از مبل های تک به رنگ زرشکی در کنار این دو استفاده نمایید و حالت برعکس این ترکیب نیز امکان پذیر است.

برچسب ها:
مبل چستر طوسی

نظر خود را بنویسید

* {{ errors[0] }}